Hakutulokset

  1. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Oikein paljon onnea kaikille marras-mussukan saaneille ja voimia vielä sitä odottaville. :love: pitkästä aikaa tulin lukemaan tänne kuulumisia. Me ollaan sairastettu heti koko porukka niin ei oo ollut voimia eikä aikaa ylimääräiseen. Vauvaki ollut räkäinen ja nyt sitte yrittänyt huolehtia...
  2. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea nessu!nyt se on sinunkin osalta ohi. :love: ja tsemppiä kaikille muille jotka vielä odottaa sitä h hetkeä. Voi muistan vielä hyvin miten se oli pitkästyttävää ja hermoja raastavaa aikaa. :mad: mut nyt aika taas juoksee ihan käsittämätöntä vauhtia. Me kotiuduttiin perjantaina ja nyt...
  3. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Marraskuu vaihtui ja me saimme eilen pojan. Painoa 3975g ja pituus 51,7. :love:Synnytys sujui ihan hyvin vaikkakin oli pitkä ja tilannetta hidastutti vauvan avosuu tarjonta. Eli syntyi kasvot edellä kun taas normaali/ihanne olis syntyä takaraivo ylöspäin. Täällä ollaan Onnesta...
  4. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täällä ollaan niin kypsiä tähän odottamiseen. (n) huomenna tasan viikko laskettuun aikaan. Kaikki ässät on ollut käytössä mut ei mitään vaikutusta. Oon vaihellut huonekalujen järkkää ja tehnyt uhastakin vähän ksikenlaista mut ei oo vaan supistuksia kuulunut. :oops: Nimiä ei oo päätetty...
  5. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Minä jo luulin et oisin yön aikana päässyt synnyttää mut ei kuitenkaan. Eilen tuli koko päivän ajan harvakseltaan sellaisia vähän voimakkaampia entä harjoitus supparit ja semmonen epämukava olo oli aina niiden välissäkin. Mut yön olen nukkunut kuin tukki eikä supistuksista mitää tietoa...
  6. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täällä myös yks odottamiseen kyllästynyt mamma. Eikö ois helppoo ku jokainen sais vauvansa just sillon laskettuna päivänä ni ei tarvis turhaa päätä vaivata ja hermoja menettää sillä et oottaa syntyykö se 2 viikkoa ennen vai jälkeen lasketun. :ROFLMAO: ei ees viiti suunnitella mitää reissuja...
  7. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulla on vaan yhessä raskaudessa menny veet iteksee. Sillon ihan yhtäkkiä vaan alkoi lorista lattialle ja vielä ohuet leggingsit oli jalassa. Sit menin vessaan ja pönttöön tuli sit lisää. Olin sentään kotona onneks. :ROFLMAO: muissa synnytys alkanut supistelulla ja kalvot on puhkaistu vasta...
  8. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Lääkäri sen sreptokokki näytteen yleensä ottaa. Mut kyllä mä silti ensin kävin omalla neuvolan tädin vastaanotolla joka otti verenpaineen yms sit lääkärille.
  9. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulla lääkärineuvola oli eilen ja otettiin se streptokokkinäyte, ultrattiin, ja tarkistettiin kohdunsuun tilanne sekä tehtiin painoarvio. Painoarvioksi sai 2,7kg ja kohdun oli kiinni ja kanavaa 3cm. Eli ei mitää hälyttävää ja jatkossa normi neuvolakäynnit loppuun asti. Minultakin...
  10. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Hurjalta kuulostaa nessu, mut toivotaan et oli vaan ohi menevä eikä uusiudu. Ja pääasia et vauvalla kaikki hyvin. Minäkin eilen illalla säikähdin ku muutenki oli huono ilta ja sit ku menin nukkumaan ni vauva ei aloittanutkaa melskausta mahassa niinku yleensä. Siinä sitä yritin tökkiä ja...
