Hakutulokset

  1. mamic

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Tänne olisi näillä näkymin saapumassa kolmas lapsi, laskettu 3.5.18! Esikoinen nyt 3v ja nuorempi vasta vajaa puolivuotias, joten aikamoista häslinkiä saattaa olla meidän elämä tuossa keväällä❤️
  2. mamic

    Raskaustestikysymys

    testi voi näyttää plussaa vasta kun menkat on vaikkapa viikon myöhässä (niinkuin itselläni esikoisen kanssa), peli ei todellakaan ole menetetty!
  3. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Minä täällä piinailin viime vuonna ja tuossa se 5kk ikäinen vierellä tuhisee. Nyt alettu yrittämään kolmatta lasta, ensimmäiset synnytyksenjälkeiset kuukautiset loppuivat 2.8. YK 1 kp 8 vuoto loppui kp 9 seksiä kp 14 seksiä kp 16 seksiä, hetkellinen kipu alavatsalla. Epätavallisen onnellinen ja...
  4. mamic

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Hei, liittyisin mukaan ketjuun viikoilla 9+1 (ultrassa tietty todennäköisesti muuttuu) ja laskettu aika näillä näkymin 22.3:) Toista lasta odotellaan ja esikoinen reilu 2v tällä hetkellä.
  5. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    olin niin kyllästynyt tärppäämättömiin kiertoihin ja oireiden kyttäilyyn että jätin tännekin kokonaan päivittämättä, mutta tänään kp34/40-45 PLUSSA!:love: APUA. Plussatuulia teille kaikille, minä poistun piinailijoista!
  6. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Onnistuin rauhoittumaan tässä kierrossa, enkä kirjannut oireita ylös, mutta nyt alkaa olla niin jännät paikat että pakko kirjoitella näistä viimepäivistä muistiin. Neljäs kuukausi ja kolmas kierto toisen vauvan yritystä hormonikierukan jälkeen. Viime kierto kesti 40 päivää. Kp 38 tissit kipeytyi...
  7. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    YK 2. Nyt mennään ilman ovistikuttelua Kp 8 menkat loppui. seksiä Kp 10 seksiä Kp 11 seksiä Kp 12 vahvaa venyvää kirkasta limaa Kp 13 seksiä. hetken kipu vasemmalla alavatsassa Kp 14 hetken kipu vasemmalla alavatsassa Kp 15 venyvää limaa, seassa tippa verta. Seksiä Kp 16 limaa. Jotenkin...
  8. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Niinpä, ja mä olen niin surkea odottamaan. Kaikki täytyy saada tietää nyt ja heti samantien jotta pysyn järjissäni :D Mä jotenkin vaan jaksan vielä uskoa että sielä joku asustelee, kun esikoisestakin negailin monta kertaa, ja sitten täysin odottamattomasti rv4+1 plussasin. Löysin tällasen kuvan...
  9. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Aamulla tein testin ja heti kastuessa piirtyi haamu(ja ehdin innostua), mutta kuivuessa alkoi näyttää enemmänkin vain viivanpaikalta... Tilasin pari Clearbluen testiä, huomenna tai ylihuomenna saa taas pissiä tikkuun! Pitääkin muistaa päivittää tuota listaa taas illemmalla :)
  10. mamic

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Toisesta haaveillaan. Ensimmäinen yrityskierto kierukan poiston jälkeen. Yksiäkään menkkoja ei ole vielä tullut, mutta oviksen plussasin 2.3, seksiä voitiin harrastaa ensimmäisen kerran vasta dpo1 miehen influenssan vuoksi, joten en usko että nappasi. Dpo-1 mahan nippailua, limaa. OvisPlussa...

Yhteistyössä