Hakutulokset

  1. P

    Toukokuiset 2019

    @Piivokka Mulla kohta 2vk ekasta plussasta ja oon n. Viikon verran heräilly öisin 1 aikaan jäätäviin kipuihin. Istunu vessassa ämpäri naaman edessä. Parina yönä herännyt uusiks 3 aikaan. Nyt ottanut puolikkaan panadolin iltaisin niin en oo heräilly kipuun. Kasvukipuja mäkin veikkaisin
  2. P

    .

    @Cara-mel puhutteko miehen kanssa paljon siitä yrityksestä. Mulla ainakin autto kun ei olla miehen kanssa puhuttu juuri ollenkaan, ei oo tullut sille ainakaan paineita ja seksi ollu niin normaalisti Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin Sieltä se hyvin vahvistui
  3. P

    .

    Onnea plussanneille! Ite saanut nyt tällä viikolla haaleita plussia testeihin Livenä ainakin väkiäkin näkyy selvemmin. Ajattelin että pitäiskö sitä tehdä digitesti? Nyt siis kp 47, kp 43-46 kovaa vatsakipua, yölläkin herännyt siihen. Rinnat kipeenä, ja huonoo oloo välillä. Koska te ootte...
  4. P

    .

    @W.we mulla nyt vasta toinen kierto pillereiden jälkeen, viime kierto oli 30pv ja nyt menossa kp 40. Ovulaatioista ei tarkkaa tietoa kun en tikutellut sitä. Toi jälkimmäinen oli apteekin oma ja niissä en koskaan ennen oo nähnyt viivanpaikka vaikka monia oonkin tehnyt, mutta kai niihinkin voi tulla
  5. P

    .

    https://aijaa.com/KdnRO4 Tossa vielä toinen testi tältä päivältä, nyt yritän malttaa pari päivää ja varmistella. Toi oli apteekin oma herkkä. Anteeks tää oma napailu, yritän illalla päästä koneelle ja paneutua teidän muidenkin kommentteihin!!
  6. P

    .

    Onko kellään kokemusta sofi liuskatesteistä? Testasin taas tänään ja näytti tältä https://aijaa.com/nMalJw https://aijaa.com/DXIrin Ite nään hyvin haalean viivan mutta onko näissä viivanpaikkoja vaan? Testi on 25mIU/ml voiko olla vaan että ei vielä siks olis kovin näkyvä viiva?
  7. P

    .

    @Uhups onnea plussasta! Mulla nyt kp40 eilen testasin taas sofi liuskatestillä, en oo ihan varma olisko testiin tullut haamujen haamu vai kuvittelinko, kuvaa en saanut. Jokohan sitä tänään vois taas testailla kun pääsee töistä, oon malttamaton.. Alavatsassa kipuiluja muutaman päivän mutta...
  8. P

    .

    Nyt yk 2, eka kierto oli 30pv ja nyt menee kp 37 eikä menkkoja kuulu, testi negaa. Ja siis pillerit lopettanut kesä heinäkuun vaihteessa. Menkkajomotteluakaan ei oikeen oo eli vielä varmaan odotellaan
  9. P

    .

    Itse äärettömän kärsimätön ja kyllä rahaa palaa testeihin kun ei malta olla tekemättä
  10. P

    .

    En kauheesti lukenut ketjun aiempia viestejä, kun niin pitkä ketju ja puhelin hidas. Olisiko täälä joku kuumeilija jota kiinnostaisi viestitellä whatsapissa. Mulle voi laittaa viestiä jos kiinnostaa kun ei oo konetta käytössä, puhelimella on niin vaihe seurata viestittelyn kulkua täälä
  11. P

    .

    Turhauttavaa odottelua kun ei kierrosta mitään hajua
  12. P

    .

    Moikka kaikki! Liityn kanssa mukaan ketjuun Pillerit lopetettu 1.7. Tyhjennysvuoto 3.7 Nyt kp 29 ja lapsi kovasti toiveena. Ollut jo kuumeilua monta vuotta ja vihdoin mieskin näytti vihreää valoa. Olen malttamaton ja testaillut jo muutaman, valitettavasti negan ovista en testaillut, mutta...
  13. P

    Onko raskaus mahdollinen...?

    Eli, kuukautiskiertoni on yleinsä(melko säännöllinen, juuri 2pv. Heitolla) 25-27pv, viime kuukautiseni kuitenkin alkoivat 21pv:nä ja kierron 18. Päivänä olin yhdynnässä(28.5), ja mahdollista on että kondomi hajosi. 3pv. Yhdynnän jälkeen menkat siis alkoivat, oli suht normaalit ja kesti 3 päivää...

Yhteistyössä