Hakutulokset

  1. oppivavauva

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Tervehdys te kaikki, joilla on laskettu aika joulukuussa! Työskentelen tohtorikoulutettavana Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa, ja Oppiva vauva -hankkeemme etsii vapaaehtoisia perheitä! Olen lääketieteellisen teknologian diplomi-insinööri, ja olen tehnyt...
  2. oppivavauva

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Tervehdys te kaikki, joilla on laskettu aika helmikuussa! Työskentelen tohtorikoulutettavana Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa, ja Oppiva vauva -hankkeemme etsii vapaaehtoisia perheitä! Olen lääketieteellisen teknologian diplomi-insinööri, ja olen tehnyt...
  3. oppivavauva

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Tervehdys te kaikki, joilla on laskettu aika tammikuussa! Työskentelen tohtorikoulutettavana Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa, ja Oppiva vauva -hankkeemme etsii vapaaehtoisia perheitä! Olen lääketieteellisen teknologian diplomi-insinööri, ja olen tehnyt...
  4. oppivavauva

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Tervehdys te kaikki, joilla on laskettu aika lokakuussa! Työskentelen tohtorikoulutettavana Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa, ja Oppiva vauva -hankkeemme etsii vapaaehtoisia perheitä! Olen lääketieteellisen teknologian diplomi-insinööri, ja olen tehnyt...
  5. oppivavauva

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tervehdys te kaikki, joilla on laskettu aika syyskuussa! Työskentelen tohtorikoulutettavana Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa, ja Oppiva vauva -hankkeemme etsii vapaaehtoisia perheitä! Olen lääketieteellisen teknologian diplomi-insinööri, ja olen tehnyt...
  6. oppivavauva

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Tervehdys te kaikki, joilla on laskettu aika elokuussa! Työskentelen tohtorikoulutettavana Helsingin yliopiston Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa, ja Oppiva vauva -hankkeemme etsii vapaaehtoisia perheitä! Olen lääketieteellisen teknologian diplomi-insinööri, ja olen tehnyt...

Yhteistyössä