Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Minä syön tähän pahaan oloon mandariineja, joskus banaanin tai näkkärin. Ne on helpoin saada väkisin alas. Mikä ihmeellistä, en edelleenkään pysty syömään suklaata! Normisti syön joka päivä. Kahdessa edellisessä raskaudessa oli sama jatkuva huono oli ja niistä tuli pojat. Olisiko tämäkin sitten...
  2. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Minulla myös tehty alakautta molemmat np-ultrat eli n viikolla 12. Ylihuomenna menossa yksityiselle varhaisultraan ja en myöskään tiedä mitä kautta he tutkivat. Minulla myös menee sykleissä tämä olotila. About kolme oireetonta päivää ja sit yhden vuorokauden on äklö olo. Edellisissä...
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tytski87 juurikin noin! Yhtenä päivänä maistuu raikas ja kirpeä, kaikki makea varsinkin suklaa ällöttää (se on kyllä aika vakavaa:)), seuraavana menee pizzat ja hampurilaiset. Alkuun näytti siltä, et kaikki ällöttää ja olin jo innoissani, että ehkä tässä raskaudessa ei tule +30 kiloa lisää...
  4. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kuten aiemmat ovat kirjoittaneet, kyllä synnytyksestä selviää. Ja sitä varten siellä on ammattilaiset, että he tekevät päätöksiä sen mukaan mikä on parasta lapselle ja äidille. Jos se olisi niin kamalaa, kun joistain jutuista antaa ymmärtää, kenelläkään ei olisi yhtä lasta enempää. Itsellä ekan...
  5. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kesää kohti☀️, jippii! Minulla toissa päivänä hävisi kaikki oireet, mutta eilen illalla palasi etova olo ja alavatsa kipuilut. En kyllä soita vieläkään neuvolaan, käyn ensin siellä varhaisultrassa. Minullakin on ollut kahdessa aikaisemmassa raskaudessa Radi. Ekan kohdalla oltiin sairaalassa 5-6...
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Hei vaan kaikille! Varovaisesti hyppään ketjuun mukaan. Varovasti sen vuoksi, että olo on (niin kuin monella muullakin) sellainen, että en ole raskaana. Melkein viikon oli raskausoireita, tänään ei mitään. Varasin ensi viikolle vu:n asian selvittämiseksi. Mandari (40) 3.lapsi la 26.11 (?)
  7. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Woodoo; 0 kiloa!? Miten olet onnistunut? (Kateellinen...:)) Ehkä sekin vaikuttaa seuraaviin synnytyksiin, kun on edes jotenkin hajulla mitä siellä tulee tapahtumaan ja tuntee vähän enemmän itseään. Asennot, kipulääkitys yms. Niittys; olisiko se kuitenkin menoa ennen torstaita, jännää! Aika...
  8. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ollakovai; joku kerran lohdutti, että eihän lapsen koko vaikuta, vaan päänympärys. Pää synnytetään, loppu tulee sitten perässä. Oli se 2,5kg tai 4,5kg:) Mutta ymmärrän NIIN pohdiskelusi! Ei se vaan yhtään rauhoita mieltä, joka pelkää koko synnytystä, et sieltä pitää punnertaa joku norsu ulos...
  9. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Oih, Karolla jo jännät paikat! Pakkohan se on kai luottaa asiantuntijoihin, jos ovat nyt käynnistyksen kannalla. Nämäkin asiat tuntuvat muuttuvan joka vuosi:) -09 olivat kohdallani ilman muuta käynnistyksen kannalla, johtuen lapsen suuresta koosta (ei tosin ehditty sinne asti kun syntyi 35+6...
  10. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Truuly:) Ihan samassa tilanteessa viikkojen suhteen ollaan ja samoilla tuntemuksilla. Minullakin kahden edellisen odotusaika oli jatkuvaa pahaa oloa, mutta oksentaa ei tarvinnut. Oletko ajatellut mennä varhaisultraan? Katsoin tänään tuon perhe-arte:n sivuja ja sieltä tosiaan sais ultran...
  11. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos varhaisultra vinkistä, täytyypä googlettaa! Tämä Nipt on myös uusi juttu, mutta erittäin mielenkiintoinen ja aion siitä kysellä neuvolasta. Saisi suljettua pois muutaman kromosomivirheen. Minulla on molemmissa raskauksissa ollut raskausdiabetes eli tuskin selviän ilman sitä tälläkään...
  12. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei! Uusi 4-kymppinen ilmoittautuu joukkoon. Olen vielä lievästi sanottuna pelon sekaisin tuntein liikkellä. Muutama päivä sitten huomasin, että kuukautiset ovat myöhässä, to tein testin ja viivat piirtyivät tikkuun. Raskaus ei ollut suunniteltu ja nyt olen/olemme miettineet miten tästä eteen...
  13. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Toukka16..........(39).... 3 ... 10.04.2016 Karoliina74 ..........(40) ......1..... 11.04.2016 (poika) Pegonia ..............(44) ..... 10 .... 12.04.2016 Niittys.................(40) ...... 3.... 13.04.2016 (poika)...

Yhteistyössä