Hakutulokset

  1. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tätä mä kyllä osasin odottaa! Onnea ihan hirveesti! Mulla oli samanlainen viiva noilla dpo:lla :love:
  2. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenna sit kuvaa testistä! :p
  3. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    :( Toivotaan, että saat vielä plussan!
  4. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En oo itse tehnyt koskaan kyseistä testiä, mut ihan ku jotain näkyis? Eiku uutta testiä kehiin (y)
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En itse ainakaan nää tossa toista viivaa. Itse kun tehnyt noita testejä tässä raskaudessa niin huonosti alussa näyttää mitään :/
  6. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla tuli kans kirkasta verta muutama tippa pyyhkiessä dpo 8 ja nyt raskaana :barefoot: toivotaan, että tarkoittaa sulla samaa! :love: Millo meinasit aloittaa testailut?
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onks sulla ollut raiskaus oireita? Vieläkö tulee vuotoa? Itelläkin tulossa aika varhais ultraan, ku kesällä oli kohdunulkoinen. On jotenkin vähän oireita, niin pelottaa onko tuolla ketään..
  8. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä se vielä kerkee plussaksi muuttua! :)
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitkä päivät on menossa @Rosmariini86 ?
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt ollaan jännän äärellä! Tein eilen pc joka selvä nega. Tänään tuli haalea mut nähtävissä oleva viiva :love: toivottavasti vahvistuu! Toivoa oli kyl tässä kierrossa ku pongasin oviksen ja dpo 8 tuli pari tippaa kirkasta verta niin aattelin, jos se ois ollut kiinnitysvuotoa :sneaky:
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Löysin tommoisen kuvan sillo ku yritin kans pohtia kesällä miks viikot ei oo noussut. Tosta näkee hyvin millaiset viivan vahvuudet on ku on mikäkin viikko menossa.
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Riippuu varmaan paikasta! Itellä kun meni kesken ja seurattiin verikokein et lähtee laskee niin sain samana päivänä vastauksen.
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pitkästä aikaan taas tänne kirjoitan. Viime kierto veny tosiaan 42 päiväksi :/ mut nyt eilen tikutin tasavahvat viivat ja tänään kipuja, joten ovis tänään ilmeisesti. Kp 21, että kierto venyy taas aika pitkäksi luultavasti 36-37..
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulle käynyt tollei samalla tavalla monena kertana! Joten ei kannata viel heittää kirvestä kaivoon :)
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä taas 40/30-32 (n) ei ees tunnetta, että kuukautiset alkais. Lauantaina testattu nega. Kävin toisen asian takia perjantaina gynelle ja sen mielestä mun kierrot on pitkiä joten se määrät Terolut lääkityksen. Tässä nyt pohdin milloin sen uskallan aloittaa vai odotanko et ne menkat sieltä...
  16. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi harmi! :( Noh mut normaalia se on et menee hetki ennen ku raskaaksi tulee! Toivotaan, että toinen kerta toden sanoo :)
  17. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Sofia90 mikäs siellä tilanne?
  18. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo ei varmaan pysty vertailee keskenään! Mut ei toi viimeisimpänä tehty testinkään viiva huono musta ole:barefoot: toivotaan, että pysyy kyydissä :)
  19. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eikös se niin ole, että niin kauan ku ei oo menkkoja on toivoa! :) Testaa tosiaan uudelleen ja kannattaa vaikka ostaa toiseksi testiksi pc. Ite tilasin raskauskeijulta erittäin herkkiä raskaustesti liuskoja ja ne on ollut ihan surkeita! Ei näyttänyt mitään vaikka pc:ssä oli jo kunnon viiva :mad:
  20. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivotaan, että toi sun on pysyvää laatua! :love: Joo kävi mielessä toi talletelu! Tulee aika pitkä kierto, jos vasta nyt ollut ovis (n)

Yhteistyössä