Hakutulokset

  1. N

    Vauvan 3-4 vk rytmi?

    ei noin pienellä rytmiä oikein vielä ole, niinkuin monet tässä siitä jo kirjoitti, mutta voin sanoa että meillä vauva 2vko-2.5kk ikäisenä meni joka yö nukkuun 1.30 aikaan. Kyllä oli rankkaa ja väsytti. Tuota voi jo ehkä rytmiksi sanoa, mutta muusta rytmistä ei sit ollu tietookaan. Paljon voimia...
  2. N

    Tytön vaatepaketti myynnissä!!! (mainostusta)

    pitää harkita.... ;)
  3. N

    paljoko teillä vuokra?

    3 h k s 78 m, pienkerrostalo, vm 2003, vuokra 650?
  4. N

    alkoholismi

    kata toi kuulosti aivan kuin oisin itte kirjoittanut. meilläkin mies käy töissä ja muksut piti kun olin töissä. nyt oon kotona nuorimmaisen kanssa.joka on nyt reilu viis kuukautta. kaks vanhempaa lasta tyttö 10 ja poika 9.yhessä ollaan ollu reilu 13v.huh. kuinka sitä on jaksanut. olen miettinyt...
  5. N

    alkoholismi

    nyt tällänen kysely... onko kellään alkoholisti miestä?vai oonko ainut :'( että ottaa pattiin. juo joka päivä ei nyt mitään räkäkännejä mut kuiteskin noin kuus pulloo/päivä.vkl enemmän.siis kaljaa. mun mielestä tosi paljon. sit hän on vielä ilkeä sanallisesti kännissä.sanoo muksuillekin tosi...
  6. N

    ruokalistaa..

    vautsi mikä ruokalista, olen kyllä usein suunnitellut tekeväni tälläisen, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi. Pitääkin yrittää tehdä.
  7. N

    Autokakku "koristelu, kokoaminen"

    http://www.bakeandparty.com löytyy myös ihania kakkutarvikkeita. Äiti teki viime vuonna pojan synttäreille autokakun, koristeli sen kermavaahdolla, pursotinpussiilla tuputti koko kakun täyteen, ikkunat ja renkaat teki ruskealla vaahdolla eli laittoi kermavaahdon sekaan kaakaojauhetta, oli...
  8. N

    te jotka "huijaatte" lisää rahaa

    minä kannatan että verorahoilla saadaan kaikille peruspalvelut ja niille sairaille/vammaisille/eläkeläisille hieman avustusta-mutta ei sen enmpää. nyt kun tuntuu että sossusta saadaan asunnot ja ihan isot ,vaatteisiin ostosopimukset ym rahat ihan sellaisille nuorille perheille jotka kaiken...
  9. N

    Kirppishinnat? mitä kehtaa pyytää?

    Kiitos! Kyse oli siis aikuisten, naisten vaatteista. En hoksannut selventää, kannattaisi varmaan jos tällä palstalla kyselee=)
  10. N

    Kirppishinnat? mitä kehtaa pyytää?

    5 euroa paidasta, onko liikaa? 4 euroa tavallisemmasta?
  11. N

    Kirppishinnat? mitä kehtaa pyytää?

    En ole käynyt vuosiin kirpputoreilla. Mitä nykyään pyydetään vaatteista? Mun vaatteet on tältä vuosituhannelta, oikeasti muodikkaita ja hyväkuntoisia. Mitä esim. paidoista / kevätjuhlamekosta / muodikkaasta, valkoisesta toppatakista voi pyytää? En haluaisi myydä alihintaankaan, etteivät ne...
  12. N

    Kokemuksia naantalin majoituksesta?

    Me oltin toissa kesana naantalissa, oltiin yötä naantali campingissa, mökissä. Meitä oli kaksi lasta 3v. ja puoli vuotias ja jotenkin ajateltiin että lasten kanssa on helpompi kesällä majoittua mökkiin. Päästään helposti ulos leikkimään ja lapset purkamaan energiaa, ruokailu onnstui hyvin kun...
  13. N

    EN PÄÄSE PETTÄMISESTÄ EROON!

    Vähän sama kun mulla. En niin rakasta enään, mutta en vois kuvitellakkaan eläväni ilman miestäni. Ja petän ainakin 2 krt kk :kieh:
  14. N

    sukupuolista

    Meillä 3 ihanaa tyttöä. On se luojan lykky ettei sitä sukupuolta tarvitse itse valita!!!! Jokainen saa sen minkä on tarkoitettu..
  15. N

    Björkvistien tapaus

    Joo koira olis niinkuin syypää. Oli siellä aika paljon muitakin kummia juttuja... Lastaankin kohdellu vähän kyseenalaisesti.. :( ... odotusaikana Paula olisi halunnut seksiä mutta hän oli odottava isä..??
  16. N

    Oulussa lastenvaatekirppiksiä

    Ei Paljekirppiksellä ole oikein lastenvaatteita, eikä kyllä oikein mitään muutakaan enään kun viikonloppunä kävin. Uutta tavaraa vain ja tyhjiä pöytiä. Kontti on nykyään lähellä Limingantullin Prismaa ja paperitehdasta, mutta se on aika kallis. Joskus kyllä löytää ihan kivoja juttuja...
  17. N

    Kun pesee hirveästi pyykkiä

    Nii, kyllä niitä vielä narulle ripustelee, mutta se viikkaus ja kaappiin laitto.. :kieh:
  18. N

    Puuha Pete silikonikakkuvuoka

    Minulla on tupperwaran silikonivuoka enkä kyllä pois vaihda...irtoaa hyvin. Halpoja silikonivuokia en ole kokeillut...
  19. N

    yösyöppö...

    Meidän poika 1v2kk juo yöllä vielä noin tuttipullollisen maitoa. Nyt olen ajatellut, että josko rupeaisin pikku hiljaa vähentämään sitä yö kerrallaan ja katson josko jäisi kokonaan pois niin olisi molemmille helpotus sekä pojalle että äidille :)
  20. N

    Pottaharjoitukset

    Meidän poika on nyt 1v2kk ja ollaan potalla kovasti harjoiteltu olemaan, mutta vielä ei ole sinne saalista saatu. Mutta käydään muutamat kerrat päivässä silti kokeilemassa jospa vaikka joskus sinne jotain tulisikin. Poika on päivisin perhepäivä-hoitajalla ja siellä isommilta lapsilta on nähnyt...

Yhteistyössä