Hakutulokset

  1. T

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Joo näin se on. Hyvä pitää mieli avoimena molemmille lopputuloksille, niin minäkin tein, tsemppasin itseä ajatukselle siitä, ettei näistä pakastealkioista mikään menestyisi. Tsemppasin niin hyvin, että olikin sitten järkytys ja sulattelua siinä, ettö tuleekin kolmas lapsi Mut luulen tässä myös...
  2. T

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Tsemppiä @Silmu75 piinapäiville! Raskausoireet voi olla ihan erit eri raskauksissa, mulla kipeyty rinnat ekassa raskaudessa, mutta toisessa rinnat alkoi kipeityä vasta useita viikkoja plussasta, tulkitsin sen niin, että imetyksestä oli niin vähän aikaa, alle vuosi. Nyt kolmannella kerralla kun...
  3. T

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Just tuo ollut aina mun ongelma, alkoiko ne vai ei. Sitten kuulin ihan ”hoitouran” lopussa senkin, että klo 18 on joku etappi, jos ei ennen sitä ala, kp 1 on vasta seuraava päivä. Mutta soita ihmeessä klinikkaan, jos tuntuu epävarmalta, olen monet kerrat pohtinut puhelimessa vastanneen hoitajan...
  4. T

    Syyskuiset 2021

    Mulla on kans napanuora kiinni istukan reunassa ja samasta syystä pian ultra, samalla tarkistetaan kohdunkaula. Täälläkin vilkas vauveli, puskee jo aika kovasti vasempaan kylkeen ja istuminen tietokoneella vähän tuskaa. Vielä kolme viikkoa pitäis jaksaa töissä! Onneksi helteet ohi hetkeksi ja...
  5. T

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea siirtoon kaikille, jotka olette menossa <3 Toivotaan viimeisen alkion taikaa <3 Mulla siirto oli kp 20, mutta sain sen itse valita, lääkäri olisi aluksi tarjonnut 21. tai 22, mutta mulla oli vapaapäivä tuolloin. Eli ilmeisesti ei ole niin kovasti väliä minä päivänä siirto on (täysin...
  6. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Koodikissa onnea hyvistä ultrakuulumisista <3 Anteeksi kun en ole täällä käynyt, on ollut jotenkin tuskaista helteillä, jalkoja ja kantapäitä särkee, turvottaa ja väsyttää, Hb laskenut ja ferritiini ihan nollissa. Saan pian äitiyspolilla iv-rautaa, mikä toivottavasti helpottaa oloja...
  7. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea @Koodikissa plussasta <3 Toivotaan että kaikki menee hyvin, tidennäköisempäähän se on, mutta tuttuja nuo ajatukset, että pelottaa jne. Itsestä tuntuu ettei vieläkään oikein uskalla täysiä heittäytyä nauttimaan raskaudesta. Tässä on niin suuri asia kyseessä, menetyksen pelko on suuri...
  8. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei, täällä ollaan! 25.viikko käynnissä, vointi ok. Supisteluja jonkin verran, mut viime viikolla tais johtua helteistä. Kävin silti ylimääräisessä ultrassa, kaikki oli hyvin ja vauva jo puoli kiloinen. Olen hommannut kaukalon, telakan ja koon 44-56 vaatteita, vaunut on tiedossa ja loput ehtii...
  9. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @marrasmai kiva kuulla susta! Mekin käytiin juuri noilla viikoilla 15+3 ylimääräisessä ultrassa yksityisellä, siksi että puolisokin näkee vauvan ja koska olen syönyt kaikkia mahdollisia troppeja milloin pääkipuihin ja milloin pahoinvointiin ja huolestutti mitä kaikkea niistä on vauvalle voinut...
  10. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuret pahoittelut @Puhalluskukka! Onpa harmillista. Toivottavasti syksyllä sitten tärppää ja saatte vauvan syliin <3 Tervetuloa @giraffen___ onnea plussasta <3 Meillä kans viimeinen alkio tärppäsi. Täällä on 17+5 meneillään. Vointi on hyvä, pahoivointia vaan edelleen on, mutta sen kans...
  11. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Puhalluskukka onnea!!<3 Ei todellakaan haittaa! Tässä ryhmässä oli ennen myös luovutetuilla munasoluilla plussanneet, aina on ollut niitä jotka yllättäen luomusti raskautuvat ja keskustelu oli vilkasta, useita laskettuja aikoja / kuukausi, mutta palsta on hiipunut. Siksi minäkin olen pääosin...
  12. T

