Hakutulokset

  1. cherrytomato

    Joulukuiset 2021

    On tämä taas niin stressaavaa tämä alku aika... Ei vaan uskalla luottaa, että kaikki hyvin vaikka varhaisultrassa kaikki oli niin hyvin mitä voi olla eli syke löytyi. Edellisestä raskaudesta on Doppler jäänyt kaappiin niin pitää se kaivaa esille sitten kun voisi olla varma, että löytyy syke...
  2. cherrytomato

    Joulukuiset 2021

    Aikaisemmin täällä kirjoitin vierailijana Neitikirsikkana, nyt kaivettu esille vanha tunnus ja sillä jatketaan! Varhaisultra kun takana ja sen mukaan viikot nyt tasan 7+0, sydän sykki ja onneksi vain yksi alkio matkassa mukana! Mies ei oikein vielä tiedä mitä mieltä, abortin kannalla olis ollut...
  3. cherrytomato

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hellou naiset! Pitkästä aikaa tänne tuli taas eksyttyä kun tikut polttelee kaapissa taaso_O Tilannehan on se, että tällä hetkellä tauko yrityshommista muuttuvan elämäntilanteen takia ja nyt sit "pelkään" että kävi ohraisesti sen suhteen. Faktat; kierrot olleet kaikkea 30-41pv välillä, eivät...
  4. cherrytomato

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Marceline muuten vaan oli tikkua uitettava, mihin siitä tavoistaan pääsis :ROFLMAO: Kuitenkin samanmoiset viivat oli myös viime viikolla. Nyt tuo viivan tummuus vaan löi ihan halolla päähän, että miten voi olla noin vahva! Rtesti oli nega, ei edes viivanpaikkaa tullut kun testasin...
  5. cherrytomato

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei kaikille! Tässä on ollut hetken tauko testailuhommista kun esikko ilmoitti tulostaan jo heti toisesta kierrosta :DSe miks tulin taas pyytämään teidän viisaiden naisten mielipiteitä niin auttakkee! Kuvassa äsken tehty ovistesti! Ja selkeästihän siinä on viiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta...
  6. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Pitääpi tulla tännekkin kertomaan, että on tuo tuhiseva tyttö vieressä tällä hetkellä :) Osastolle jouduin toksemia epäilyn takia viime viikolla ja perjantaina tehtiin käynnistyspäätös kun oli viikot 37+0. Sunnuntaina olikin sitten aamusta pallero sylissä! Pitkä oli alku, mutta loppu todella...
  7. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei vaan kaikille! En taas muista milloin olen itse edellisen kerran kirjoittanut mutta näin se elämä vaan heittelee,,, TIlanne on se, että meni miehen kanssa välit poikki ja kattilat jakoon. Tätä ennustelenkin itekseni jo kun positiivisen testin tein, että näinköhän sitä osaa toinen ottaa...
  8. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ai että, kaks viikkoa kesälomaan! En odota tai mitään... Jalkoja turvottaa päivän kävelyn jälkeen joten tukisukat otettu käyttöön. Hieman ne kyllä auttavat, onneksi. Äitiyspakkauskin pistetty tilaukseen joten saapumisilmoitusta odotellessa! Aijai, jännittää! Vaikka siis tietää mitä se...
  9. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Neuvolassa käyty. Painoa tullut itselle +800g/vko.... Hups. Miten niin karkit maistunut? Liikun samalla tavalla kun aikaisemminkin ja työkin on fyysisesti raskasta, että ihan syytän järjetöntä herkuttelua tästä. Jos nyt yrittäisi hieman himmailla! Sykkeet hyvät ja kaveri möyryää tasaisesti. Ja...
  10. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hmm, mitä noihin liikkeisiin tulee niin kysäisin jo np-ultrassa että missä istukka menee ja edessähän se. Mutta olen jo tuntenut liikkeitä jo 16+ lähtien. En tietenkään päivittäin, mutta esim. kyykyssä ollessa selkeästi kyllä tuntui ettei tuo mikään pieru ole joka kiertää vaan pakkohan sen on...
  11. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hittolainen, sinne meni mun poikaolot romukoppaan tämän ultran jälkeen. Kyllä se kätilö tyttöä meille povas :eek: Vaikka tiukasti piti jalkoja ristissä, mutta sen verran päästiin kurkistamaan ettei ulokkeita näkyny ainakaan tällä käynnillä. Meillä kasvetaan pienempänä kuin viikot antavat...
  12. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    En tiedä mikä sen poikaolon aiheuttaa, mutta vahva fiilis on kyllä :D Silmissä siintä pieni James Dean. Tänäänhän sen näkee... JAIKS! Kunhan vaan näyttää haarovälinsä. Jos vanheempinsa tulee niin ei näytä edes kiusallaan. :whistle:
  13. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ei ole tullut kauheasti kirjoiteltua kun tuntuu että kiirettä pitää koko ajan. Taas yksi läheinen joutui sairaalaan niin ajatukset ihan muualla kuin raskaudessa ja omassa hyvinvoinnissa. Huomenna täälläkin ultra, odotettu kuin kuuta nousevaa! Poikaolo vaivaa vieläkin, haluan vahvistuksen tälle...
  14. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Miten tämä tuntuu, että aika taas menee vauhdilla eteenpäin? :D Hukun töiden tekoon ja kaikkeen muuhunkin, Asiat vähän vinksallaan ukonkin kanssa tällä hetkellä. Huoh. Noooh, antaa ajan kulua! Se on kun seksiä haluaisi itse huomattavasti enemmän kuin toinen :ROFLMAO: Perjantaina oli toinen...
  15. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    En minä ainakaan sinne faceen siirry :) Jos joku jaksaa mun horinoita täällä lueskella niin hyvä vaan :D Nyt on vaan sellainen elämäntilanne, että ei kerkeä tehdä mitään. Raskausdementiakin iskenyt niin hyvä kun muistaa edes omaa nimeään... Minäkään en oo niin natsi ollu noiden syömisten...
  16. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tahdin hommaaminen... Mitä se on? Itse huomaan olevani todella väsynyt työpäivän jälkeen; suurin osa päivästä jalkojen päällä ja fyysisesti rankkaa työtä vanhuspuolella. Yleisesti en ole vielä töissä kertonut, tähän mennessä olen yrittänyt vain vältellä aggressiivisia tapauksia ja todella...
  17. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    En minä oo ainakaan täältä mihinkään kadonnut! On vaan ollut niin kiire tällä hetkellä ettei ole kerennyt kauheasti täällä pyörimään! Huomenna 15+0, hui kauhistus. Pahoinvointi palaillut takaisin hieman tännekin, oksentelua ollut pariinkiin otteeseen. Kuitenkin alkuraskaus oli vain ällötystä...
  18. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla paino pysynyt oikeastaan samana koko alkuvuoden, laskuakin oli, nyt vasta tuntuu että alkaa nousemaan eli normaalipainon yli menty. Mutta aamupaino ei ole vielä kunnolla noussut kuitenkaan :D Onhan sillä aikaa ja muutama kilo ylimääräistäkin löytyy jo valmiiksi joten ei haittaa vaikka ei...
  19. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla on nyt la 16.9 :D Hyvin samoilla mennään!
  20. cherrytomato

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täällä tuntuu aina välillä jänniä muljahduksia alavatsalla. En muista, että suolentoiminta olisi aikaisemmin ihan tältä tuntunut, näin jotenkin voimakkaana outona tunteena :D Nivusissa ollut välillä särkyä. Ja yöllä tulee käytyä se kerta ainakin vessassa ja huomaan heräileväni useasti kun...

Yhteistyössä