Hakutulokset

  1. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Moikka. Kovin meni hiljaiseksi keskustelu, kun vauvat saapuivat. Vai joko jossain on uusi keskustelu? :) Miten teillä menee vauvojen kanssa? Meillä nyt la ristiäiset. En jaksanu pitää kiirettä :LOL: Ja vauva nukkuu päivisin huonosti. Yöllä onneks paremmin. Se on niin ihanaa, ku niin jo...
  2. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Moikka. Ihan hyvin täälläkin lähteny sujumaan. Hikkaa ja pulauttelua ja vatsavaivoja pienellä. Mikä tietty ihan normaalia tässä kohtaa, mutta pahalta tuntuu kattoo ku toista sattuu. Nyt ite kuumeessa ja onneks mies kotona ni on kyllä suuri apu. Jenanie ja poika pian 4 viikkoa
  3. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Vauva pääsi mun viereen:love:
  4. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Huomenta. Meille syntyi sunnuntaina 19.59 poika 3890g ja 51cm. Synnytys oli sitten aivan jotain muuta kun nopea. Kesti n. 16 tuntia. Synnytys keskeyty ja jouduttiin käynnistää uudestaan. Sillä se sitten lähtikin liikkeelle tosi rajusti. Vauva oli vähän hartioistaan jumissa ja säikähti sitä...
  5. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea. Täällä kans supistellu aamusta asti. On epäsäännöllisiä, mutta muuttuneet nyt selkeästi kivuliaammiksi. Et toivottavasti vaan tihenis koska on kyllä kivuliaita. Oon käyny isolla hädällä viis kertaa tänään. Eikö seki voi olla joku merkki? No toivottavasti pääsen synnyttää vaikka sekin...
  6. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tsemppiä sullekin tähän päivään. Ja toivotaan ettei tartte:)
  7. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tsemppiä peikko. Ei oo kauaa enää jäljellä kun sinne kuitenkin oot päässy. Ja kyllä se siitä lähtee. Mulla kerettiin sillo antaa niitä kolme kuuden tunnin välein. Alko illalla ihan vähän supistelee, mut loppu sitte. Yön nukuin huonosti ja aamulla sitte pärähti heti kunnolla käyntiin. Täällä...
  8. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Älkää mua tänne yksin jättäkö nyt odottaa et synnytän, ku muut näyttää pian käynnistyksillä synnyttävän:LOL::whistle: Mut oon miettiny kans et oisko sit uus ryhmä (y) Mä kiipeilin rappusia keskustassa tänää ja nyt oon valmis luovuttamaan, että hän tulee kun hän itse haluaa:love: Ja onnea...
  9. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tsemppiä peikolle huomiseen. Mulla ihan hyvä kokemus käynnistyksestä. Oli nopea ja käynnisty helposti. Mulla niillä tableteilla käynnistettiin . Oon kattonu että meillä la samana päivänä. Et katotaan koska mä pääsen synnyttää. Koska nyt näyttää et.mä saan vuorostani kokea luonnollisesti...
  10. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea vauvasta <3 Harmi että synnytys oli vaikea ja raskas. Nyt se on onneksi ohi. Vauvalle paljon tsemppiä että pian tulisi kuntoon. Toi on vissii vähä pitkän synnytyksen muitakin huonoja puolia. Pidän täällä peukkuja teille pystyssä, että pian tekin kotiin pääsette arkea viettämäään ...
  11. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    No mutta hyvä. Ei sen nyt luulis tässä alle viikossa ihan hirveästi kasvavan siel masussa :) Ite ootan myös, että alkais vaan jo tapahtumaan. Aika tukala olo alkaa olee. Kävely sattuu välillä ja yöt on ihan mitä sattuu. Välillä väliin mahtuu hyviä öitä. Mulla jotenki tässä lopussa nyt...
  12. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea <3 ihan täällä herkistyy, kun tälläsiä uutisia heti aamusta saa lukea. :love: Ja hyvä että kaikki meni hyvin(y) Jenanie ja tyyppi 37+3
  13. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    No niin . Pidän peukkuja et nyt pääsisit tositoimiin. Tsemppiä (y) Miten Eemin on käyny supisteluiden kanssa? Jännityksellä sitäkin tietoa oottelen:D
  14. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    No mistä nekään mitään tietää:LOL: voihan se.synnytys käynnistyä silti ennen. Ei voi tietää(y) Jokatapauksessa enää vähän jäljellä odotusta ja sit se on ohi. Mulla tänään ollu aikasemmin menkkamaista jomotusta. Ja nivusiin ja alapäähän sattui. Sit alko supistukset. Kesti ehkä puolituntia. Niitä...
  15. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulle tehtiin viikolla 36 ultralla kokoarvio minkä piti olla ylimääränen. Nyt neuvolantäti eilen sit päätti perua sen mun neuvolalääkärin, joka olis ollu ens viikolla. Sano et kun yks onnistunut alatiesynnytys jo on ja vaikka paikoille olis tapahtunu mitä ni tää on täysiaikainen. Siis et jos...
  16. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mä just eilen tota mietin, ku ihan silmät ristissä menin sänkyyn et kamalaa, jos synnytys käynnistyis keskellä yötä. Eka Alko aikasin aamulla supistuksilla, toki huonosti nukutun yön jälkeen. Mut sentään aamulla :) No muutama viikko ku tässä menee eteenpäin ni alkaa kelpaa mikä aika tahansa...
  17. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea pojasta:love: onneksi kaikki lopulta hyvin. Myös mä sain pitkästä aikaa nukuttua hyvin viime yönä. Ja huomaa kyllä et on reippaampi olo. Jenni ja tyyppi 36+4
  18. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täytyy tota teetä kans hakea jos menee pitkäksi. Mua on tänään pelottanu synnytys. Niin se on aikasemminki. Oon yrittäny valaa sellasta positiivista kuvaa siitä. Että luottais. Ekassa raskaudessa tällästä ei ollu. Kyllä mä odotan että mä hänet tapaan ja tiiän mitä sitä ennen täytyy tehdä. Ja...
  19. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Se on marraskuu. Eli lasketttuaika tässä kuussa :love: Näin ihan hämärää unta, että mun synnytys käynnistyy. Heräilin paljon, mutta unta se vaan kokoajan oli:LOL: No hyvä hänen siel on viel hetki olla. Huomaa kyllä et rasitus aiheuttaa tuntemuksia. Eilen tais jopa tulla kolme vähän kivuliasta...
  20. J

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Voi alkaa olee jännät paikat osalla, kun oikeesti se la on ihan käsillä. Mä kyllä kans olisin ihan valmis synnyttää. Mut hetki täytyy vielä odottaa. Huomenna neljä viikkoa laskettuun aikaan. Mulla myös alamahaa vihloo ja jomottaa. Toivottavasti valmistelis paikkoja. Myös vauvan liikkeet sattuu...

Yhteistyössä