Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Ultrassa tänään meillä kaikki hyvin <3 Yksi pikkuinen löytyi oikeasta paikasta, pituutta 5,8 cm. Kädet ja jalat heilui kovasti ja sydän jumpsutti ihanasti kun kuunneltiin. Viikon verran aikaistui, eli uusi LA 21.11.2016.. Ai että nyt uskaltaa jo huokaista. Tämä akka on nyt yhtä hymyä vaan...
  2. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Kyllä kannattaa pyytää ultrausta, kyllä verinen vuoto näillä viikoilla pitäisi riittää syyksi ultraukseen... ei sitä oikein muuten saa mielenrauhaa.
  3. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Niin ja meilläkin huomenna ihka eka ultra tässä raskaudessa... ai että jännittää! ! En tiiä luin sitä saa nukutuks ens yönä :D
  4. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Tuosta verenvuodosta tuli mieleen, että itellä kans oli kuopusta odottaessa veristä vuotoa rv 12. Pari viikkoa aiemmin oltiin käyty ultrassa toteamassa, että kaikki hyvin ja sit alkoi vuoto.. no päästiin uuteen ultraan jossa todettiin kaiken olevan kunnossa ja vuotokin siitä sitten väheni.. sitä...
  5. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Hui kauhee kun säikähin että Face-ryhmä sulkeentuu ihan just ja mulla ultra vasta ylihuomenna, mutta kerkiän onneks mukaan vielä.. kaks yötä vielä .. jännittää /pelottaa ihan pirusti, oon nähny unta et siellä olis kaks ja sitten kuitenkin vaan yks.. järkyttävää miten voi olla hermona.. en...
  6. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Menin sit tilaamaan kotidobblerin ja tänää posti sen toi.. ruokakin jäi lautaselle syömättä kun kuopus kiikutti postilaatikosta minun aarteen ja pakko oli heti päästä piiloon kokeilemaan.. hetken kesti kun mitään ei kuulunut, mutta sitten. Oijoi ... <3 pienen pieni jumpsutus alkoi kuulua...
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    * POKS* 9+0 :D Hitaasti, mutta varmasti eteenpäin! :) Hassua tosiaan, nyt plussaavat ovat jo tammikuisia.. vaikka vastahan sitä itse plussan sai tikkuun... :) Mutta toisaalta edelleen jotenkin epätodellinen olo, kun ultraan vieläkin aikaa se 2,5vko ja joku tietää tässä ryhmässä jo vauvan...
  8. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tänne ei mitään uutta.. etovaa oloa ja väsymystä.. mutta sitähän ollut jo neljättä viikkoa :P Meillä nyt mahatautia, 3/5 sairastanut.. ite en ainakaan vielä vaikka nyt kaks päivää saikulla ollut nuorimman kanssa, kun ei vielä hoitoon raaski viedä kun juuri ja juuri jonkun banaanin tai muroja...
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mä oon nyt viihdyttänyt itseäni lukemalla huhtikuisten odottajia juttuja.. ihania synnytystarinoita :) ehkä oon hölmö, kun kauhulla alan jo miettiä et pitää tämäkin varmaan jotenkin ulos saattaa ja vaikka edellisiä synnytyksiä on jo kolme, niin taas jännitys edessä kerkiänkö sairaalaan ja...
  10. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Minä odottelen tuota ultraa kuin kuuta nousevaa, näkisi onko tuolla ketään ja onko kaikki kunnossa.. sitten heti liityn fb- ryhmään, jos kaikki ok.
  11. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tänään mulla oli ensimmäinen neuvola. Ei mitään ihmeitä, sen jo mennessäni tiesin.. pissanäyte, paino, verenpaine ja hb. Loppuaika olikin papereiden täyttämistä. Lähete lähti ultraan, sieltä pitäis tulla toukokuulle aika ja parin viikon sisään täytyisi käydä labrassa veri- ja pissakokeessa...
  12. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kylläpä onkin ollut melkoinen syöpöttelypäivä, koko ajan olevinaan nälkä vaikka tasaisesti oon syönyt.. hedelmiä oon koittanu joka toiseen väliin napostella, mut kauheeta kun koko aika vaan mielessä ruoka! Herkkuja ei onneks tee mieli, mut leipää menis sitäkin enemmän :p Paperinaru : mahd...
  13. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Voihan väsymys! Tänään "karkasin" töistäkin pari tuntia aiemmin, kun oli pakko tulla nukkuu (huomenna tosin tämänkin loppupäivän työt edessä :P ) Neuvolaan soittelin eilen ja sain ajan 11.4. neukkutäti sanoi että la 27.11.. ihmettelinkin kun menkkojen vika päivä oli sunnuntai ja...
  14. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Oli puhe kummeista.. Meillä tosiaan ennestään jo kolme lasta joilla 2-4 kummia.. joten miettiä joutuu, ketä nyt pyytäisi.. Miehellä onneksi monta sisarusta, joita vielä 'käyttämättä ' kummin tehtävään, mutta ainoa ongelma kun ovat eronneet kirkosta. Juu, on meillä nytkin kirkkoon kuulumaton...
  15. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Plussamamma meillä näköjään la sama ja synnytyssairaalakin (vaikken sitä listaan ole päivittänytkään ) ;) joten toivottavasti pysytään aikataulussa ja tehdään treffit synnärillä :D
  16. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla täysin samat oireet ilman päänsärkyä.. :P kuumetta mittailen pitkin iltaa, kun makaan sohvalla viltin alla villasukat jalassa.. 36,9 silti lähes joka kerta tulos.. ja ai että kun tekis mieli torkkua pitkin iltaa :D
  17. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Piiu87, siis aivan ihana juttu! <3 Mulla tänään ensimmäinen 'etappi ' saavutettu verrattuna marraskuun keskenmenneeseen.. eli tänään siis rv 4+3, jolloin viimeksi alkoi kolmen viikon tiputteluvuoto joka lopulta siis tuli itekseen ulos. Nyt kaikki edelleen hyvin, ei tiputtelua ja etovan olon ja...
  18. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Piiu87 Pahoitteluni :( ja jaksamisia. Almandiini, jaksuja myös sulle! Tervetuloa uusille mukaan! :) Omaa napaa.. etovaa oloa on pitkin päivää, kuopus tosin oli perjantaina mahataudissa ja muihin ei vielä ainakaan ole tullut samaa tautia, joten sitäkin mietin että onko oma olo tulevaa...
  19. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mä oon ihmetellyt itteeni kun nyt vklp herään aamulla jo 7 ihan pirteenä, tosin illalla jo meinaa sohvalle nukahtaa ennen 22.. ja päikkärit vois nukkua jo 12 ja jos ei silloin pääse niin pakko myöhemmin vähäks aikaa päästä iltapäivällä pötkölleen :P Ja eilen oli pakko päästä hakee hesestä...
  20. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Tasaviikot täyttyy! Hurjat 4+0 täynnä :D ja menkkojen alkamispäivä... hassua kun jo tiistaista asti oon tiennyt, että joku kyydissä on ja testien vahvistumista seurannut, niin nyt vasta eka tasaviikko täys :P Sen kunniaks nyt vielä viimeinen testi, kun ei tän tuijottamista malta lopettaa...

Yhteistyössä