Hakutulokset

  1. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mä kävin ar-ultrassa ja siellä pötkötteli sellainen pieni alle sentin kokoinen papunen, jolla sydän löi. :love: Eevee ja Pipana 7+0
  2. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Voi kökkö! Menin sitten syömään leipäjuustoa ja vasta jälkikäteen tajusin että se on kiellettyjen listalla. Joo tiedän, että riski on pieni, mutta silti ottaa päähän ja nyt sitten märehdin asiaa. :eek:
  3. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Syöthän ja juothan riittävästi jammaillen? Mun piti ainakin juoda ihan älyttömästi, kun toista odottaessa edelleen imetin esikoista. Siis ihan valtavat määrät.
  4. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Joko sä kohta tuut SaraG takaisin sinne Face-ryhmään? :)
  5. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    susetten, tuollaiset tuhrut on kyllä tosi ikäviä, kun herättävät turhaa huolta! Tsemppiä! SaraG, jos se lohi on kypsää (kuten oletettavasti on) niin eiköhän se ole ok. Mä meinasin äsken pökrätä täällä töissä. :confused: Tuli ensin semmoinen kylmä hiki ja tosi huono olo. Onneksi kukaan ei...
  6. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Sitä pitäisi saada jäädä sellaiselle vauvahaaveilulomalle heti plussaamisen jälkeen. :LOL: Mä olen huomannut, että olen alkanut paijaamaan jo masua, jään ihan varmasti siitä kiinni vielä. :love: Eilen eksyin katselemaan äitiysvaatteita. Olen luvannut itselleni, että vauvanvaatteita menen...
  7. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mä soittelin tänään neuvolaan, mutta neuvolantäti oli koulutuksessa eli pitää huomenna soittaa uudestaan. Tänään 4+0. :) Monennestako yrityskierrosta teillä on tärpännyt? Meillä tärppäs toisesta eli heinäkuussa jätettiin ehkäisy pois. Aiemmat lapset ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä ja...
  8. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Maanantaita kaikille! :geek: Mulla särkee (taas) kovasti oikealta puolelta alaselkää. Kipuilee tuosta samasta kohdasta aina välillä. Eilen ei ollut mitään, nyt on niin kovaa että haittaa työntekoa. Tämä on alkanut jo dpo 5. Oon tästä vähän jo huolissani. :unsure:Taidan soittaa tänään jo sinne...
  9. Eevee

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pregcheckiin ei tule viivanpaikkaa!
  10. Eevee

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussasta Evelin2!
  11. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Lähinnä siis kuitenkin mietin sitä että millä perusteilla voi päästä alkuraskauden ultraan. Pitää soitella ensi viikolla neuvolaan. Mutta jännä nähdä onko sulla masussa kaksi, jos oot kerta ovuloinut kaksi kertaa!
  12. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Meillä on tyttö ja poika. ❤️
  13. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Oonkohan mä jotenkin nykyään herkempi raskaushormonille, kun on kuitenkin jo kolmas raskaus kyseessä eli ei pitäisi olla kropalla uusi juttu? Jossain luki että pahoinvointi on yleensä pahinta esikoisen kohdalla. Verensokerin heittelystä tuskin johtuu.
  14. Eevee

    Toiveena vauva 2017-2018

    Espanjalainen Iris on sellainen rypälemehun makuinen. Mä join sitä. Violetti etiketti. En nyt saa liitettyä kuvaa.
  15. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Niin ja onnea plussasta Sandelinos! :love:
  16. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Siis onko sulla jotain tietoa siitä, että nopeasti alkava pahoinvointi voisi tarkoittaa kaksosraskautta? Mä plussasin aika vahvat viivat dpo11 (siis rv 3+3) ja mulla alkoi etova olo jo päivää tätä ennen eli dpo10! Nyt koko ajan vaan pahenee, tänään menossa rv 3+6 ja pari kertaa on ollut tosi...
  17. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Hyvä pointti Maya123! Jos ajattelee tuosta näkökulmasta, niin niitä rakennusaineita todella tarvitaan! Miten sulla on SaraG aiemissa raskauksissa noussut hormonit? Tai missä vaiheessa oot saanut vahvat viivat?
  18. Eevee

    ** Toukotenavat 2017 **

    Ihan kuulla SaraG että sulla on oireita ja usko raskauteen on myös palannut!<3 Mulle on muuten iskenyt nyt tuo jatkuva nälkä. Söin tänään saman aamupalan kuin arkisin, ja yleensä pärjään sillä helposti lounasaikaan. Nyt olin jo tunnin päästä niin nälkäinen, että oli pakko syödä lisää. Tällä...
  19. Eevee

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä luin jonkun ihan lääkärin mielipiteen, jossa sanoi että punkkua pieni lasi päivässä dpot 4-7! Mäkään en aloittanut heti oviksen jälkeen ja plussa tuli! :p
  20. Eevee

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pahoittelut Bea.S :( Ja nonskille ja NuttyKittylle plussatuulia! Puuh!

Yhteistyössä