Hakutulokset

  1. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017

    Kiitos uudesta ketjusta, ja onnea kaikille vauvan saaneille:) jäänyt vähän kirjoittelu tänne kun on kädet täynnä noiden kolmen kanssa.... :rolleyes: pojat ovat jo 3kk. muuten ovat olleet todella helppohoitoisia vauvoja, lukuunottamatta 1,5kk-2,5kk kestänyttä hirveää mahakipua... Mutta siitäkin...
  2. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Boomkaa: rv 33+1 :barefoot:
  3. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Noniin mut voikin poistaa tuolta listasta, pojat päätti syntyä jo tänään :D Meillä kaikki hyvin, 1800 grammaiset muruset jää sairaalaan keräämään painoa ja mä pääsen huomenna jo kotiin :love: tsemppiä oikein paljon kaikki helmikuiset jatkoon (y):barefoot:
  4. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Rakenneultra oli muutama päivä sitten. Pojilla kaikki paikoillaan ja kunnossa :love: Painoa a:lla oli 351 ja b:llä 361, onneksi molemmat kasvavat tasaisesti ja toivottavasti jatkossakaan ei tule yhteisestä istukasta johtuvia ongelmia... Nyt rv 21+1, alkuraskaus on mennyt kyllä yhdessä...
  5. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Vähän jo pelottaakin, kun ensimmäinen oli niin helppo vauva, että nämä tulevat on sitten ihan päinvastaisia :D Tietääkö kukaan muuten että kun ottaa äitiysavustuksen rahana niin kauanko siinä kestää että se raha tulee? Viimeksi otin paketin ja muistaakseni siinä meni päätöksessä pari viikkoa ja...
  6. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Kyllä mä ainakin esikoisen kohdalla totuin vaikka oli kova potkimaan :-) Ja juu raskausaikana kannattaa nukkua niin paljon kuin vain on mahdollista, syntymän jälkeen muutamaan kuukauteen sitä ei saakkaan nukkua... No riippuu tietysti lapsesta, meidän esikoinen alkoi puolivuotiaana nukkua täysiä...
  7. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Ei oo kauhean paljoa onneksi ollut. Viime ultrassa sanoivat että herkemmin seurataan kun on kaksosraskaus, niin pitää seuraavassa neuvolassa sitten sanoa niistä.
  8. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Ääh, joko muilla on tullut harjoitussuppareita? Olinkin jo unohtanut kuinka inhottavan tuntuisia nämä ovat :(
  9. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Noniin pitkästä aikaa kuulumisia täältäkin :) Eli äitiyspolin kontrolliultrassa käyty ja hyvin kasvavat terveen näköiset pojat siellä köllötteli :p Vähän kyllä harmitti että en tule sitä tyttöä nyt sitten saamaan, mutta ei voi mitään :LOL: 3 viikon päästä rakenneultra ja seuraava neuvola on...
  10. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mä oon vähän kahden vaiheilla ton fb-ryhmään liittymisen kanssa... Millainen se siis on ? Onko samantyylistä jutustelua kuin täällä? Ja ei vissiin näy kavereille?
  11. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mä en ymmärrä näitä ketkä kysyy heti suoraan kun pieni pömppis näkyy, eri asia jos on ihan selvästi raskausmaha mutta... Voisi olla kiusallista jos ei olisikaan raskaana :D
  12. Qwerty_

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Moikkamoi! Pitkästä aikaa muistan kirjoittaa tänne :whistle: Raskausoireet on kadonnet täysin! Paitsi väsymys koska hemoglobiini on laskussa...:sleep: Tänään 13+0 ja nt-ultrassa käyty! Vauvat vastasivat viikkoja ja kaikki oli todella hyvin (y) Tuli vain sellainen muutos, että ilmeisesti ovatkin...
  13. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Ei oo, ainakaan tietääkseni, mun suvussa kaksosia.. Miehen suvussa on mutta se kai ei vaikuta (n) Siksi juuri yllätti että toinen raskaus ja heti kaksoset, kun mikään "kriteereistä" ei täyty mun kohdalla :ROFLMAO::whistle:
  14. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Appelsiinimehu! Normisti en edes tykkää appelsiinimehusta, mutta nyt tekee mieli juoda pelkästään sitä :D
  15. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Niin ja bettinah toivottavasti teillä tärppää ja tulee kaksoset joskus :love: harmi kun sitä ei voi itse valita tuleeko 1 vai 2 :D
  16. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Meilläkin tavallaan :rolleyes: Mutta onhan niissä kaksinkertainen homma... :eek::)
  17. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Kiitos paljon onnitteluista :)Neuvolaan ois aika 5.7 :p vielä vähän kauhistuneet tunnelmat kaksosista, mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa sopeudu ajatukseen kahdesta pikku söpöläisestä. Varsinkin kunhan pääsee ultraan katsomaan heitä tarkemmin:rolleyes:Tänään taas ollut aivan kauhea olo enkä ole...
  18. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Ainiin jos haluat lisätä listalle niin 2.2.2017/qwerty_/21/2. & 3. :ROFLMAO:
  19. Qwerty_

    *Helmikuun helmet 2017*

    Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan.. Täällä 21v 1,5vuotiaan rasavillin äiti! :p Viikko sitten plussattu ja eilen käyty varhaisultrassa varmistamassa sikiön, tai tässä tapauksessa sikiöitten, viikot :D Eli kaksoset tulossa ja molemmilla sykki hienosti sydämet ja viikkoja näytti olevan 7+4 :love: Vähän...

Yhteistyössä