    Syyskuiset 2021

    Hyi kävin sokerirasituksessa, olihan se hirveää. Aamulla otin pahoinvointilääkkeen veden kanssa, mut silti etoi, onneksi pystyi olemaan makuulla ja torkahdinkin mittausten välillä. Ihan normaalit tulokset tuli. Kotona tulikin sitten vadelmanmakuinen oksennus, tuntui että ne kaikki sokerinesteet...
  13. T

    Syyskuiset 2021

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista <3 Tänne ei kuulu mitään erikoista, välillä muutama päivä menee hyvin pienellä pahoinvoinnilla, sitten taas pahenee. Omepratsolia ja Rennietä kuluu. Harmi kun alkaa olla ruokalajit nyt "nähty", en oikein tiedä mitä söisi kun ainut mitä tekee mieli on intialainen...
  14. T

    Syyskuiset 2021

    Mä oon kertonut vasta muutamalle kaverille ja omille vanhemmille. Odotellaan rakenneultraan asti ennen laajempaa kertomista, mutta voi olla että luontevasti asia selviää laajemmin ennen sitä, kun maha kasvaa. @rust varmasti säikäyttävä tilanne, mutta onneksi vauva ja kohtu on vielä pieni ja...
  15. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiva @marrasmai ettö oot saanut sydänäänet kuuluville <3 Mä oon kans pari kertaa nyt saanut ihan sillain, että kun oon laittanut anturin alamahalle, äänet on kuuluneet heti. Kävin tosiaan Np-ultrassa, jossa oli kaikki hyvin ja istukka kohdunsuulla, selittäen vuotoja. Istukka oli myös...
  16. T

    Syyskuiset 2021

    Kantsii aloittaa joku apteekin tuote ettei tule paukamia, ne on tosi kiusallisia. Mä käytän säännöllisesti apteekin tuotteita koska syön niin huonosti ja jatkuva nestevajaus, ilman niitä ei varmaan suoli toimis ollenkaan...
  17. T

    Syyskuiset 2021

    Kyllä täällä on turvotusta, pahoinvointia, oksentamista ja ihan hirveää väsymystä! 12+4 tänään eikä ainakaan vielä merkkiä että kurjat olot ois vähenemään. Ruokaa ei tee mieli yhtään, ei varsinkaan makeaa ja pitää tosissaan pinnistellä aivonystyröitä että keksii mitä söisi. Töissä tulee...
  18. T

    Syyskuiset 2021

    @nobelius mä en varmaan voi olla kuin sen vanhempainrahakauden kotona. Haluaisin olla pidempään, mut en tiedä onko se taloudellisesti mahdollista. Ollaan rakentamassa ja suht iso laina otettu. Riippuu siinä kohtaa puolison tuloista. Puoliso jäi meillä kotiin kahden edellisen kanssa, ihan...
  19. T

    Syyskuiset 2021

    KIva kun alkaa olla jo nt-ultrien aika! Mullakin ens viikolla 12+0 kohdalla. Mulla jatkuva huonovointisuus tehnyt sen, että paino pudonnut pari kiloa eikä herkut hirveesti maistu. Oon nyt jaksanut käydä kävelyllä ja yrittänyt tehdä lyhyitä lihaskuntojumppia, ongelma vaan se, että melkein heti...
  20. T

    Syyskuiset 2021

    Mä en tajua tosta mitään, saitko itse selvyyttä Googlen avulla?

Yhteistyössä