Hakutulokset

  1. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tsemppiä :) tuskin influenssarokotteesta haittaa on... (itsekin otin, enkä edes tajunnut miettiä olisiko siitä mitään haittaa), koska onpahan sitten valmiina jos sattuisi paksuksi pamahtamaan (sen voi tosiaan ottaa myös raskaana... mielestäni itse otin sen silloin vajaa pari vuotta sitten...
  2. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea prinsessasta! Itse soitin klinikalle ja sanoivat hoitosopimuksen (eli voimassa niin ja niin pitkään) riittävän... ja niinhän se sitten riitti :) Eli se todistus, joka tehdään hoitojen aloituksessa. Ei siinä puhuttu muistaakseni mitään millä tavalla ja tarkoista päivämääristä... joten...
  3. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minulle tehtiin IVF syksyllä 2016. Tarkkaa hintaa en ole vieläkään laskenut ;) mutta noin karkeasti minulla maksoin siittiöt 1800 euroa. Silloin piti maksaa luovuttajan varauksesta ja lukitsemisesta (vain viisi sai käyttää samaa luovuttajaa Suomessa) 1000 euroa. Sen lisäksi olkia piti tilata...
  4. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tuhannesti onnea plussanneille! Ja Iiris80 minun piti kirjautua erikseen tänne komenntoimaan tuota alakuloisuutta... minua oikeasti vähän hävettää näin jälkikäteen myöntää, mutta itse oikeasti kaduin todella usein koko raskaaksi itseni laittamista ja olin aivan paniikissa mitä menin tekemään ja...
  5. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Iirikselle supertsempit piinailiin! Katellisena luin noita munamääriäsi ;) Itseäni hirvittää jo valmiiksi, että jos pakastepullille käy huonosti sulatuksessa uusia munia en enää pysty munimaan... itselleni raskausoireet (kipeät rinnat, vihlonta (tosin itselläni näkyi 7 viikon päästä kaksi...
  6. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pitkästa aikaa... luin ketjun ja en voi sanoa kun tsemmpipeukutuksia kaikille... Susannalle ektratsempit ja samatien niille joilla on menossa jännät hetken :) Oma ihanainen möykkyni täyttää tällä viikolla jo viisi kuukautta. Viime viikolla tehtiin viiden sentin reikä möykyn mahaan ja...
  7. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea Susanna38! Ja ei ne kromosomivirheet nyt niin yleisiä ole mitä tunnutaan peloittelevan :) Toivotaan, että kaikki menee hyvin... tärppäsikö tämä jo ekasta inssistä? :) Ja Marsunen täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä pakastepullankin puolesta :) Ja Marsu85 tsemppiä kanssa, että...
  8. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea Marsunen! Plussauutiset on aina yhtä ihania :) Ja minusta on ihanaa kuulla, että myös pakastepullilla plussaaminen onnistuu! Ja tsemppiä kaikille muille piinoihin, suunnitteluun tai ihan tavanarkeenkin ;) Omalta osaltani kyllä sanon, että oman raskauden jälkeen, jossa oli ihan viime...
  9. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Soitin tänään pikaisesti klinikalle ja kyselin lähinnä todistusten perään, joita pitää nyt vilautella, jotta virallisesti isyyden selvittäminen pistetään jäihin ;) Samalla kysyin jo, että koska pääsisin uudelle kierrokselle. Kuulema vuosi pitäisi odottaa. Imetys pitäisi olla lopetettu ja kuulema...
  10. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minä muuten en tajunnut tuotakaan vasta kuin paljon paljon myöhemmin kun raskaus oli jo alkanut. Silloin en omaa luovuttajaani onnistunut tuolta enää bongaamaan. Kanadalainen ystäväni kanssa kävi yksin hoidot läpi Kandassa. Siellä klinikka antoi myös muiden samaa luovuttajaa käyttäneiden...
