Hakutulokset

  1. P

    Lokakuiset 2019

    Tosta pahoinvoinnista. Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla @alfred.j.kwak ! Pahoinvointi ei niinkään tule perinteisesti syksystä ruoasta tai hajuista, vaan ihan jostain muusta. Pahoinvointia aiheuttaa erityisesti kirkas valo (kevätaurinko pahin), tv ja kännykän näprääminen! sekä pää alaspäin...
  2. P

    Lokakuiset 2019

    Ja seuraavaksi hölmö kysymys. Koska olen super-varmistelija, niin jos liityn Facebookin lokakuisiin, niin eihän ryhmän ulkopuoliset voi nähdä ryhmään kuuluvia jäseniä missään spämmissä tai ylipäätään koko ryhmää? Eikös ryhmä ole salainen? Oon saanut useamman kaverin raskauden selville, kun...
  3. P

    Lokakuiset 2019

    Vertailin useampaa yritystä, jolta printtipaidan olisi voinut tilata. Päädyin sit lopulta ihan Smartphotoon, koska se yksinkertaisesti oli puolet halvempi kuin muilla. Toivotaan, että ei näy laadussa... Paitaan teetin esikoisesta kuvan ja alle teksti "Tuleva isosisko".
  4. P

    Lokakuiset 2019

    Me aiotaan kertoa läheisille nt-ultran jälkeen, muille vasta myöhemmin. Parille ystävälle olen joutunut kertomaan, koska muuten olisi pitänyt valehdella. Viime viikonloppuna nimittäin oltiin viihteellä enkä sattumoisin voinut juoda..:whistle: Viimeksi esikoisesta oltiin keksitty kaikille...
  5. P

    Lokakuiset 2019

    Onnea uusille lokakuisille! :) On muuten kiva huomata kuinka aktiivinen ryhmä jo nyt on, vaikka plussat on vasta piirtyny testeihin! Täällä myös menkkamaista jomotusta ollut viikko ennen oletettujen kuukautisten alkamista saakka. Koko ajan olo, että alkaako ne kuitenkin. Oli oikein kaiveltava...
  6. P

    Lokakuiset 2019

    Täällä myös eka neuvola sekä varhaisultra yksityiselle varattu :whistle: Mulla ultra jo peräti kahden viikon päästä, koska vaihtoehdot vähissä. Silloin mulla olis 6+4, jos kaikki hyvin menee. En ymmärrä miksi mulla on kauhea pelko tässä raskaudessa, että se menee kesken. Ei esikoisen kohdalla...
  7. P

    Lokakuiset 2019

    Taidan minäkin jo liittyä tänne, vaikka vasta keskiviikkona sain testiin uskottavat viivat. Tänään meinasin vielä testata yhden apteekin raskaustestin, ja sitten saa riittää! LA olisi menkoista laskettuna 3.10. Tässä vinkkinä esikoistaan odottaville sekä miksei muillekkin mielen...
  8. P

    .

    Onnea @Sanzu85 :love: Taidetaan päästä samaan lokakuisten ryhmään? :) @chili_ Vedän sut perässäni plussanneisiin! Samoilta yrityskerroilta olisi tulos (y) Kai tämä täytyy nyt vain uskoa, että raskaana ollaan :love: Jos @Miina- viitsit, niin lisäätkö mut plussanneisiin? Itse tykkäsin lukea...
  9. P

    .

    Nyt on jäänyt monta sivua tekstiä lukematta, perehdyn illemmalla paremmin! ON: testasin taas välipäivän jälkeen, ja viiva vahvistuu :barefoot: Vieläpä tolla Onestepillä, kun vieläkään ei muita oo... Olisiko voinut käydä ihana ihme? :love: Täällä vaikeuksia pysyä housuissaan! :love...
  10. P

    .

    En päässyt tänään mihkään kaupoille, kun taapero kipeänä. Onneksi ihana ystävä toi tälläisen testin töistä terv.keskuksesta. Nyt jo uskaltaisin sanoa, että haamu on :love:Ovulaatiosta arviolta 11-13 päivää. https://aijaa.com/6ymwcA
  11. P

    .

    Auts, no jo on virheelliset viivat :eek: Tätä juuri vähän pelkäsin, kun ovistestitkin kyseisellä merkillä huonohkot. Testikaupoille tosiaan suunta ja uudella kokeilu huomenna!
  12. P

    .

    Kiitos tsempeistä @Miina- @lillium @quinque ja muut! Jospa testaan huomenna jollain muulla, kunhan oon ensin käynyt täydentään testivarastojani :)Tänään koitin lähinnä piruuttani, kun noita OneSteppejä löytyy kasa kaapista. Ja kun useamman päivän menkkajomotteluista huolimatta mitään ei oo...
  13. P

    .

    Voi kun täältä tultaisiinkin perässä! :love::barefoot:
  14. P

    .

    Omaa napaa. Malttamattomana tein r-testin aamulla, vaikka menkat voi hyvinkin alkaa vasta lauantaina. Sanokaapa te kokeneemmat tikuttajat, kuinka herkästi nää parjatut OneStepit antaa viivanpaikan? Tässä kuvat, jos osaan ladata... https://aijaa.com/I3h84g https://aijaa.com/Vfokw7
  15. P

    .

    @Beibihaaveilija En myöskään ole hesarin tilaaja, mutta artikkelin näkee, kun tilaa ilmaisen testijakson ;) Onnea @lillium :love: Ihanaa kun tammikuustakin näyttää tulevan ihan mukava plussakuu! Toivottavasti meistä vielä mahdollisimman moni ennättäisi saamaan ne kaksi viivaa :)
  16. P

    .

    Kovasti tsemppiä @Rimaleli :love: Tuli näistä useista täällä puhutuista keskenmenoista mieleeni artikkeli, joka oli hesarissa tässä taannoin. Oli itselleni ainakin avartava ja myös tsemppaava. Ehkä mun kohtu onkin viisas eikä tuota turhaan pettymystä :rolleyes: Keskenmenoja on uuden tutkimuksen...
  17. P

    .

    Jos hormonitaso vaan nousee hitaasti? Onko mitään oireita? Mulla jotenkin kovin pessimistinen olo. Näin viime yönäkin unta, että menkat alkoi :unsure: Ja ihmekös tuo, kun mahaa juili niin paljon! Vähemmästäkin siirtyy uniin. Mitään muita oireita ei oo suuntaan eikä toiseen. Nyt on tosin...
  18. P

    .

    Täällä kävi vanhanaikaisesti... Olin jättänyt kännykän nettiselaimeen tän keskustelupalstan auki, ja kun mies eilen etsi mun puhelimella netistä jotain, niin tottakai näki sivuston :whistle::LOL: Siinä sitten selittelemään, että luen vauvakeskusteluja koska en viitsi pommittaa häntäkään aiheella...
  19. P

    .

    Vau @Miina- ! Minä sanoisin, että plussa :love: Toivotaan, että pysyisikin sellaisena!
  20. P

    .

    Sitten kysymys aktiiviliikkujille. Murehditteko koskaan, että aktiiviurheilulla voisi olla vaikutusta munasolun kiinnittymiseen? Tai sen normaaliin kehittymiseen? En tiedä miksi, mutta itsellä on sellainen pelko, että jos urheilen mahdollisen hedelmöittymisen aikaan rajummin, niin saatan estää...

Yhteistyössä