Hakutulokset

  1. ajatuksissa

    Joulukuiset 2019

    Toivon parasta teille! ❤️ Mulla oli ekassa raskaudessa jonkin verran vuotoja. Yhdessä vaiheessa jopa luulin menneen kesken, kun alkoi vuotaa ihan kunnolla, tuli siis jonkin verran verta paperiin. Sitten se kuitenkin loppui, miksi lie vuoti.
  2. ajatuksissa

    Joulukuiset 2019

    Heippa! Täällä yksi yllättäen plussannut, en edes osannut ajatella tätä vaihtoehtoa. Mutta kunhan nyt alkaa alkushokki olla ohi, fiilikset ovat hyvät ja luottavaiset. Huonosti ehdin täällä foorumilla olla, joten olisiko mahdollista päästä mukaan fb-ryhmään? :)
  3. ajatuksissa

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Heipä hei ihan tosi pitkästä aikaa! :) Mä en ole täällä kirjoitellut, kun kanssa jumiuduin tuonne facebookin puolelle. Välillä aina olen kyllä käynyt lueskelemassa, mutta etenkin kännykällä tää sivusto jostain syystä hyppii ja pomppii miten sattuu, ja tietokoneella jaksan harvoin istua. Listalta...
  4. ajatuksissa

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Moi pitkästä aikaa! Paljoa en täällä ole ehtinyt käydä, nytkin olen lomailemassa kaukomailla vielä tän viikon. :) Kiva lueskella teidän kuulumisia. Mua harmittaa, kun vieläkään ei näy maha. Kun lähdettiin reissuun, tuntui että se vähän tuli esille, mutta nyt täällä reissussa minusta se ei ole...
  5. ajatuksissa

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Käyn täällä aina teidän juttuja lukemassa, vaikken tänne kuulukaan. Tulitte vain niin tärkeiksi. :) Täytyy nopeasti laittaa vain, että: Paljon onnea, @Shara !! :love:
  6. ajatuksissa

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mulla on ihan sama kokemus. Itselläni on ihan se halpa doppler (angel's sound?), Joka nyt ei mikään varsin hyvä ole muutenkaan.
  7. ajatuksissa

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    @nnipsu! Mulla on ollut ihan alusta asti tosi vahva olo pojasta, mutta nyt se on ihan viime päivinä vähän alkanut kallistua myös tyttöön. Eli ei niin mitään hajua enää. Ja nyt olen myös kovasti miettinyt, haluammeko sittenkään ottaa sukupuolesta selvää ennen synnytystä. :) Mies oli ehdottomasti...
  8. ajatuksissa

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Heippa piiiiiitkästä aikaa! :) Mä olen viettänyt täältä hiljaiseloa. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttujanne, mutta itse en ole oikein jaksanut kirjoitella. Alkuraskaudessa oli niin kamalaa pahoinvointia, etten kyennyt olemaan koneella, ja nyt on ollut opintojen viimeistelemisen kanssa...
  9. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Jännä päivä takana. Aamulla tosiaan oli neuvola. Meidän terkkari on aivan ihana. Tosi kannustava ja ymmärtävä, ei yhtään mikään "saarnaaja". Tosi kiva puolentoista tunnin käynti, hyvä mieli jäi sekä mulle että miehelle. Hänellä on myös oma ultra, ja lupasi jo parin viikon päästä ultrata ekan...
  10. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Kiva, kun mukaan tulee uusia! Tervetuloa vaan. :) Mua kirjaimellisesti oksettaa huominen neuvola ja etenkin se ultra. Eli siis pahoinvointia on edelleen, bussimatkat sen eniten provosoi esille ja tulee herkästi ykä. Samoin aamuisin suihkun jälkeen, kun kuivaan itseäni pyyhkeellä. :ROFLMAO: Se...
  11. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Mulla muuttui nyt se pari viikkoa jatkunut ruskea valkovuoto veriseksi vuodoksi. :cry: Vielä ei ole kipuja, jomotteluja kyllä vähän. Voi hitsi.
  12. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Minä myös toivotan tervetulleeksi uudet lokakuiset! :) Samaa suunnittelin kuin @elokuuvauva09 että perjantain varhaisultran jälkeen kenties uskallan liittyä myös sinne fb-ryhmään, jos kaikki on ok. Todellakin jännittää. Mulla alkaa pahoinvointi taas pahentua. Viikonloppu meni melko hyvin...
  13. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Jos tää tästä pahenee, niin täytyy kokeilla tuollaista ranneketta. Kiitos vinkistä. :) Aamut ovat kyllä erilaisia. Tänä aamuna sain jopa syötyä, ja nyt ei ole yhtään niin paha olo kuin eilen. Toivottavasti tämä päivä menee eilistä paremmin muutenkin. Tosin väsyttää jo nyt, ja pitkä päivä olisi...
  14. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    @ladygreen Olen kovin pahoillani. :( Voimia pettymyksen käsittelyyn ja oikein paljon tsemppiä yritykseen tulevaisuudessa! Toivottavasti tosiaan tulet pian takaisin "tälle puolelle", vaikka sinne tammikuisiin. :) @Hiekkasärkkä79 Teillä on mennyt neuvola mukavasti! Ja hirmu hyvät arvot sinulla...
  15. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    @totoro- Kiitos vastauksestasi. Tiedän toki tuon, mutta sitten kun jotain menee googleen laittamaan, niin huoli kasvaa entisestään. Vaikka olen luonteeltani muutenkin murehtija, nyt tää on jotenkin ihan uusissa sfääreissä. Kai se johtuu siitäkin, kun raskautuminen ei ollut ihan helppoa, niin nyt...
  16. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Vielä paljon voimia, @ladygreen ja @Fritang. Toivon todella teille vielä hyviä uutisia kurjuuden tilalle. Epävarmoissa tunnelmissa minäkin. Edelleen sitä ruskeaa valkovuotoa tulee ja nyt on taas alaselkäsärkyä ja menkkajomotteluja. Hyvin lieviä kummatkin, mutta tokihan ne huolettavat. Minusta...
  17. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Voi itku, Fritang! Olen todella pahoillani. :(
  18. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Tsemppiä teille, @Fritang ja @ladygreen ! Toivotaan parasta!
  19. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Voi teitä onnellisia, kun pääsette jo ultraan. :) Mä en tiedä, miten kestänyt vielä melkein kaksi viikkoa. Nämä mun "oireet" tulevat ja menevät miten sattuu, koko ajan jännittää. :D Vaikka miten haluaisi vain koittaa olla rentona, niin ei se vain onnistu. ajatuksissa, 5+5
  20. ajatuksissa

    Lokakuun lapsoset

    Onpas tänään tullut monta uutta lokakuista mukaan! Tervetuloa kaikille myös minun puolestani! :) Mulla on alkanut rinnat aristaa viime yön aikana. Vaikkei se niin kivaa ole, niin ilolla otan nuo tunteet vastaan. Lieventää mukavasti epävarmuutta. :D T. ajatuksissa, 5+4

Yhteistyössä