Hakutulokset

  1. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taustalta terve :) Listalle voisi muuttaa vaikka ya 4/-16 nyt kun en ole aktiivisesti yrityskiertoja päivittelemässä, lyhyehkö kierto kyllä tekee sen että yk 12 meneillään. Ensi kuussa on aika omalle terkalle eka kerran juttelemaan yrityksestä. Lähdin soittelemaan gynetarkastusta kertoen toki...
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hui kun tänne on tullut paljon viestejä! @Mijau Joulusaunaa ei hyödynnetty, mutta päästiin kuin päästin livahtamaan pikaisille kun talon isäntä oli lumitöissä ;) Valitettavasti noista ei liene hyötyä ollut, sillä en tainnut ovuloida lainkaan tässä kierrossa. Influenssa iski kunnolla joulun...
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hyvää joulua kaikille! Pikainen turhautunut oma napa: mies ollut hirveässä flunssassa eikä talletuksia moneen päivään, äsken sain ennätykselliset kanamunalimat ja mieskin olisi nyt tolpillaan mutta oma isä toimii siveydenvartijana :mad::ROFLMAO::cry: Ollaan siis kotopuolessa joulua viettämässä...
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussapallot! ;):love: Minä jättäydyin tästä(kin) aallosta, eilen alkoi ruskea tiputtelu ja tänään kp1, yk11. Pikkujoulut siis rennosti muutaman lasillisen kera tiedossa. Seuraava ovis onkin joulun aikoihin, jolloin ollaan kotiseuduilla sukuloimassa. Miestä aina himottaa vieraissa ollessa...
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille :love: Muutamakin totesi optimistisuuden nousevan omallakin kohdalla plussista, olen joku outolintu koska itselle käy päinvastoin :cautious: En siis todellakaan toivo kenellekään negoja, päinvastoin, mutta joka kuussa plussapallojen alettua poksahdella totean että alkaa olla...
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea vielä @Mutzilla ! :love: Ahkerasti on käyty lukemassa, mutta tuo alkukierto on niin tylsää aikaa ja kiirettäkin pitänyt, ettei runosuoni ole pulpunnut. Nyt KP16 ja oletettavasti DPO3. Talletuksia tuli tehtyä putkeen yhteensä viitenä oletettavasti hedelmällisenä päivänä (neljänä päivänä...
  7. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea vielä @Bea.S ja @Kultapallero ! Ja tervetuloa takaisin @MamaBlue, sulla on kyllä ihana asenne nyt, täytyy ottaa mallia (y) Täällä kp1 ja yk10 käynnistyi. Oviksen täytyi tapahtua luultua myöhemmin eli kp14, vaikka lämmöt olivatkin useamman päivän korkealla jo kp10 lähtien... Tämä kierto...
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pahoittelut tulevasta vuodatuksesta, revin edelleen niitä hiuksia päästäni. Tosiaan toissapäivänä oli ne ennätyskorkeat lämmöt, eilisaamuna olivat tippuneet (tosin olivat reilusti yli kynnysarvon vielä). Kuitenkin odottelin menkkoja alkavaksi ajallaan eilen kun lämmötkin laskusuunnassa olivat...
  9. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @NuttyKitty onko kyseessä OneStepin ne herkät vai tavalliset? Todellakin uskallat siirtyä, onnea! :love: Itse revin täällä hiuksia päästäni DPO 12. DPO 9 lämmöt pompsahti ylemmäs kuin mitä ovat olleet koko kierrossa. Lisäksi vuoto oli ihan jotain kummallista itselleni, todella runsasta ja koko...
  10. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kyllähän se raskaushormonin nousu on ihan yksilöllistä ja kiinnittyminenkin tapahtuu vain keskiarvollisesti n. viikon päästä ovulaatiosta. Jos kiinnittyminen tapahtuu 10dpo niin näkyy testissä vasta aikaisintaan 2-3pv myöhemmin :) Toki näitä haamuja foorumeilla vilkkuu sellaisilla dpo:illa että...
