Hakutulokset

  1. W

    voiko vähän alle kolmevuotiaalla olla kasvukipuja?

    Tai siis varmaan voi, mutta minkälaisia ne on? Tyttö on päivisin pirteä ja reipas, liikkuvainen ja kaikki ok. Tosi usein kuitenkin alkuyöstä tai pahimmillaan pitkin yötä herää ja valittaa, että jalka on kipeä. Aina ei ole sama jalka, mutta aina näyttää polven ja säären aluetta. Aluksi ajattelin...
  2. W

    mitä tekis (lääkäriimenosta, ei tod.näk sikaflunsaa)

    Tyttö oli 5 päivää korkeassa kuumessa ja muidenkin oireiden perusteella epäilin sikaflunssaa, tyttö ei ikinä ole ollut näin kipeä näin pitkään. Viime torstaina aloin tuntea itsekin oloni kurjaksi, mutta mulla oireet on ollut ihan tavallisen flunssan (ei siis minkään influenssan) kaltaisia, tosin...
  3. W

    Ärsyttävä leikki alakerran naapurin näkökulmasta!!!

    Yläkerran muksut leikkii seuraavaa leikkiä: heitetään superpallo täysiä lattiaan ja sitten tömistellään kiljuen perästä. En tajua miten se pallon pomppiminen voi kuulua noin selvästi! Tiedän että äänet kuuluu kerrostaloon, mutta nyt jotenkin ärsyttää, huono päivä muutenkin :kieh:
  4. W

    En koskaan turru tähän-Tuksu

    http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7417106 OMG!
  5. W

    Miksi sanotaan tällaista tatuointityyliä?

    http://www.geeksaresexy.net/wp-content/uploads/2009/04/gk2.jpg[img] Eli siis että kuva esittää jotain, muttei ole tehty silleen selkeesti vaan tollasilla erillisillä viivoilla. Haluisin löytää lisää tamäntyyppisiä, mutten tiedä millä sanalla hakea.
  6. W

    Suositelkaa netikauppaa mulle (aikuisen vaatteita)

    Tekis mieli shoppailla vähän kevät ja kesävaatteita. Jotain tyttömäistä/naisellista, kepeää... Jotain ihania vaatteita!
  7. W

    Ykkösellä aborttiohjelma, jos kiinnostaa

    alkanut kyllä jo puoli tuntia sitten
  8. W

    mihin voi valittaa noista mopoista!?!

    Tää alkaa näköjään nyt jo, teinit ajaa mopoilla kerrostaloalueella edestakas koko helvetin kevään, kesän ja syksyn. Tahallaan (kai se sitten on niin mageeta ) kaasuttaa niin, että hirveä ääni lähtee ja likkakin (joka ei helposti herää ) havahtuu välillä. Tekis mieli soittaa poliisit! Saako noita...
  9. W

    Pakastin "sirittää", onko normaalia?

    Tuun hulluks kun mun pakstin koko ajan sirittää, tosi stressaava ääni. Ei kauheen kova, mutta tässä kaksiossa se kyllä kuuluu varsinkin tähän telkkarin ääreen. Tuntuu oikeasti kamalalta, kun ei ole hiljaista ollenkaan. Minkälaista ääntä teidän pakastimet pitää, onko tää ihan normaalia?
  10. W

    Uusi suhde eronneella, mikä lapsen kannalta parasta?

    Rupesin nyt miettimään, kun exällä on ollut ihan "hauskanpitosuhde" yhden naisen kanssa ja tänään olivat olleet yhdessä ulkoilemassa meidän tytön (2 v) ja naisen lapsen kanssa. Mua ei haittaa ja ihme kyllä, ei pienintäkään mustis-fiilistä tullut, taidan siis todella olla yli siitä ihmisestä...
  11. W

    Hiusmallivinkkejä!? Pitkille hiuksille.

    Onko täysi mahdottomuus löytää malli, joka olisi tumma, villi, räväkkä, pitkä, helppo laittaa...? Kuvia kehiin!
  12. W

    Mitä tarkoittaa yöheräily taaperolla?

    Monesti kun on puhetta näistä yöheräilyistä, niin monet surkuttelee kun taaperoa pitää käydä katsomassa pari kertaa yössä. Ja siis ei sen kummempaa nukuttamista siinä kuitenkaan vaadi. Itse en ole aikaisemmin pitänyt meidän tilannetta mitenkään ihmeellisenä: 1v 9kk herää joka yö 03-06 ja tulee...
  13. W

    Mikä salkkareissa sen Veeran salaisuus oli

    ?
  14. W

    Palstailu vaikuttaa jo oikeaan elämääni...

    Kun kirjoitan koneella mitä tahansa (kuten nyt lopputyötäni ) saan koko ajan olla korjailemassa ylimääräisiä välejä ) -merkin molemmilla puolilla. Automaattisesti laitan välit, ettei tule ;) -hymiötä. Onkohan tämä jo vakavaa...
  15. W

    voiko kymmenen päivää vanhoja kananmunia käyttää vielä?

    Kananmunat säilytetty jääkaapissa. Huomaako sen pilaantumisen vasta kun kuorii munan, keittäisin siis niitä.
  16. W

    Lapsen hoitoon viemisestä;vastaa VAIN kyllä tai ei

    Tehdään tähän nyt sellainen summa summarum, ilman jossitteluja tai selityksiä ja kyse alle kolmevuotiaista lapsista: 1) Pitäiskö KAIKKIEN alle kolmivuotiaiden lasten äitien jäädä kotiin lapsen kanssa? 2) Pitäisikö mahdollinen puoliksi maksettu talo myydä, jotta tämä olisi mahdollista...
  17. W

    Musta tuntuu oikeasti kuvottavalta ajatukselta (palstasta)

    ...että oikeasti on olemassa niin kylmiä ja julmia ihmisiä, kuin tällä palstalla. Ihminen ei todella saa olla nykyään ihminen; ei saa itkeä, valittaa, romahtaa, tuntua pahalta, ei vaikka mitä tapahtuisi elämässä. Aina vaan pitää jaksaa, olla vahva ja hymyillä! Kyllä sitä varmaan hengissä selviää...
  18. W

    olin oikeasti ihan p''ska äiti tänään!

    Nyt tuli kyllä vajaan kahden vuoden pohjanoteeraus! Likalla on varsinainen tahtokausi meneillään, koko ajan tekee kiellettyä ja koko ajan tuntuu että saa olla kieltämässä ja ojentamassa. Unikoulukin käytiin juuri läpi. Ja tänään exä taas järjesti mulle ihan helvetillisen olon (jätti taas...
  19. W

    Mites tällaisen exän kanssa tulisi toimia?

    Eli ex on periaatteessa välittävä ja hyvä isä. Haluaa olla paljon tytön kanssa ja asuu ihan lähellä, jotta voi välillä tulla lyhyemmäksikin aikaa moikkaamaan. Hänellä on kuitenkin alkoholiongelma, jonka takia tapaamisia jää väliin 1-3 krt/kk. Kun näin käy, hän kuitenkin haluaisi ottaa tytön...
  20. W

    Hei nyt oikeasti apua että saan tuon 1 v 8 kk nukkumaan!

    Tyttö nukahti pitkään tosi kivasti niin, että pidin häntä kädestä kiinni. Yhtäkkiä tilanne meni kuitenkin siihen, että nukahtaminen kesti kauan ja tyttö vaan leikki mun käsillä, enkä enää voinut poistua vierestä, sillä tyttö heräsi heti. Olen yksinhuoltaja ja tarvitsen oikeasti ne iltatunnit...

Yhteistyössä