Hakutulokset

  1. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    vai pitäisikö olla sellanen ritilä? Meneekö ne siis vedessä jotenkin löllöksi?
  2. O

    toinen torvi tukossa

    Moikka! Onko muita joilla toinen munatorvi tukossa? Kävittekö julkisella kuitenkin keinohedelmöityksen läpi vai siirryittekö suoraan koeputkeen?
  3. O

    Mitä toivoisitte kaksosille lahjaksi?

    kaverilla on syntymässä kaksoset kesällä ja ennestään on yksi lapsi.mitä itse olisitte toivoneet lahjaksi eli onko jotain muuta kun vaatetta mitä tarvii paljon kaksosten kanssa?
  4. O

    Puhdasta kauraa

    Vilja-allergiselle kohta 10 kk vanhalle tytölle kokeillaan seuraavaksi lääkärin ohjeen mukaan kauraa. Mistä löytyy ns. puhdasta kauraa? Tiedän, että esim. Puuppolalla on puhtaita kauraryynejä ja -hiutaleita, mutta vain ryynejä olen löytänyt lähikaupoistamme. Ei oikein viitsisi 2 kertaa päivässä...
  5. O

    Seksistä ja haluista

    onko teillä halut palanneet normaaliksi synnytyksen jälkeen? Mulla oli heti haluja kun haavat parani mutta kun lapsi oli 7-8kk niin mulla alkoi halut mennä kokonaan.Joutuu välillä oikein pakottamaan itsensä... vaihdoin pillereitä ja nyt ilman ja silti ei vaan hotsita.... onneksi muutetaan kohta...
  6. O

    Täytekakku 1-vuotiaalle

    Heips! Meillä on piakkoin 1-vuotis synttärit ja kaipailisin uudenlaisia täytekakku ohjeita. Alkaa jo nuo perinteiset kermatäytekakut kyllästyttää... Olisko kellään mitään hyvää ohjetta tai tietääkö kukaan mitään paikkaa netissä, mistä vois löytyä. Mitä muita ideoita olis 1-vuotis...
  7. O

    Kreetan Platanias ja Tjareborgin vauvapaketti

    Kyselen tässä kokemuksia Kreeten Plataniaksesta...Olemme varanneet matkan ensi syksyksi Plataniakseen Kreetalle, hotelliin Stefan Village. Ei kellään ole sattumalta kokemuksia juuri tästä hotellista? Entä millainen mahtaa käytännössä olla Tjäreborgin mainostama vauvapaketti? Lähinnä...
  8. O

    vaunut

    Onko kellään kokemuksia siellä Oran tehtaanmyymälässä käynnistä? Kannattaako lähteä?
  9. O

    mikä vialla ?

    ONKO JOKIN VIALLA, KUN 10 KK TYTTÖMME EI NOUSE TUKEA VASTEN SEISOMAAN. KONTANNUT ON REILUN KUUKAUDEN JA KOVAA MENEE, MUUTENKIN KEHITYS ON OLLUT HYVÄÄ. HÄN NOUSEE KYLLÄ POLVILLEEN TUKEA VASTEN, MUTTA KUN YRITÄN LAITTAA HÄNET KOKONAAN SUORAKSI VALAHTAA HÄN HETI ISTUMAAN. ONKO MUILLA KOKEMUKSIA...
  10. O

    omenaviinietikalla?

    HELLUREI. Tilasin naturpostista itselleni extra voimakkaita omenaviinietikka-kapseleita. kehotettiin ottamaan päivässä 1-2 kapselia ruokailun yhteydessä. Oottaka kokeillu tuotetta ja onko millasia kokemuksia? Ja entäpä kapseli-määrä,otattako vaan yhden vai tupla-annoksen? Ja yks kysymys...

Yhteistyössä