Hakutulokset

  1. M

    Yksityisten neuvoloiden tarpeellisuus???

    Todellakin on tarpeellisia. Moiseen olen itse menossa ar ultraan. Julkisella puolella saa töykeää kohtelua työhönsä kyllästyneitä hoitajilta. Yksityisellä taas maksat joten kohtelu on parempaa
  2. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Voi ei Catharin :( jaksamisia sinulle. Täällä ollut pientä veristä vuotoa silloin tällöin mutta ei kipuja. Tosin googlailtuani sanottiin että yhdessä kolmesta raskaudesta alkuraskaudessa on veristä vuotoa ja se on ihan normaalia. Ensi viikko pitää kärvistellä ja sitten pääsee tarkastamaan onko...
  3. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Catharin, yritä ajatella positiivisesti. Oliko tämä sun eka lapsi vai oliko sulla aikaisempia?
  4. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täällä ei ole ollut uutta verta eli toivoa on että olisi vain katkennut verisuoni tms. Ei ole ollut kipuja kauan muuta kun sitä samaa alkuraskauden jomottelua. Otin yhteyttä yksityiseen neuvolaan ja sanoivat että soittaa ja varata ar ultraan aikaa kun on 6+3 eli ensi viikon pe ja seuraavalla...
  5. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Sovittiin miehen kanssa että odotetaan nyt vkl yli ja maanantaina varataan aikaa arultraan ja käydään kattomassa sitten onko kaikki ok kun on mahdollista nähdä sydänäänetkin jos siellä elämää on
  6. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    En usko että ottavat näin aikaisilla viikoilla sinne ku vasta 5+2. Sama kokemus ollu muutamalla kaverilla että aikaisista viikoilla eivät ota tutkimuksiin jollei mene yksityiselle. Nyt vuoto loppunut ja vaan ruskeeta tulee
  7. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Ja ei tosiaan edes kysellyt onko kipuja ja paljonko vuoden jne
  8. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Vähän sellasta ikävää paineentunnetta mutta ei ainakaan vielä muuta. Tämä nainen vaan sano että joo ei näille voi tehdä mitään. Odotat pari viikkoa ja teet uuden testin jos kunnolla vuotaa. Ei tartte tulla edes lääkäriin. Oikeen sellaisella vittumaisella ja elämään kyllästyneellä äänellä
  9. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Lisää verta tullu tänään ja soitin neuvolaan niin nuiva akka siellä kylmästi selitti että jos on keskenmeno niin on ja jos vuotaa ni ei tartte edes lääkäriin mennä. Ois sitä voinu olla sympaattisempi eikä niin kylmä ja kuiva
  10. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Ei verta enempää ja toivon että tuo on normaalia alkuraskauden vuotoja ja ei tule enempää. Kyllä se säikäytti
  11. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Voi ei Theran :( jaksamisia sinulle.
  12. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    5+1 täällä ja tänään jäi vähän verta paperiin vessassa käydessä ja nyt pelottaa :(
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On raskaustesti ihan nimeltä apteekin oma. Mutta tietääkseni tuokin on ihan luotettava
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli menkat 4pv myöhässä ja 10 herkkyys liuskat näytti negaa vaikka raskaana olin
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On noita testejä kyllä ollu itselläkin välillä monia ja äkkiäpä ne hupenee kun himotestaa :D
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siinä digin köyttöohjeessakin jossain siitä sanotaan että ne viikot on viitteellisiä
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jäikö sun jäljiltä apteekkiin yhtään testiä muille? :D
  18. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täällä uusi odottaa liittyy seuraan. Kuudes viikko alkaa tänään ja aamupahoinvointia ollut. Ensimmäinen lapsi kyseessä :)
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Todellakin plussia kaikille :D jos tulis uusI plussa aalto
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla just nyt alko 6 viikko. Mutta kyllä tää tuntuu häijyltä kun meinaa aamupala tulla morjenstaa

Yhteistyössä