Hakutulokset

  1. H

    Ja niin alakoi taas koulu aherrus :/

    Puoltoista viikkoa vaan lomaa koulusta ja eskarista ja ny alako si aherrus. Jos se ny johtuu siitä et joululma näin lyhyt et oli syysloma koko viikon niin kyllä syysloma voi lyhentää pirennettyyn viikonloppuun.
  2. H

    Taitaa si olla meirän toinen auto ajokunnossa....

    sunnuntaihin mennessä=) Ohan täs ny kaks kuukautta oltu yhren auton varassa....
  3. H

    Iski sitten ns.sisustusinspiraatio oikeen kunnolla :)E

    Eli meirän makuuhuone saa uuren ilmeen kokonaan:) Nyt on täysin valkoonen mut ny saa uurne ilmeen ja kahrella muulla sävyllä sitten sisutusta.... Yks kaappi saa lähteä kokonaan pois tai oikeestaan ei siinä oo ku kolome yläkaappia paikallaan ja allatyhjä osa(erellisten omistajien jäljiltä)...
  4. H

    Suolalamppu....

    Ne on jotenki ihania,oon tykästny niihin.Ja viime viikolla ostin tuikuille tarkotetun suolalampun ja olohuonees on isompi suolalamppu:)
  5. H

    Eskari:)

    Tuli poijalle tänään päätös et pääsi toivomaamme eskariin:) Ja kun poijalle kerroin et tuli päätös et se pääsöö eskariin niin tokas mulle:Mä en mihinkään eskariin mee :D Ja on eskaria orottanu ku kuuta nousevaa.........Menöö tällä kuulla tutustumaan eskariin. Ja eilen lähti tulevalta...
  6. H

    Mun vauva on jo si iso:)

    Tuli sanoon tänään et heiluu ensimmäinen hammas =) Ja katoin niin alhaalla heiluu hammas. Mut ny si et ku sil toi hammas heiluu niin pitää soittaa hammaslääkäriin ku sille jourutaan laittaa se koje ku alahampaat menöö purennas liian ylös tai siis etuhampairen taa liikaa ja si se narskuttaa öisin.
  7. H

    Yökoulu :)

    tänään olis likka menos yökouluun :) sinne on järjestetty paloauto tuloo et saa keskustella turvallisuuresta ja lapset tutustua paloautoo,ja paljon muuta kivaa heillä tierossa :)
  8. H

    tänään se koittaa:))

    Eli lähremme kohti hesaa ja huomenna olis si lento Prahaan:) ja tiistaina Prahasta lähretään kohti Itävaltaa:))
  9. H

    Isänät pääsi yllättään mut kyl tänään:)

    Likka meni hakoon postin ja siellä oli pieni paketti mulle.Isäntä oli ulkomailta tilannu mulle mun lempihajuvettä,jota ei oo hetkeen suomesta saanu =)
  10. H

    Tuli sitten leivottua:)

    Pellillinen raparperipiirakkaa ja pellillinen omenapiirakkaa =) Ja oli hyvää vaniljakastikkeen kanssa :p
  11. H

    Nyt olis juusto tulollaan:)

    saas kattoo et tulooko siitä mitään,ku ekaa kertaa teen.
  12. H

    Koska teillä lapsukaiset menöö luokkaretkelle??

    Meirän neiti meni tänään.Itte muistan ku mentiin vasta toukokuulla viimesillä viikoilla.
  13. H

    Nyt pitääs mennä teköön juustoa.....

    sain ohjeet kotijuustoon naapurilta joilla on lehmiä ja sain sieltä maitoa et ny pitääs kokeilla josko saisin juuston onnistumaan :)
  14. H

    Poika päätti si yllättää mut sillä aikaa kun nukuin....

    menin keittiöön niin poijalla oli jauhopussi pöyrällä vieres,kysyin et mitä teet niin sano et leipoo:) Katoin sen touhuja niin ihan pullataikinaa oli tehny oli laittanu maitoa,munia ja jauhoja.Ja si se pyys et laittasinko uunin päälle et saa ne paistaa. Katotaan mitä pikkumiehen...
  15. H

    Nyt meil on si vesirokko....

    Poijalle nous kuume keskiviikkona ja torstaina nous si näpyt.Et saa nährä onko likka si seuraava.
  16. H

    Kirjotin päivällä siitä koirankomplikkatiosta leikkauksessa....

    Eli se vanhempien koira joka oli sie leikkauksessa jolla tuli se komplikaatio eli syrän pysähty,hengitys lamaantu ja aivoissa ei ollu enää toimintaa mut ihmeen kaupalla se heräs nukutuksesta ja on ny si koti hoirossa. Oli lääkäri sanonu et on ensimmäinen koira heillä joka on tollasesta selvinny...
  17. H

    Eläinten leikkauksesta ja siinä esiintyneessä komplikaatiosta......onko jollain tietoa?

    Eli mun vanhempien koira joutu leikkaukseen tänään.Leikkaus meni hyvin mutta sen jälkeen syrän pysähty ja jouruttiin elvyttämään,eläinlääkäri oli sanonu et ei tierä onko syränpysähryksen aikana tullu jotain vauriota. Onko teillä kellään käyny näin??Onko heränny nukutuksesta??
  18. H

    Kouluterkkari soitti tänään ja kysyi että saako

    teirän neirille antaa vahvistus rokotteen.Ku on se MPR rokote en muista minkä niminen niin kaikki ne joille on annettu toi rokote niin niille annetaan jo vahviste siihen vaik se annettais vasta olikse ny yläasteella. No ennen hiihtolomaa tai sen jälkeen neiti si saa vahviste rokotteen.
  19. H

    Kävin tänään Jyskis ostoksilla ja ostin penkin ja kotona ku avasin paketin niin....

    se oli hajalla yhrestä kulmasta ja keskiväliltä.On tainnu si osua siihen joku kuljetuksen aikana kun on Jyskiin tullu tavaraa.Eiku huomenna takas sinne viemään tota.
  20. H

    Lastenhuoneen verhoista apua,jos joku onjoskus kuullu tai nähny....

    Nalle Luppakorvaverhoja......Onko olemas tai onko koskaan ollu???Meil poika haluis tommoset verhot.

Yhteistyössä