Hakutulokset

  1. PikkuMyyh

    Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

    Me käytiin tänään ekassa ultrassa ja kaikki oli hyvin<3 Sydän löi ja koko vastasi viikkojaan hyvin. Olen ollut aika rennoin mielin koko alkuraskauden ajan(yllätyin kyllä itsekin), mutta kun istuin odotushuoneessa niin sydän meinasi pompahtaa ulos rinnasta. Niin paljon mua pelotti että onko...
  2. PikkuMyyh

    Tammikuun tähtöset 2017

    Voimia Henriikka, olen niin pahoillani teidän puolesta <3 toivon koko sydämestäni onnea uuteen yrityseen. Onnea kaikille muille, joilla ultrasta tuli hyviä uutisia! Täällä vielä viikko aikaa omaan ensimmäiseen ultraan. Sain myös varattua ensimmäisen neuvolakäynnin kesäkuun alkuun. Neuvolasta...
  3. PikkuMyyh

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta! Kiva, kun ryhmä kasvaa :) Voiko siitä olla jo viikko, kun ensimmäisen plussan sain tikkuuni.. Vatsassa tuntuu päivittäin oudolta. En oikein osaa selittää mitä tunnen.. Välillä kuukautismaista kipua ja välillä nippailua ja välillä jotain aivan...
  4. PikkuMyyh

    Tammikuun tähtöset 2017

    Moi! Täällä kirjoittelee yksi, joka on plussannut vahvasti neljänä peräkkäisenä päivänä. Kolmen viikon päästä varhaisraskauden ultra, jossa selviää laskettu aika tarkemmin. Nyt netin laskuri antaa 17.1. Ilmoittelen tarkemmin ultran jälkeen. Ensimmäistä täällä odotellaan, joten tosi jännää...
  5. PikkuMyyh

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla onkin paljon uutisia. Marssin yksityiselle gynegologille tuossa huhtikuun puolessa välissä ja sain diagnoosiksi pco:n. Rakkuloita oli paljon toisella puolella, muistaakseni vasemmalla. Oikealla todella vähän. Samalla puhuttiin että raskautuminen on hankalampaa, sillä ovulaatiota elokuun...
  6. PikkuMyyh

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista! Täällä kävi tosiaan niin, että kuukautiset alkoivat seitsemän päivää ovulaation jälkeen. Kierron pituus oli siis 42 päivää tällä kertaa ja minulle voi päivittää yk4. Ovulaatiosta olen tyytyväinen, mutta luteaalivaiheen lyhyys harmittaa kovasti. Ja pitkä...
  7. PikkuMyyh

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi vaan kaikille! Olen ihan uusi käyttäjä tällä sivustolla ja jos olen eksynyt väärään paikkaan niin ilmoittakaa ihmeessä. Olen siis 26-vuotias nainen, joka on aloittanut esikoisen yrityksen elokuussa 2015. Nyt hakusessa olisi vertaistukea muilta esikoista yrittäviltä, sillä yksin tämä odotus...

Yhteistyössä