Hakutulokset

  1. H

    Endo scratch ja aikaiset menkat?

    Laitan nyt tietoa tänne jos joku on samassa tilanteessa. Scratching tehtiin ilmeisesti liian voimakkaasti ja siksi vuoto tuli heti sen jälkeen. Alkionsiirtoa ei kannattanut tehdä koska kierto meni sekaisin. Myöhemmin tehtiin scratching hellävaraisemmin ja sen jälkeen tuli vain tippa vuotoa ja...
  2. H

    Endo scratch ja aikaiset menkat?

    Eikö kellään ole kokemusta tästä? Mä odottelen edelleen menkkoja, jotka mun mielestä meni jo. Ovulaatioki oli viime viikolla. Eli onko toimenpiteestä mitään hyötyä jos ensi kierrossa alkionsiirto?
  3. H

    Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi ja miten?

    -Ikä 35 -kilpirauhasen vajaatoiminta, muuten selittämätön -2010 alettiin yrittämään raskautta, eka ivf tuoresiirto onnistui ja esikoinen syntyi 2013. Sen jälkeen alkaen v 2014 siirretty 6 pakastealkiota ja yksi tuoresiirto ilman tuloksia (1tuulimunaraskaus) ja pari vielä pakkasessa. Toinen...
  4. H

    Inseminaatio ja ovulaatio

    Joo, siis samaan aikaan joka päivä testataan, eli sulla nyt esim se aamuvirtsa. Sehän ei tavallaan kuulu asiaan se myöhemmin samana päivänä tehty testi. Eri asia sitten on, jos huomenna aamuvirtsasta ei enää ole positiivinen.
  5. H

    Inseminaatio ja ovulaatio

    No sittenhän jos huomenna aamulla näyttää hymynaamaa niin virallinen päivä on sunnuntai, lääkärin ohjeen mukaan :)
  6. H

    Inseminaatio ja ovulaatio

    Riippuu lääkäristä mitä hän päättää, mutta yleensä yritetään mahdollisimman tarkasti kyllä ajoittaa tuo inseminaatio koska silloin mahikset ovat parhaat. Ihmettelen kyllä suuresti että miksi suositeltu aamuvirtsasta mittaamaan, kun yleensä sitä ei suositella vaan aikaisintaan kymmeneltä aamulla...
  7. H

    Endo scratch ja aikaiset menkat?

    Hei! Mulle tehtiin kp 21 endo scratch ja sen jälkeen mulla oli viikon verran vuotoa ja vatsassa kramppeja. Kierto yleensä 26-28 päivää. Siinä vaiheessa kun menkkojen piti alkaa, vuoto oli jo vähentynyt tiputteluksi ja loppui kokonaan. Nyt on sitten epäselvää että menikö menkat jo vai pitäiskö...

Yhteistyössä