Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Heipsan. Laitatteko vauvan nukkumaan selälleen vai kylkiasentoon? Sairaalassa ne pisti kyljelleen, mut nuorempi sukupolvi on sitä mieltä että selälleen.
  2. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Hei pitkästä aikaa ja oikein paljon onnea tässä välissä jakaantuneille. ❤:love: Osanotto Kachille ja voimia. ❤ Mulla tämä vauva-arki on ollut melkoista vuoristorataa.. Täytyy aanoa että tunteet on pinnassa ja olo turhautunut mutta toiveikas. Mähän vietin osastolla 10 pvää eli ennen sektiota ja...
  3. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Täällä ollaan vielä sairaalassa ja poitsu on ollut vielä keskolassa. Arvot oli jo eilen hyvät mutta sovittiin että jää vielä sinne että nähdään verensokereiden pysyvän tasaisena. Tänään pitäisi pojan tulla takaisin osastolle. :love: Mä oon käynyt ahkerasti lypsykonetta käyttämässä josko se maito...
  4. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnea Mukla ja Vagabonda. :LOL: Meille syntyi pieni poika 2815g ja 49cm aamulla. Sektio oli nopea prosessi. Yllättävän hyvin on itselläkin mennyt. Juuri sain pojan eka kerran tissille. (y) Verikokeita on otettu koska vähän alakantissa on happi ja aineenvaihdunta, sekä verensokerit. Vielä illasta...
  5. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Voi ei Kachi
  6. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Synttärionnea Muklalle (y) Viime yö tuli nukuttua kuin tukki. Varmaan raikkaalla ulkoilmalla oli merkitystä. Osastolla siis edelleen, eikä ne päästä pois, sillä lääkäri kävi just kertomassa että suunniteltu sektio on aikaistettu ja se on HUOMENNA! :love::ROFLMAO::LOL: Kyyneleet vaan vierähti...
  7. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Kovasti onnea :love::LOL:
  8. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Osastolla ollaan edelleenkin. Miljoona kysymystä lääkärille kun tulee kierrolle. Vauvan liikkeet ja sykkeet ihan ok, mulla edelleen paineet koholla ja turvotusta. Nyt huomaa pullotuksen jo naamastakin.
  9. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    rv 37+5
  10. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Täällä vuorostaan ollaan oltu aamuyöstä asti tarkkailussa. Eilen illalla tuntu liikkeet tosi vähäisiltä ja yöllä en tuntenut niitä ollenkaan, vaikka taputtelin vatsan seutua, join mehua jne. Kahden aikaa soitin äippäpolille ja käskivät tulla. Pariin otteeseen oon ollut käyrissä, sykkeet ja...
  11. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Minäkin niin odotan, että pääsen hiihtämään. Itsekään en ole uskaltanut ladulle lähtiä kaatumisen vuoksi, mutta totta sitä loppukeväästä kerkiää ladulle.
  12. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Asiasta poiketen. Miten te ootte toiminut tuon verokorttikuvion kanssa äitiyspäivärahaa hakiessa. Itse jäin juuri alkuvuodesta työttömäksi, eli työnantaja ei sitä äitiyspäivärahaa maksa, niin te joilla on sama hommeli niin ootteko hommannut erillisen verokortin etuutta (eli äippärahaa) varten...
  13. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Kovasti onnea!
  14. T

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Piinamiinalle kovasti onnea:love: Tsemppiä myös muille, joilla alkaa h-hetket olemaan lähellä, ainakin olotilojen perusteella. :ROFLMAO: Itsellä oli tänään äippäpolilla käynti. Vauva edelleen perätilassa, eikä voitu kääntää vähäisen lapsivesimäärän vuoksi.:( Ei oikein oaanneet sanoa syytä, mihin...
  15. T

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Olipas painajaistäyteinen viimeyö. Koko yö tuli herättyä tunnin välein, hirveitä painajaisia ja mikään asento ei ollut hyvä. Vauva kans jylttäsi levottomasti mahassa. Nyt onkin niskat jumissa ja kauhea pääkipu. Aamulla verenpaineetkin huiteli 150/98 luokkaa, onneksi tänään oli sit neuvola ja...
  16. T

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Kiitos Kachi :LOL: Sait mieleni hieman rauhoittumaan. Perjantainahan tuota on viisaampi ku käännetään, jos käännetään jne.:ROFLMAO:
  17. T

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Ihana masu boomkaa :love: Pitäis varmaan itsekin ottaa muutama masukuva, jos vaikka ens vkolla ku rv 37 on täynnä. :LOL: Itsellä on alkanut nyt hieman synnytyskuviot kummittelemaan. Kun tuo vauva on poikittain ja perjantaina sitä yritetään kääntää ja jos se ei käänny rt:aan tai jos se kääntyykin...
  18. T

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Ompa inhottava kun valmennus oli tuommonen turhanlainen. :( Me keskusteltiin synnytysvaiheista, asennoista, kivunlievityksistä, peloista jne. Käytiin vielä läpi, mitä kannattaa ottaa matkaan ja tutustuttiin synnytyssaliin, osastolle jne. Yhdessä huoneessa oli kiva poreamme, ehdotin että totta...
  19. T

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Mulla on närästykseen auttanut greippilimsa ja tuore tomaatti. :LOL: Kokeileppa olisko niistä sulle apua.

Yhteistyössä