Hakutulokset

  1. N

    Tosta matkustelemisesta ulkomailla

    me käytiin ekan kerran ku poika oli 2v ja tyttö 7kk ja hyvin meni!lapset nautti ja vanhemmat nautti,vaikka loma ei ollutkaan samanlaista mitä ennen mut kyllä suosittelen!taas haaveena lähteä kauaks lämpimään...tammikuussa ois tarkotus taas lähteä! :D
  2. N

    TOIMIIKO DENIVIT -HAMPAIDENVALKAISUPUIKKO??

    \ sitä en tiiä,mut meinasin koittaa. tk:ssa maksaa n.50e yksityisellä oli n.250e
  3. N

    Lapslisä säästöön vai käyttöön?

    meillä menee kummanki lapsen säästötilille joka kuukausi 40e.kumpiki saa sit ku täyttää 17v.vähän ois tarkotettu ajokorttiin ja loput opiskeluun,autoon,matkusteluun tai mikä tuntuu sillon lapsesta järkevälle,MUT EI MISSÄÄN NIMESSÄ VIINAAN!siihen vedän kyllä rajan!
  4. N

    Veisitkö

    kyllä me ainaki meinattiin mennä lasten kanssa poika on 2v2kk ja tyttö 10kk.
  5. N

    rikun äiti anna-maija karppinen kaavilta

    jos luet tätä niin laitatko mulle meiliä.mulla hävis sun osote...tai jos joku muu tietää niin laittakaa sähköpostiosote tänne! t:aleksin ja julian äiti
  6. N

    Kaksospojille nimet

    aleksi on ihana!!! =) mun poikakin on aleksi!
  7. N

    Ponnistusvaihe?

    \ mulle ainakin on synnytyksissä tullu kauheen kova ponnistuksen tarve ku on 10cm auki paikat.moni on sanonu et tuntuu ku alkas kauheesti kakattaa...sitä on vaikee kuvailla,mut sen kyllä sit tietää ku pitää alkaa ponnistaa!se on niin voimakas tunne.poikaa ei tarvinnu ponnistaa ku pari...
  8. N

    Äitejä Juankoskelta tai läheltä???

    nilsiässä asustellaan.poika täytti helmikuussa 2 ja tyttö on 9kk.jos kiinnostaa niin laita viestiä,muutkin saa laittaa! =) aleksi.julia@webinfo.fi
  9. N

    äitejä siilinjärveltä?

    \ minkä ikänen oot? minkä ikäsiä lapsia? ootko keskustasta?
  10. N

    8kk paino/pituus

    \ meillä oli tyttö 8kk ikäsenä vähän yli 8kg ja 71.2cm pitkä,paino meni -5 käyrällä nyt 9kk ku liikkuu niin paljon niin 7600g ja 72cm pitkä. poika oli 8kk ikäsenä 70cm ja 7kg.oli muistaakseni -10 käyrällä,eli ei tarvii olla huolissa!jos alkaa menee -20 käyrälä niin sit varmaan neuvolassaki...
  11. N

    äitejä siilinjärveltä?

    ei ihan siilinjärveltä...nilsiästä! meillä on poika 2v1kk ja tyttö 9kk. laita sähköpostiosotetta tänne jos haluut kirjotella.muutkin voi laittaa!on kiva tutustua aina uusiin lapsi perheisiin. =)
  12. N

    EI voi olla totta.... :'(

    voimia sinne :flower: :flower:
  13. N

    Miten saada reilu 1 vuotias viihtymään autossa?

    meillä tyttö 9kk ja poika reilu 2- vuotta.ollaan nyt muutaman kerran ajeltu pidempiä matkoja(yli 5 tuntia)ostettiin kummallekki takapenkille semmoset telkkariruudut mistä voi katella dvd-levyjä,kyllä lapset viihtyy ku puuha pete tai titi nalle pauhaa täysillä!ja sit ku ne voi asentaa silleen et...
  14. N

    Tytölle nimi

    lotta kaisa alisa kuulostaa kivalle =)
  15. N

    Oppisopimuskoulutus

    \ joops,elikkä eikun kierrokselle vaan!=) meet vaan liikkeeseen,esittelet ittes ja kysyt oisko innokkaita ottamaan oppisopimuksella,voi kylläkin myös soitella eri paikkoihin. oppisopimuskeskus hoitaa koulupaikan.eli jos vaan paikan saa niin kyllä sen koulupaikan saa. =)
  16. N

    Lasten nimiä A-kirjaimella!?

    aleksi (oman poikani nimi) arttu atte alina alisa aliisa anette anastasia
  17. N

    Oppisopimuskoulutus

    opiskelin parturi-kampaajaksi oppisopimuksella 2000-2003. palkan määrää oppisopimuskeskus,paremmin hankkii mitä ois vaan koulunpenkillä,en muista tarkalleen,mut joka vuos vähän enemmän,kolmantena tais olla vähän alle 1000e/kk ja koulupäiviltä 11e/päivä ja matkakorvaus. tykkäsin tosipaljon,mutta...
  18. N

    Parturi-kampaajien palkasta

    oppisopimuskeskus kyllä tietää palkat!soitteleppa sinne.ite oon myös valmistunu parturi-kampaajaksi oppisopimuksella,muistaakseni 3.vuoden palkka on jotain alle 1000e.riippuu kyllä paikkakunnasta,isoissa kaupungeissa voi olla enemmän.mutta oppisopimuskeskus kyllä tietää,ainakin mulle...
  19. N

    19.2.05 tai 16.6.06 synnyttäneet

    onko muita 19.2.05 tai 16.6.06 synnyttäneitä?ite sain 19.2 pojan ja 16.6 tytön.missä synnytit?meillä molemmat kuopion kysillä.jos haluut vaihtaa muuten kuulumisia laita sähköpostiosote mukaan!
  20. N

    kellään kokemusta kotipermiksestä?

    en kyllä suosittele!!! permisaineita on kolmee eri vahvuutta ja vain kampaaja osaa arvioida sinun hiuksen laadun oikein.itse olen ammatiltani parturi-kampaaja ja oon nähny satoja omatekosia permiksiä,eikä monikaan oo näyttäny hyvälle!kaverilla oli pitkät hyvälaatuset hiukset,teki koti...

Yhteistyössä