Hakutulokset

  1. T

    jelppiä

    Meillä on 1v 1kk ikäinen lapsi, itse olen menossa ensi kuussa 3-vuorotyöhön ja mies on töissä toisella paikkakunnalla ja käy koton suht harvoin. Mietityttää toi lapsenhoito kun on niin pieni :'( pääsee onneksi perhepäivähoitajalle ja ihanalle sellaiselle mut silti mietityttää miten siitä selvii...
  2. T

    Kaatuu..

    Moiks! Jos vähän valotan ensin taustaa.. eli olen seurustellut mieheni kanssa 10 kk ja hänellä on kaksi lasta, 4- ja 7- vuotiaat tytöt. Itse olen 22 ja mies 27. En ole ikinä hirveästi tykännyt lapsista mutta toimeen tullaan. Vanhempi lähti nyt kouluun ja sovittiin Aluksi että minä vien ja haen...
  3. T

    1-vuotiaan ruokailusta!

    Mitä teidän 1-vuotiaat syö ja monestikko päivässä? Meidän pojulla ollut aina huono ruokahalu ja tuntuu, että yksikin lämmin ateria päivässä riittäisi! Turhaan kai sitä pakottamaankaan syömään, jos ei maistu??? Aamulla syödään puuro ja iltapäivällä lämmin ruoka ja ehkä joku hedelmä vielä...
  4. T

    Oulusta/tuirasta tai jostain oulusta :)

    Kavereita kaivataan pojalle 2v ja tietenkin minullekkin,eli äitille 21v=) Vähissa on ystävät joilla olis myös lapsi/lapsia! Ollaan muutettu vasta tuiraan,onko ketään muita seuraa kaipailevia? :) tjaasko@luukku.com

Yhteistyössä