Hakutulokset

  1. A

    Nyt on pillerit jätetty pois ja odotellaan ovulaatiota

    Tämän sivuston laskurin mukaan ovulaatio olisi 3.5. Saa nähdä kuinka käy. :) Mä olen kuitenkin pian jo 37v. ja mies on yli 50v. Mulla aika rankka sairashistoria ja on kilpirauhasen vajaatoiminta. Toivottavasti tulen kuitenkin raskaaksi vaikka lähtökohdat ovat tällaiset. Mulla on entuudestaan...
  2. A

    Ristiäisten pitäminen kun vauva on jo 4kk?

    Nimihän vauvalle pitää antaa jo aiemmin, mutta ristäisethän ei liity nimen antamiseen eli ne voi pitää myöhemmin. Mietin vain, että onko jotenkin hassua pitää ristiäiset kun vauva on jo 4kk? En ole edes raskaana vielä, mutta aloitamme yrittämään raskautta toukokuussa. Jos heti tärppäisi niin...
  3. A

    Katselen jo vauvojen vaatteita vaikka en ole edes vielä raskaana

    Mähän kirjoitin katselevani, en ostavani.
  4. A

    Katselen jo vauvojen vaatteita vaikka en ole edes vielä raskaana

    Hullua. :LOL: Aloitamme yrittämisen toukokuussa joten vähän on turhan aikaista kun ei edes tiedä tulenko raskaaksi. Muita yhtä hassuja? :D
  5. A

    Missä asennossa?

    Anteeksi mitä? Mikä tämä aloitus oikein on? Vai enkö mä nyt ymmärrä mitä sä ajat takaa. Kyllähän se peniksen pitää naisen sisällä olla jos raskautta yritetään. Ei pelkällä suutelulla raskautta saada aikaiseksi.
  6. A

    Whatsapp lapselle

    Omalla lapsella oli se jo tuon ikäisenä ja latasin sen omaankin puhelimeen koska se on kätevä tapa pitää yhteyttä.
  7. A

    Saako yli 3-kymppinen ylipainoinen enää miestä?

    Mietin samaa asiaa. Haiskahtaa typerältä ja lapselliselta provolta tämä aloitus.
  8. A

    Mammaksi 38v?

    Itse täytän kesällä 37v. ja päätimme miehen kanssa, että jätän e-pillerit pois toukokuussa. Tai kuinka se nyt menee, että missä kohtaa huhtikuussa aloitettu liuska loppuu. Se saa sitten olla viimeinen liuska. En ole laskenut, että mihin kohtaan ajoittuu sen loppuminen. Itsellä on ennestään...
  9. A

    Mammaksi 38v?

    Tuohan on yli 40-vuotiaille ;)
  10. A

    Onko jotakin haittaa jos syö raskaana oleville tarkoitettua vitamiinivalmistetta vaikka ei ole

    Rekisteröin itselleni nimimerkin niin on sujuvampaa tämä täällä kirjoittelu ettei tarvitse aina harmaana ollessa joka viestin kohdalla varmistaa, että on ihminen eikä kone. :D Olen siis ap. Eli taidanpa ostaa tuota vitamiinia itselle koska tosiaan raskaus on suunnitelmissa. Jätän pillerit pois...

Yhteistyössä