Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuiset 2023

    Hei kaikki! Mä hyppään kans mukaan! Ensimmäisessä ultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin. La 13.4. Laitoin myös @NiNNi10 viestiä, jos pääsis fb ryhmään, siellä pystyis helpommin jutskaamaan 😊
  2. A

    Haaveena vauva 2020

    Heippa kaikki! Ajattelin tulla tänne kertomaan kuulumisia (jos siis kukaan enään muistaa :whistle::ROFLMAO:) Täällä voidaan hyvin, nyt rv 24+3. Kaikki mennyt hyvin ja poika mahassa köllii :love:
  3. A

    Helmikuiset 2020

    Todellakin tiedän :unsure: minulla 3 raskautta takana, kahdessa niistä oli selkeitä oireita heti alkuun ja niistä syntyi lapseni, tämä kolmas oli vähä oireinen joka sitten oli kkm rv 8. Siksi nyt hirmu pelko, että tämäkin vähä oireinen menee kesken :cry:
  4. A

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä siellä joku viivanen näkyy (y) oi että kun nyt vahvistuisi!! :love:
  5. A

    Haaveena vauva 2020

    Laita @Wintersun kuvaa! Niitä kiva spekuloida ;)
  6. A

    Helmikuiset 2020

    Sama täällä, ehkä jotenkin haluaa suojella itseään, kun ei kerro kaikille heti alkuun. Kuitenkin voi tapahtua vaikka mitä, enkä itse haluaisi tai edes jaksaisi vastata muiden kysymyksiin jos pahin tapahtuisi.
  7. A

    Helmikuiset 2020

    Onneksi on nämä ryhmät ja fb :) vähän pääsee omia tuntemuksia avaamaan :love:
  8. A

    Helmikuiset 2020

    Sama täällä! Joka toinen hetki miettii et kertoo kaikille ja sit toinen hetki et pakko pitää salaisuutena! Aika ei kulu millään o_O
  9. A

    Helmikuiset 2020

    Mä voisin myös vähän myöhemmin tulla fb ryhmään. Onko salainen ryhmä sellainen, jota ei ehdoteta kavereilleni tai näytä kenellekään että siinä olen? En haluaisi, että kukaan saisi vielä tietää raskaudestani, ennenkuin ollaan ns varmoilla viikoilla :cautious:
  10. A

    Helmikuiset 2020

    Päivä kerrallaan ja positiivisella mielellä, sillä pääsee pitkälle. Tilanteen mukaan :)
  11. A

    Helmikuiset 2020

    @Huldaliini onnea myös uudesta työstä! Elämää kun ei voi niin tarkkaan suunnitella, mitä enemmän tarkkaan sitä suunnittelee sen enempi elämä heittää kapuloita rattaisiin :LOL: Nauti nyt molemmista mitä olet saavuttanut, teet työsi niin hyvin kun vain voit, se riittää :)
  12. A

    Haaveena vauva 2020

    @mursutin paljon onnea! :love::love:
  13. A

    Helmikuiset 2020

    @Huldaliini tämä olisi meille kolmas ja viimeinen lapsi. Siinä syy miksi koitan ottaa tästä ajasta KAIKEN irti! Haikeaa nyt jo :LOL: Oi sinulla kaikkia vahvoja oireita! Mulla ei ole tuota mahan vihlontaa yhtään! Tai joo on mulla yksi oire, närästys! (Ei olisi tarvinnut tulla tässä vaiheessa jo)...
  14. A

    Haaveena vauva 2020

    Oi ihanaa! Paljon onnea! Meillä suht samat LA :love: Ja aivan täysin faktaa, että kroppa menee ihan sekaisin stressistä. stressin vois poistaa maailmasta :cautious: @mursutin tsemppiä aamun testaukseen! :love:
  15. A

    Helmikuiset 2020

    @hwli minulla on ultran aikana viikkoja 7+1 :love: @Huldaliini itse myös ostanut ja kuluttanut ihan hirmuisesti testejä! :whistle: En vaan usko, että näin oireeton raskaus jatkuisi. (n) Onko teillä entuudestaan lapsia?
  16. A

    Helmikuiset 2020

    Heippa! Minä myös tänne tulen, epätodellinen olo! Täällä kuumeisesti odotellaan loppu kuun ultraa. Pakko saada tietää asuuko tuolla ketään :LOL: Onko teillä mimmoisia oireita? Mulla ei juurikaan mitään, ehkä vessahätä useammin (n) @MöhkisPöhkis mulla la myös jompikumpi noista :LOL: (y)
  17. A

    Haaveena vauva 2020

    Minut voi @Wintersun poistaa piinailijoista :) Kiitos :love:
  18. A

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille onnitteluista! Olen vieläkin niin sekaisin, etten tätä sisäistä :LOL: Ehkä tässä jo uskaltaa plussanneisiin siirtää @Purrri LA olisi helmikuussa @Maggie84 kuva! Kuva! ;) Jos teille vaan käy, niin jäisin vielä tänne hengailemaan ja teitä jännäämään :rolleyes: Poistun sitten...
  19. A

    Haaveena vauva 2020

    Oma napailu: luulin ostaneeni clearbluen viikkonäyttösen r testin, no eipä tämä semmoinen ollut. Kuitenkin testit näyttää näin https://aijaa.com/RSbxNn En usko, että näin tosissaan olisi!! Ei näin helpolla! En pysty sisäistämään vielä. o_O Nyt tilasin viikkonäyttöiset testit ja haen apteekin...
  20. A

    Haaveena vauva 2020

    Voi ei @Kiemura sinulla oli niin paljon oireitakin! :unsure: Jee hienoa @Wintersun! Pidän sinulle peukkuja! :) @Apustaja sinulle myös tsemppiä! (y) @Maggie84 minulla alkoi myös ovulaation jälkeen pahoinvointi. Varsinkin aamuisin ja iltaisin. Semmoinen etova. Dpo 10 taisi alkaa (y)

Yhteistyössä