Hakutulokset

  1. Irmeli

    Imetyksen aikana raskaaksi

    Eli onko teitä ja miten pian synnytyksen jälkeen tulitte uudelleen raskaaksi? Tarkoituksella vai vahingossa?
  2. Irmeli

    Imetyksen aikana raskaaksi

    Eli onko teitä ja missä vaiheessa olette raskautuneet jos täysimetys päällä?
  3. Irmeli

    Silikoni vai luonnonkumitutti

    Kertokaapas taas että mitä eroa käytännössä näillä oli?
  4. Irmeli

    Vyöhyketerapeuttia Lahdesta

    Osaako kukaan suositella vyöhyketerapeuttia Lahdesta vauvan vatsakipuihin???
  5. Irmeli

    Jos varaa matkan netin kautta niin

    miten tapahtuu varausmaksu silon? Tuleeko siitä postitse lasku?
  6. Irmeli

    theraplay

    onko kenellekään tuttu juttu theraplay?meillä on "erikoisperhe" ja meille suositeltiin Yläneen huvituksessa käytävää theraplaytä.olisi tosi hauska kuulla muiden kokemuksia!
  7. Irmeli

    siitepölyallergia

    tietääkö kukaan,mitä maksaa yksityisellä puolella tavalliset allergiatestit?
  8. Irmeli

    Käsityö-tai askartelukerho

    Hei! Tietääkö kukaan järjestetäänkö Tikkurilan lähistöllä jotain askartelu-tai käsityökerhoa, johon 6-vuotias tyttö voisi osallistua? Kaikenlaisia liikuntakerhoja löytyy, mutta kädentaitoja jos haluaa harrastaa, en ole keksinyt mitään. Seurakunnan pyhäkerhotko ainoa vaihtoehto?
  9. Irmeli

    Nastolan Kanerva

    Onko täällä ketään Nastolassa asuvaa?? Siellä olisi tarjolla helmi rivarin pätkä, laina-asiat ok, olisi vaan kiva tietää että minkälaista aluetta tämä Nastolan Kanerva on lasten kannalta?? Itse asumme Lahdessa ja Nastolasta jotenkin levoton mielikuva.. Olkaa ystävällisiä ja kumotkaa nämä...
  10. Irmeli

    Kaalisoppaa...

    Mites te muut jotka kokeilleet kaalisoppadiettiä, kuinka orjallisesti olette ohjetta noudattaneet? Ja millaisias tuloksia olette saaneet aikaiseksi? Tuliko kilot takaisin vai onnistuitteko pitämään poissa? Itse kokeilen välisysäystä, kun motivaationi kadonnut jonnekkin...
  11. Irmeli

    ammatti ja palkka

    Pieni gallup: 1. ammattisi: 2. palkkasi: 3. ikäsi: 4. koulutuksesi: 5. paikkakunta:
  12. Irmeli

    AUTAKAA!

    Nyt olen mössinyt pahasti! Unohdin pillerilistan ensimmäisellä viikolla yhden pillerin. Sitten olimme viime viikonloppuna (3.viikko) matkoilla ja unohdin pillerit kotiin enkä edes muistanut koko asiaa ennen maanantai-aamua. Jä siis taas 3 ottamatta... :ashamed: Onko mahdollista että olen...

Yhteistyössä