  11. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Minäkin pärjännyt ihan tavallisilla tyynyillä ni en osaa sanoa imetystyynyistä, ite asiassa mietin tuossa viime viikolla ku kirpparilla oli myynnissä ihanalla kuosilla varustettu imwtystyyny et otanko /tarvinko mut jätin sen sit kuitenki. Nukkuminen täälläkin vaikeaa tai enemmänkin se...
  12. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Heippa. Vauvan vaatetuksesta sen verran et meillä tää on jo kolmas talvivauva ja mulla ollut vauvalle aina ihan perus toppapuku minkä oon pukenut pakkasesta riippuen joko villavaatteiden kera tai ilman niitä. Ja vaunuissa aina ollut vielä ä-pakkauksen makuupussi. Pakkasrajana vauvoillehan...
  13. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Hyvin sopii jatkaa samaan ketjuun näitä höpinöitä. Täällä ne "repimiskivut" loppuneet mut nyt muutamana päivänä on vähän närästänyt :confused: hermot alkaa mennä näin loppuvaiheessa ku alkaa olla niin kömpelö ja raskas olo itellä ja kuitenkin vielä monta viikkoa aikaa... (n) minä en oo...
  14. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Joo kuulostaa kyllä samalta tuo kipu mut mulla se tulee kummalle puolelle mahaa vaanmut navan korkeudelle. Ja se käy ihan järkyttävän kipeää ja sit yhtäkkiä loppuu. En kyllä itellä tiiä et mistä johtuu mut ärsyttävä kipu kyllä on.
  15. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Heippa. Ei mullakaa liiemmin mitää lääkärineuvoloita ole ollut, vissiin normi käytäntö et alkupuolella yks ja loppupuolella yks jos ei mitää ihmeitä itellä ole. Mä kävin joskus 16 viikolla ja sit joskus 36 viikolla pitäs olla seuraava. Rv30 tuli täyteen viikonloppuna. :LOL::love: sieltä se...
  16. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    En muista mitä oon ees viimeks kirjoittanut mut täällä myös yks jolla tuntuu samalta ku monella muulla. La on vielä niin kau--ka-na ettei jaksais. Ja ihan kauhee väsymys tullut vissiin jäädäkseen. Neuvolaki oli alkuviikosta ja hb ihan hyvänä pysynyt ku syönyt rautaa 1tbl päivässä. Mut silti...
  17. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täälläkin väsymys ilmaantunut taas kehiin. Miettinyt et pitäskö alkaa syömään kaks rauta tbl päivässä vai mistäköhä johtuu. Noh ootetaan viikon päästä maanantaina olevaan neuvolaan ja katotaan ensin mitä hb on. (n) Vaunuista puhetta. Meillä on emmaljunga duo edget. Oon kyllä tykännyt vaik...
  18. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Nessu en mikää oo käyny sokeri rasituksessa vielä ikinä. Mulle just edellisessä neuvolassa sanottiin et jos painoindeksi normaali , eikä edelliset vauvat oo ollu yli 4,5kg, ei liikaa turvotusta ja raskaudet muutenki sujuneet hyvin ni ei oo tarvetta käydä. :)
  19. H

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Ihana ku on jo elokuu, vaikken koskaan oo tykännyt syksystä mut kummasti sitä marraskuuta jo oottaa. :ROFLMAO: rakenneultra meillä oli jo sillon ajat sitten mut en varmaan täällää paljastanut sillon saatua poikalupausta. Seuraava neuvola vasta kolmen viikon päästä. Olo on hyvä ja seesteinen...
  20. H

    Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

    Onnea vauvis hyvistä ultrakuulumisista. Melko hiljaisena tää meidän porukka täällä mut onhan nyt kesä ja kaikilla parempaakin tekemistä. :ROFLMAO: jospa tää syksyä kohti taas aktivoituis. Itelläkää ei mitää uutta. Nyt nautitaan oireettomasta keskiraskaudesta ja kasvatetaan mahaa. :love: mitäpä...

Yhteistyössä