Hakutulokset

  1. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Paljon onnea Marketta! <3 Jolana: Hienoa että vanhemmille kertominen meni noin hyvin! Itselläni on isä enää elossa, ja oli toissaviikonloppuna käymässä luonani. Mietin moneen otteeseen että pitäisikö kertoa jo nyt tässä vaiheessa kun on yritys vasta meneillään. Ainakin toistaiseksi jätin...
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnittelut plussanneille! Itse olen viettänyt hieman hiljaiseloa palstoilta, halusin vähän muuta ajateltavaa koska viime kierto meni pieleen, sitä edellinen venyi melkein 50 päivän mittaiseksi kystan vuoksi ja sitten viime kierrossa ei kehittynyt mitään erityisempää niin jätettiin väliin. Nyt...
  3. M

    Koti-Inssi 2016

    Älä työnnä itse kohdunnapukasta mitään sisään. Koti-inssi suoritetaan emättimeen. Kohtuun ruiskutetaan vain pestyä spermaa.
  4. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No niin, tein uuden testin vielä tuon haamuaamun iltana ja samalta, yhtä haalealta haamujen haamulta näytti. Seuraavana aamuna oli haaleampi. Päätin odottaa kunnolla viralliseen testipäivään, ja nyt sitten digitestissä lukee "not pregnant". Ehkä oli sitten ovitrellen aikaansaannosta tuo. Nyt...
  5. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Okei nyt seuraa tunnustus. Mä oon aina ihmetellyt näitä nettipalstojen testikuvaketjuja jossa ihmiset kyselee ihan selvistä haamuista että näkeekö muut niissä jotain. Ajatellut että eikös se niin ole että haamu on plussa, ja pitäisihän tuosta nyt nähdä, mitä epäselvyyttä siinä muka on. Tein...
  6. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hirveää kiirettä ollut töiden parissa niin ei ole täällä ehtinyt piipahtamaan. :D Inssi tosiaan tehtiin, ovis oli jo tapahtunut silloin, lääkäri veikkasi että 12h sisällä ennen inssiä. Jotenkin on sellainen olo että ei tärpännyt tällä kertaa. dpo 10 meneillään ja ensimmäinen testi...
  7. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pikapäivityksenä omaa tilannetta: Ensimmäinen yritys ei tärpännyt, tällä hetkellä menossa kp11 ja uusi inssi ensi perjantaina. Eilen kävin ultrassa ja neljä kehittyvää solua joista kaksi 12 mm, nyt Ovitrelle-piikkejä taas tukemaan ja keskiviikkona irroitttamaan. Jos tässä kierrossa ei tärppää...
  8. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Cinya: Oikein paljon onnea!!! Mahtavaa. :) helianthus: Munasarjani ovat PCO-tyyppiset ja kierto on vaihdellut aina välillä 30 päivää - 6 kk, niin lääkäri halusi varmistaa että ovuloin varmasti ja saadaan se yksi munasolu kypsymään kunnolla ja irtoamaan, sekä inssi ajoitettua oikein, siksi siis...
  9. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Itsellä olisi maanantaina ensimmäinen inssi edessä. Kävin keskiviikkona (kp10) ultrassa, neljä alkavaa munarakkulaa joista suurin oli 16mm, pienemmät 11mm. Alkukierrosta söin letroja ja nyt sain Ovitrelle-kynän jota jouduin pistelemään pieniä annoksia kolmena päivänä, ja tänään illalla sitten...
  10. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Täällähän on uusia oikein urakalla! Ilmoittaudutaan sitten itsekkin, olen jo pidempään seuraillut tätä keskustelua taustalta mutta nyt tuli tehtyä tunnus. 31v nainen pääkaupunkiseudulta täällä siis, ensikäynti, lahjasoluneuvonta, verikokeet, ja munanjohtimien aukiolotutkimus takana, ensi...

Yhteistyössä