Hakutulokset

  1. P

    Lokakuiset 2019

    Täällä mennään 15 + 4 ja parin päivän kestäneen vatsataudin seurauksena tunnen vauvakummun hyvin selvästi ja se jopa näkyy vatsalla ollessa tosi hyvin! Miestäkin olen muutaman kerran pyytänyt kokeilemaan, että tuossa se meidän pieni on :love: vähän taitaa vaikuttaa, että mitenkä päin hän siellä...
  2. P

    Lokakuiset 2019

    Miulla on hirmunen turvotus vatsanseudulla menossa. Muuten oireet ovat muuttuneet ja etova olo tulee hetkittäin, mutta ei varsinaista pahaaoloa, samalla tavalla oli esikoisestakin. Nälkä on hirmunen! Olin tiukalla laihiksella ja lopetin samantien, kun plussasin. Paino ei oo vielä noussut, vaikka...
  3. P

    Lokakuiset 2019

    Joo tosiaan, sekosin yhdellä kuukaudella :whistle: Menin varmaan senkin takia tuossa sekasin, kun viimeksi jäin n. kuukausi ennen virallista äippäloman aloitusta sairaslomalle, eli olin sen kaksi kuukautta melkein sänkypotilaana ennen synnytystä :oops:
  4. P

    Lokakuiset 2019

    Eukä, miten ihana jatkumo! :love:
  5. P

    Lokakuiset 2019

    Eiku miehän laskin tuon äippäloman väärin, vasta 4.9 alkaa, mutta eipä haittaa :LOL: Joo tuo kesä kyllä jännittää, kun miulle tulee todella herkästi helteellä paha olo, niin miten sitten raskaana o_O
  6. P

    Lokakuiset 2019

    Digitestissä tänä aamuna "raskaana 3+" :love: Tosiaan! Äitiyslomahan alkaisi täälläkin 4.8 jos LA on 4.10 ? Kerrankin pitkä kesäloma siis, kun oon aina pitänyt vaan 3 viikkoa kerrallaan. Minkälaistakohan on olla kesähelteillä ison mahan kanssa? Tai tuskin vielä kesällä nyt kovin suuri...
  7. P

    Lokakuiset 2019

    Miusta on outoa, että miun kaikki repäisykivut ja vihlomiset loppu kuin seinään yhden yön jälkeen! tänään piti sitten hakea se digitesti, että saa huomenna testata ja toivotaan, että on viikot kohillaan :oops: pientä kuvotusta yrittää päivän aikaan aina tulla, mutta kivennäisvesi auttaa! (y)...
  8. P

    Lokakuiset 2019

    Itse eilen illalla säikähdin, kun alkoi vatsaa vihloa. Välillä aika kovaakin. Muistan ensimmäisestä raskaudesta, että välillä liikkuessa vihlo, mutta että ois näin kovasti sattunut, niin ei... uskon ja toivon, että on kiinnittymiskipuja ja kohtu ja muut paikat vaan reagoi näin uuteen raskauteen...
  9. P

    Lokakuiset 2019

    Jälleen varovasti mukaan. Viime kierrosta sain varhaisen km:n viikolla 6. Ja nyt heti uudelleen plussanneena voin kertoa, että pelottaa ihan vietävästi :unsure: koko ajan tutkailen oireita, vihlomisia ja omaa liikkumista, etten törmäilis mihinkään tai muuta vähän hölmöä. Kesästä asti ollaan...
  10. P

    Elokuiset 2019

    Viikot ois ollu nyt vasta 5 + 1. Ei ihan tiputtelua enää ole, vaan sidettä täytyy pitää, vaikuttaa siis ihan menkkojen ensimmäisen päivän vuodolta. Kipu on ollu koko päivän jomottelua, mutta särkylääkettä ei ole tarvinnut ottaa. Pelkästä vuodosta en vielä olisi ollut varma, että menee kesken...
  11. P

    Elokuiset 2019

    Meillä kävikin nyt niin ikävästi, että tänään alkoi vatsakipu ja verenvuoto. En ehkä kestä tätä pettymystä :cry:
  12. P

    Elokuiset 2019

    Hei! Liityn joukkoon mukaan :) tein tänä aamuna positiivisen raskaustestin. LA 26.8. Toinen lapsi. Viime kesänä sattui niin, että menkat olivat jostain syystä myöhässä ja pieni ihmetys oli silloin ilmoilla miehen kanssa. Ei oltu vielä yritetty toista lasta, mutta oli molemmilla tiedossa, että...
  13. P

    Tammikuun tähtöset 2017

    Täällä ilmottautuu uusi plussaaja! :) 10.1/ pauva88/ 27/ P-KKS/ 1.lapsi Viime kesänä päätimme vihdoin vakavissamme lähteä yrittämään molempien ensimmäistä lasta, mutta kaikki ei mennytkään ihan suunnitelmien mukaan. Viime syksynä emme vielä saaneet lasta yrittääkään, mutta loppuvuodesta luvan...

Yhteistyössä