Hakutulokset

  1. N

    Papa Luokka 3... Löytyykö kohtalotovereitä???

    Kiitos myös sinnulle leiska vastauksestasi ja tuosta keskustelu linkistä. =) Sieltä löysinkin kiintoisaa luettavaa. PAPA-kokeen luokat ovat kyllä minulle selviä ja sen suhteen en tietoa tarvitse... siskollani kohdunkaulansyöpä ja se saanut alkunsa Papa luokka 3 :sta, pahentunut luokka 4...
  2. N

    Papa Luokka 3... Löytyykö kohtalotovereitä???

    Kiitos yrittäjä83 vastauksestasi. :) juu täytyy muuttaa otsikko jos sitten löytyisi kohtalotovereita... :) Toivon sulle pian plussaa testiin ja onnea!!! :) Kai sitä on yritettävä muistaa kysyä lääkäriltä kaikki mahdollinen, kun sinne asti pääsen puolen kuun jälkeen. =)
  3. N

    Papa Luokka 3... Löytyykö kohtalotovereitä???

    Eikö kukaan nyt mitään kirjottele... :/
  4. N

    Etanaposti ystäviä!!! =)

    Elikkäs oon kihloissa oleva pian 28.v nainen ja 4.v erityislapsen äiti. Olemme uusioperhe ja juuri muuttaneet täysin uuteen ympäristöön ja nyt kaipaan kirjeystäviä. Kaipailisin perinteisiä kirjeitä päivieni iloksi ja siis muutakin postia, kuin sairaalakirjeitä ja laskuja. =) Sinun...
  5. N

    Vanhanaikaista kirjeystävää

    Laitoin myös sulle yksäriä! =)
  6. N

    etanapostikamuja?

    Laitoin sulle yksäriä... =)
  7. N

    Kirjekavereita ympäri Suomea

    Laitoin sulle yksäriä...
  8. N

    Papa Luokka 3... Löytyykö kohtalotovereitä???

    En oikeen tiennyt minne kirjoittaa ja ajattelin aloittaa kokonaan uuden keskustelun. olen 27.v ja mieheni 28.v... minulla edellisestä liitosta poika reilu 4.v ja nyt sitten reilu vuosi yritetty saada raskautta alulle. Lääkärissä käyty lapsettomuuden johdosta ja otettu verikokeet yms. ja...
  9. N

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Onnea paljon piupulalle plussasta!!! :heart: :hug: Antaa paljon toivoa myös meille muille kuumeilijoille. Täällä nyt siis kp1/28-34 ja yk 10... mutta ei tarvii päivitykseen laittaa...Painun täältä pois ja yritän saada ajatukset pois koko vauvatouhusta. :( Pojan kanssa tulossa raskas...
  10. N

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Juuh ja just....noin vahvana kirjotuksena ton pitikin tulla... :D
  11. N

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Heips kukkuu kaikille taas ja oikeen hauskaa vapun jatkoa! =) [/b]Macy gray kiitos ihanasta uudesta pinosta ja päivityksestä =) Mulle vois korjata kp31/28-30 tällä hetkellä menossa dpo 10. Ovisviiva oli vahva vasta kp21 ja nyt taitaa siis paukkua pidempi kierto... :o Ei siis oo...
  12. N

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Heiiiiips kaikille! :) Mulla oli vahva ovisplussa jo kp8... ja nyt taas vahvistumaan päin ovisviiva ja nyt siis kp 13... outoa...enkai mä nyt sataa kertaa kuussa ovuloi... huoh! :o MUUTEN kaikille kovista oviskivuista kärsiville tiedoksi, että kipulääkitystä ei pitäisi ottaa noihin...
  13. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Joo täällä nyt sit kp 1/28-30 ja yk 9 eli se niistä haamuista ja eipä tarvii huomenna testailla enää.
  14. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Kiitos kaikille ja :hug: Viime yö oli ihan kauhee...kaameita painajaisia ja järkyttäviä alavatsa kipuja. :( Olin sitten yöks laittanu siteen jos vaikka sattuu täti tulemaan, mut aamulla olikin siteessä vaan kaks vaalean rusehtavaa tippaa verta? tai jotain. :( Hmm....mitähän ihmettä...
  15. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Kiitos icefairy :hug: Toivon itekin, että noin olis, mutta oon kuullu niin paljon huonoa noista liuskatesteistä... :kieh: Kyllä tää nyt aika ihme olis jos nyt olisin raskaana... ens kierrossa pitäis mennä kaikkiin kokeisiin yms. tutkimuksiin tonne fertinovaan... olis lotto voitto jos...
  16. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Huomenta kaikille! :) Nyt menossa kp 30 ja dpo 14... testailin rtestillä aamulla ennen pojan vientiä päiväkotiin ja testiin tuli haamujen haamu. :kieh: En luota ollenkaan tohon testiin...mietin vaan, että sen on pakko olla viivanpaikka. :( Testasin siis kotitestin One Step...
  17. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Hui.... olipas tänne tullut paljon tekstiä jo.... :) Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille... :hug: ON: Tänään miehen kanssa käytiin lapsettomuusklinikalla Fertinovassa ja tosi ihana ensikäynti oli... paljon tuli tietoa ja ensi kiertoon sitten menen sinne...
  18. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Kiitos päivityksestä Macy gray :) Ja toivottavasti tässä kierrossa tärppää kaikilla meillä joilla ei viime kierrossa tärpännyt... :) NIIN ja paljon onnea vielä kaikille plussanneille!!! :hug: :heart:
  19. N

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Macy gray niin eilen jo ilmoittelin, että mulle voi päivittää kp 3/28-30 ja yk8 käynnissä... Kiitos!

Yhteistyössä