  11. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi kun ikäviä uutisia täällä, voimia Tiituu ja Lumi87 myös! Ja tsemppiä Bertalle uuteen kiertoon :( ON: täällä ilmeisesti dpo3. Ovis pääsi yllättämään aikasessa, olisin ollut pari päivää ennen ennakoitua ovista kellistämässä ukkoa mutta tuota väsytti työkiireiden jälkeen. Tietysti tätä...
  12. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minä en tunne koskaan minkäälaisia ovulaatiokipuja tai -tuntemuksia, mitä olen osittain ihmetellytkin koska muuten kyllä luteaalivaiheessa välillä jomottelee ja menkat itsessään on todella kivuliaat (nimimerkillä 5 panadolia jo takana, eilen illalla alkoi vuoto ilman etukäteiskipuja). Pitäisi...
  13. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä Lumi!! :(Täältä tullaan perästä ja kohti yk9:iä, lämmöt romahtaneet täysin tänä aamuna eli tulevana yönä odottelen patojen aukeamista. Ymmärrän että kiertohäiriöt ovat raastavia mutta jotenkin toivoisin että olisi jotain selkeää häikkää jota yrittää korjata, hirveä pettymys omaan...
  14. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppejä, ala- ja yläpeukkuja tänne! Aiempaan keskusteluun kommentoiden harmittaa itseäkin, että näin isossa ketjussa ei vain ole resursseja kommentoida kaikkea: luen kyllä kaikkien kuulumiset, mutta useimmiten puhelimella ja sillä on niin tuskaista kirjoittaa... Sitten kun vihdoin tulee...
  15. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tavallaan. Sieltä ei pysty oikein erottamaan mitään "rakennetta", vain märkää pehmeää höttöä (juuri tuosta syystä en osaisi kyllä onko se auki vai kiinni, kai sen auki pitäisi tuohon aikaan olla :p ) Ei pysty kyllä mitenkään olemaan huomaamatta eroa tuohon normiolemukseen (y) Yleisesti aiheesta...
  16. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tähän ei tarvi kuin googlen, aikaa ja vähän seikkailumieltä ;) Kun tietää mitä etsiä (kohdunnapukan "tuntumaa", korkeutta sekä onko avoinna vai sulki) ja jaksaa pitkin kiertoa itseään ronklata niin alkaa tutustumaan omaan kehoonsa ja tunnistamaan eri vaiheita. Itse en uskalla sanoa milloin omani...
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ilmoittaudun piinapäiville eli kp15 ja DPO 3. On tämä kyllä yhdensortin tiedettä tämä vauvan teko. Aloin tikuttamaan ovista kp9 (viimeksi sijoittui kp11) ja ovisplussa pärähti kp12, kuitenkin viivat pysyivät vahvoina vielä kp13 ja kp14 ensimmäistä kertaa ikinä! Yleensä jos saan edes oviksen...
  18. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täältä taustalta huutelen; itse juon päivittäin vadelmanlehtiteetä. Yleisesti suositellaan loppuraskaudesta mutta voi myös edistää hedelmällisyyttä eli yritysajalle sopii. Nää on taas näitä poppakonsteja, itse uskon kuitenkin vahvasti placebon voimaan ;) raskauden aikana ei vadelmanlehteä...
  19. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    No niin. DPO 8 juuri päivää ennen reissuun lähtöä tunsin viillon vatsassa ja tuntui kuin joku olisi neulalla hakannut, minkä jälkeen levisi lämpö koko alavatsaan. En ole koskaan tuntenut mitään sellaista ja olin ihan varma, että on kiinnittyminen. Tämän jälkeen alkoivat menkkamaiset kivut ja...
  20. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussista! ON: Tämä kierto on nyt selkeästi ollut allekirjoittaneella tosi kyseessä, sen verta on tutkailtu oloa ja otettu kikkakolmosia käyttöön ;) Vetistä on ollut edelliset kolme päivää ja kohdunnapukka korkealla pehmeänä. Ovistestit eivät ole hirveästi tuottaneet tulosta, oon meinaan...

Yhteistyössä