Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuiset

    Heippa. Varovasti liityn mukaan. Tänään tein testin ja haaleaa näytti. Laskujen mukaan LA olisi 26.6
  2. A

    Moikka.

    Moikka.
  3. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Huomenta kaikille. Kolme päivää tullut vaaleanpunaista vuotoa, eilen sitten vähän enemmän seksin jälkeen. Aloitin hiiva kuurin eilen, tänään ei ole vielä tullut vuotoa. Pitäisikö olla siitä huolissaankun ei ole pahoinvointi alkanut? Nyt 5+3
  4. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Jännää kun ollaan näin lähekkäin :) mulla on ultra aika varattu ens viikon tiistaille jolloin ois 6+3 mutta en vielä tiedä perunko ajan, jännittää jos siellä ei silloin vielä näy mitään. Näkyykö alku-ultrassa jos on kohdunulkoinen tai tuulimuna?
  5. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Ilmoittele Mangoss miten meni ultrassa, itsekkin haluaisin ensi viikolla mennä, jännittää vaan jos ei näy näin varhaisessa mitään. Kiitos Kärppänä tiedoista ja tsempistä, pitää soitella neuvolaan tänään :) peukut pystyssä kohti tulevaa :)
  6. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Ja nyt on 5+2
  7. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Huomenta kaikille. Täällä ei ole vielä pahoinvointia. Tänää kolmatta päivää sellaista vaaleanpunaista vuotoa ja luultavasti hiiva? koska kutiaa paikat. Onkohan tuo vuoto nyt vaarallista, soittaako neuvolaan tai osaako ne siellä mitään neuvoa?
  8. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Huomenta kaikille. Mulla ois tänään 5+0 ja alan olla jo huolesta ihan sekaisin, mitään oireita ei nimittäin ole! Koska aikaisintaan voisi mennä ultraan?
  9. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heippa. Millasia oireita muilla on ollut? Itellä ei ole vielä mitään, innolla odotan että jotakin tapahtuisi. Miltä tuntuu nippailut, kun en tiedä? :D nyt 4+5
  10. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kiitos vastauksesta irelia :) Olen soittanut neuvola-ajan, jonka sain kolmen viikon päähän. Miten tämän jaksaa odottaa että on ensimmäinen neuvola ja ultra, tuntuu ihan mahdottomalta :D toivottavasti rupeaisi pian tuntumaan jotakin oireita raskaudesta. Minulla olisi vielä kysymys että kuinka...
  11. A

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heippa. Olen kokeillut kaikenlaisia raskauslaskureita mutta jotenkin jokaisesta tulee erilainen tulos. tahtoisin siis tietää millä viikolla + päivillä olen menossa, jos joku osaisi neuvoa? Viimeiset kuukautiseni alkoivat 10.10.15 ja normaali 28kierto on ollut. Laskettu aikani pitäisi ollaan...

Yhteistyössä