Hakutulokset

  1. trady

    Lokakuiset 2018

    Mulla esikoinen 7/16! Ja kyl mäkin maksaisin varhaisultrasta. Oli aika hirveetä sillon vasta viikolla 12+ huomata että en ookaan enää raskaana, kun kuitenkaan mitään vuotoja ei ollut. Melkein saman ikäisiä esikoisia, täällä vielä 8/16 :love::love::D
  2. trady

    Lokakuiset 2018

    Voi ei @kipaaa ja @henttis :( Toivotaan vielä parasta, tsemppiä <3
  3. trady

    Lokakuiset 2018

    Hello :love: Liittyisin mukaan listaan ja facebookkiin (tää sivusto on raivostuttava, kommenttiin reagoidessa esim pomppiiminuutin ylös alas ladatessaan mainoksia). La ehkä noin 12.10. Päästiin kaupungin tarjoamaan varhaisultraan, maksaa sen noin 30 e. Imetän esikoista, niin varmistetaan...
  4. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Halusin testata sen ovulaatiotestin raskaustestinä, nyt 4+6. Terve mikä viiva siihen pamahti sekunnissa! Se punanen väri nousi ylöspäin ja PAM, meni ikuisuus ennen kun jatko matkaa kontrolliviivaan :ROFLMAO: Toimii siis ainakin jotenkin! Toinen testi 10 mlu herkkis
  5. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eihän noita hcg arvoja kuulu verrata muihin raskauksiin eikä naisiin, kun ne on aina raskauskohtaisia :)
  6. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Uskoisin, että kroppa on vain sekasin eikä ovulaatiota tapahtunu (n) Mulla myös imetyksen aikana ensimmäiset kierrot oli t o d e l l a voimakkaita, vaikka ovulaatiota ei tapahtunutkaan. Hormonit vaan hakee paikkaansa. Toki kaikki on aina mahdollista, mutta epäilen :(
  7. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    25 mlu näyttää jopa parempaa viivaa, kuin herkempi. Samasta satsista testattu testimielessä :LOL: Vielä 3 päivää menkkoihin, vasta niiden myöhästymisen jälkeen uskallan soittaa neuvolaan :whistle:
  8. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mielenkiintoinen toi MAMin puikkotesti. Tein huvikseni päivällä ja sain semiplussan. Siitä meni 20 minuuttia ja testi oli aivan puhdas nega :LOL: Tosi kiva! Eilen tehdyssä YA testissä edelleen molemmat viivat. Vissiin jotain laatueroja sit on
  9. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos ja ilmeisesti onnea myös sinne :love: Täällä poika 1v 5kk, kuinkas vanha siellä?
  10. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    SHIIIIIIIIIIT Mies nukkuu vielä enkä halua kertoa muille ennen sitä, oon ihan muurahaisia housuissa ja tulin tänne :whistle: (haluan whatsappin hymiöt tänne!) Vitsit! Yk 6 ja yöimetyksen lopettaminen riitti! Oireet siis on oikeita ! So happy. DPO 9, rv 3+7. Toivotaan, että pysyy matkassa <3
  11. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä dpo 8 ja miljoona oiretta :poop: En kestä, jos nää on taas menkkaoireita/mukaoireita. Kuitenkin yk6 ja vahvimmat tähän mennessä. Alavatsa on aivan turvonnu ja kova, oon normaalisti ihan kukkakeppi, joten sen huomaa! Mieskin sano "oho" :D Tissistä, mistä en oo imettäny 8 kuukauteen...
  12. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No onhan se plussa!
  13. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko sulla muuten aiemmin kokemusta noista mamin testeistä? Millasia on? Tein dpo 5 testin, jotta nään negan olevan varmasti nega (olikin) :D
  14. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun mielestä jotenkin rohkeata lääkäriltä huudella tollasta, kun saattais muutenkin olla vielä kemiallinen. Ja sit herättää turhia toiveita ilman mitään takeita o_O Mutta älä vielä ressaa, toi oksentaminen kyllä kuulostaa lupaavalta. Mulla se alko viime raskaudessa tosin onneks vasta rv 5 :D
  15. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla limat n neljä päivää, sit tapahtuu ovis ja kaikki vuoto häviää. Sit taas palaan takasin muutaman päivän päästä jo
  16. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli tää sama ekassa raskaudessa!
  17. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ootko raskaustestiä tehny? Juttu kertoo, että ovistesti saattaa näyttää plussaa ennen rtestiä. Saitko oviksen kiinni tässä kierrossa?
  18. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Alkaa kunnon piinapäivät :whistle:
  19. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jeeeeeee!!!!
  20. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksesta! Mä oon niin pihalla näiden kanssa :D Mitä varten toisilla sitä kontrolliviivasta tulee ihan hailakka plussa testissä? Helppohan siihen on saada tummempi (plussa) :D:D Edelleen testi näyttää samaa, samasta pissasta tehty rfsu myös (ylempi), siinä olisko plussa? Haluan...

Yhteistyössä