Hakutulokset

  1. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    No nyt sinne enää mahtuu enää yksi ellei sekin paikka jo mennyt. :( Taidat olla ainoa hyvinkääläinen mun lisäksi, ainakin tähän saakka. :) Mulla on tänään eka ar-ultra iltapäivällä Helsingissä ja vähän jo alkaa jänskättämään että mitä sieltä löytyy ja toivottavasti kaikki on siellä hyvin. :D...
  2. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    ronia10: Hei, säkin synnytät Hyvinkäällä! :) Asutteko myös täällä, siis Hyvinkäällä? :D Meille tulossa 3.lapsi ja eka yhteinen mun miehen kanssa. Aikasemmat lapset on vm. -00 ja -05. :) Itse olen 34 v. Et ole varmaan vielä liittynyt face ryhmään? Siellä on jo paljon porukkaa ja on puhuttu että...
  3. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Pahoittelut ja tsemppiä uuteen yritykseen! <3
  4. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Nyt on paha mennä sanomaan mun kokemuksella yhtään mitään, mutta vielä en sinuna heittäisi pyyhettä kehään. Niin kauan kuin ei vuotoja ole tai kipuja, sekä niitä raskausoireitakin jos sulla on, ei kannata menettää toivoa. Ikävää kuitenkin tommonen epävarmuus ja ihan varmasti itsekin tossa...
  5. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hailakaltahan noi viivat näyttää. Voisikohan sulla olla muuten vain matalat hcg arvot tässä raskaudessa. Mäkin testasin tänä aamuna pc tikulla ja tosi vahva ja tumma viiva tuli, mitä ei ole aiemmin vielä tullut. Mutta nämä on tosiaan niin yksilöllisiä juttuja. Sinuna kävisin varmuuden vuoksi...
  6. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Töppönen: Olisikohan syytä tässä kohtaa käydä lääkärissä/labrassa otattamassa verikokeet, niin saat ainakin varmuuden? Tai jos jaksat huomen aamuun odotella. Mutta tsemppiä joka tapauksessa ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja huoli on ollut turhaa. <3
  7. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Käsittääkseni juuri kemiallisessa voi noin käydä. Mutta siinäkin alkaisi menkat enkä usko et näin pitkään olisi antanut raskauden kestää. Tietty keskenmenoista ei voi aina sanoa mistä johtuu. Mutta toivotaan, ettei tässä tapauksessa ole kyse kemiallisesta tai keskenmenosta, vaan pissa ollut vain...
  8. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Sinuna en vielä kovin huolestuisi. Oliko sulla jotenkin epävarma olo raskaudesta, kun oot vielä tikutellut? Tee vielä uusi testi huomen aamuna ja varmin ottaa siitä aamun ekasta pissasta. Sillä laimeudella voi olla osansa tuohon viivan vahvuuteen. Ja jos sulla ei kerta ole oireet mihinkään...
  9. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mitkä päivät tai rv sulla on menossa? Onko oireet kadonneet? Ja näyttäisi olevan sama pc millä testaillut. Se on musta ainakin luotettava testi. Onko aamu vai päivä pissasta? Ite testaillut aina aamupissasta. Kokeile vielä uudestaan vaikka huomen aamuna, jos maltat odottaa tai jos viitsit digi...
  10. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mitä ihmettä!!! Voiko niin käydä enää tässä vaiheessa? Ei kait se kemiallista voi tarkoittaa? Toivotaan ettei tarkoita ainakaan mitään huonoa. Laita ihmeessä kuvaa tänne ja otitko kuinka laimeasta pissasta? Oliko testi sama millä aiemminkin testaillut? Kun niissäkin voi olla eroja, jotkut testit...
  11. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hieno juttu Aamu1979 että sait vihdoin plussan! <3 Näinhän se menee, että kun vähiten odottaa, niin tärppää. :) Itsekin olin ihan varma ettei tässä toisessakaan kierrossa tärppää, mutta kuinkas kävikään. :D Luulen kans, et mun la tulee vielä muuttumaan, mutta katotaan mitä ar ultrassa selviää...
  12. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Aamu1979: Meillä on samana päivänä varhaisultra! :) Missä meinasit käydä? Ja näyttäis olevan muutenkin samat rv menossa, kun mullakin tänään 4+5. :) Täällä ei ole väsymyksestä (mitä nyt normiväsymystä) tai pahoinvoinnista tietoakaan. :D Koputtaa puuta ;) Mitä nyt pientä vatsan juilintaa ym...
  13. N

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Mun eka neuvola taas 23.5 eli rv 8+3. Jännä nähdä muuttuuko rv ja la. :D
  14. N

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Kiitos ihanista sanoista! :)<3 Uskon myös että hetken sulateltuaan uutisia myös läheiset ovat onnellisia meidän puolesta ja tukena. Sais vaan nopeasti kerrottua niin helpottais henkisesti ja tulis keveämpi olo sen suhteen. :) Sain varattua ajan varhaisultraan 19.5 ja silloin pitäis olla 7+6. :)...
  15. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Täälläkin odottajan monivitamiinit käytössä, kävin tyyliin heti ostamassa kun sain plussan. :) Me myös miehen kanssa tsekattiin tuo eviran kiellettyjen ruoka-aineiden lista. Ainoana voi harmittaa jouluna, kun ei saa graavilohta syödä. Juustoistakin tykkään sekä salmiakista ja lakritsasta...
  16. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on ollut oviksesta asti tissit kipeät, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ja sellainen painon tunne niissä ja täyteläisemmät, varsinkin iltaisin, kun ei oo rintsikoita. Olisiko myös sivuilta enemmän arat, mut en ole siihen niin kiinnittänyt huomiota, mikä kohta rinnoissa on arin, kun...
  17. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Eipä ole mullakaan vielä pahoinvointi tai edes kuvotus tullut kuvioihin, eikä myöskään väsymys. Kahvikin maistunut ihan niin kuin ennenkin. :) Vielähän tässä ehtii noita oireita tulla ja pitäis tosiaan vaan nauttia nyt kun on vielä näin vähäoireista. :D Saas nähdä miten vappuna kun pitäis...
  18. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kuulostaa ettei mun ailahtelut ookaan niin pahoja,ainakaan vielä ja toivotaan ettei kovin pahaksi menekään ettei perhe joudu kovin kärsimään. :D Mieskin kiusoitellut et tätäkö se sitten on seuraavat yhdeksän kuukautta jne. ;) Odotin tosin et enemmänkin heilahtelis tunteet ja itkettäs enemmän...
  19. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on kans välillä huimannu mut lähinnä kun nousen ylös seisomaan. Onko teillä mieliala heitellyt et olis jotenkin kiukkusempi tms.? Omasta mielestäni en ole juurikaan erilainen kuin ennenkään mut miehen mukaan oon kiukustunut helpommin asioista joten voihan se olla. ;) itkettänyt ei ole...
  20. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Helsingissä on myös tuo sama Perhe Arte lääkäriasema ja yhtä edullinen, joten varasin jo sinne ajan 19.5, jolloin pitäis olla rv 7-8. :) Ja neuvola on sitten seuraavalla viikolla 23.5. :) Meillä tuo 19. päivä näyttäs edelleen olevan merkittävä päivä. <3

Yhteistyössä