  11. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos, kiitos kaikille :) Pistetään tämä nyt hormonien piikkiin, mutta minun on pakko myöntää, että olen vasta nyt pikkuhiljaa alkanut ymmärtämään millainen tuuri itselläni kävi, kun ensimmäisestä yrityskerrasta paksuksi pamahdin. Niin kovasti jo ahneena haluaisin toisen pakkauksen, mutta sen...
  12. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kuulkaapas kanssasisaret, on nää vauvat, toisten ja etenkin omat aivan ihania! Tää odotus vihdoinkin (palkittiin) loppui, kun mahamöykky ajatteli laskettuna päivänä aloittaa (painoarvo sanalla aloittaa) matkan mahan toiselle puolelle. 47 tuntia myöhemmin kaikki paikat täysin avoinna möykky lähti...
  13. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Taas lisää uusia... tervetuloa Marsunen ja tsemppiä piinailuun! Tuosta Kenguruu-foorumista. Minulla on sinne tunnukset, mutta niiden saaminen edellyttää vähintään "itsenäisesti" alkanutta raskautta ja niiden tunnusten aktivoimisessa meni tosiaan pari kuukautta. Tai näin se toimi ainakin vielä...
  14. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihanaa huomata kuinka ihmiset ovat taas kesän jälkeen aktivoituneet jakamaan kuulumisia ja joukossa on uusia nimiä! Tsemppiä piinailuun Putsku ja Herttaelina! Täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä, että nyt tulisi plussia :) Mikään ei ollut yhtä kamalaa kun sen siirron jälkeiset päivät...
  15. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihania uutisia Hentrietta :) Minä kanssa kieltäydyin kotidopplerin hankkimisesta, koska olin jo valmiiksi hysteerinen ;) Ei sillä, että olisin sitten käynyt paniikkiultrassa ja ekstrasydänääniä neuvolassa kuuntelemassa sitten loppupeleissä... mutta ajattelin, että pienempi paha kuin se, että...
  16. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minulla ei koskaan jostain syystä mitattu AMH-arvoa ja tehtiin ainoastaan tuo alkufollikkelikartoitus. Onneksi näin, etten päässyt panikoimaan tuostakin, koska muissa aikaisemmin muualla mitatuissa hormonimittauksissa oli kuitenkin häiriötä. Itse pelkäsin etukäteen hoitojen epäonnistumisia...
  17. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minulla alkoi kanssa silloin IVF:ssä menkat lauantaina. Piikityksen aloitin sunnuntaina ja soitin klinikalle maanantaina. Minulla oli valmiina hoitosuunnitelma, jossa nimenomaan käskettiin aloittamaan piikitykset kp2 ja se ensimmäinen kontrolliultrakin taisi olla vasta sen ekan piikitysviikon...
  18. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihanaa nähdä, että joukkoon on ilmaantunut uusia nimiä :) Putskulle kuitenkin pitää sanoa, että yritä rentoutua ja nauttia "kesästä" ;) Olen niin iloinen pakkasalkioidesi puolesta! Ja Henriettaa täytyy onnitella... toivottavasti stressitaso hiukan edes helpottaa :) kaisuli: Viime syksynä...
  19. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihania uutisia olet saanut Putsku! Samalla omaan napaan tuijotellessa kuullostaa todella lohdulliselta, että itsellänikin on tarpeen vaatiessa joku takaportti olemassa jos tästä tai jatkosta ei tule mitään ja uskallan joskus jotain jatkoa ajatellakaan ;) Itse en ole aikaisemmin kuullut...
  20. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos Putsku ja Henrietta... on tämä kuitenkin vain tosi raskasta. Aina kun ehtii sopeutua yhteen asiaan seuraavaksi keksitään jotain uutta kivaa... edelleen hienoa, että syynätään ja ultrataan, mutta ei minuakaan ole koskaan päästä varpaisiin ultrattu ja ilmeisen terve kuitenkin kai olen...

Yhteistyössä