Hakutulokset

  1. H

    Raskausdiabetes

    Täällä myös yksi jolla radi ja sukurasitteena diabetes... Ihan hivenen meinaa ahdistaa ja itkettää kun ei ne paasto-arvot meinaa pysyä kohdillaan.. muiden arvojen suhteen on lähes mitä syön niin ei nouse yli 7, mut sit paastoarvo on pahimmillaan ollut 6,0... Oon kokeillut eri mittaisia...
  2. H

    Heinäkuiset 2024

    Neuvolassa käytiin tota radia läpi ja neuvottiin sokeriarvojen mittaus.. Radia lukuunottamatta kaikki on hyvin ja pienen ihmeen sydänäänetkin löytyi pienen etsinnän jälkeen ja oli kyllä huojentavaa kuulla ne ❤️ Tänään oon nyt mittaillut noita arvoja ja alkanut epäilemään koko tota radi...
  3. H

    Heinäkuiset 2024

    Nyt on sokerirasitus ohi ja tuloksetkin tuli... Oli kyllä aika kokemus olla niin pitkä aika syömättä.. onneksi se sokerilitku oli jääkylmää ja maistui vadelmalta, joten se meni ihan ok alas.. tosin ekan tunnin aikana meinas olla vähän huono olo, mutta onneks se sitten helpotti... Nyt vaan...
  4. H

    Heinäkuiset 2024

    Täällä olisi huomenna edessä sokerirasitus, kuulun riskiryhmään ku omalla äidillä on diabetes ja mulla BMI vähän yli 30.. vähän jännittää että miten selviän sen 12 tuntia ilman syömistä, plus toki se testausaika.. onneks se on heti aamusta.. Tähän asti meillä on sujunut kaikki hyvin, raskaus on...
  5. H

    Heinäkuiset 2024

    Ihana kuulla että teilläkin oli kaikki hyvin ❤️ Meillä oli myös viikkoja vastaava sikiö, tai no laskettu aika muuttui 17.7:stä 15.7... mut kätilö kyllä tuumasi että ei se oo niin tarkkaa kun ei ne kuitenkaan ikinä synny laskettuna aikana 😅
  6. H

    Heinäkuiset 2024

    Miten teidän ultra meni? ❤️
  7. H

    Heinäkuiset 2024

    Meille toden totta on tulossa vauva ❤❤❤ Käytiin tänään aamulla ultrassa, rv 13 ja siellä se meidän pieni ihme köllötteli kohdun suojissa 😊 Kaikki raajat löytyi, eikä muutenkaan ollut mitään epäilyttävää tai poikkeavaa. Niskaturvotuskin oli normaali. Nyt odotellaan vielä sikiöseulonnan tuloksia...
  8. H

    Heinäkuiset 2024

    Joo, mulla sama, että jännittää se niskaturvotus tai jos on jotain muuta vikaa.. Tosin, eihän mulla ole edes mitään varmuutta onko mun kohdussa joku kasvamassa, kun en ole yhdessäkään ultrassa ollut, joten sekin luo pientä jännitystä.. Epäilen että huomenna hypin jo pitkin seiniä ku...
  9. H

    Heinäkuiset 2024

    Täällä ollaan päästy jo rv12 asti.. yllättävän vähäoireinen raskaus on ollut.. Eka neuvola käynti oli ja meni ja labrassa kävin sikiöseulontaa varten, mutta sieltä ei ole kuulunut vielä mitään.. 10.1 olisi sitten se sikiöseulontaa ja eka ultra.. Arvatkaa vaan kuinka paljon pelottaa että saadaan...
  10. H

    Heinäkuiset 2024

    Ihan vähän meinaa jännittää 🙈 mulla olis tänää eka neuvolakäynti.. tiedän joo, että siellä ei mitään ihmeellistä tapahdu mutta silti jännittää ihan älyttömästi, ku joudun vielä menemään yksin ku mies on töissä 🙈 eniten varmaan stressaan sitä että ne puuttuu mun painoon ku sitä on sellaset 20kg...
  11. H

    Heinäkuiset 2024

    Tuttuja tuntemuksia.. Mulla on menossa nyt 7+3.. reilu viikko sitten oli kaiken maailman alavatsa tuntemuksia, mutta ei mitään sellaisia kovia kipuja.. enemmän niitä oli silloin jos oli tehnyt jotain raskaampaa.. Mulla on kans olo kun pullataikinalla 🙈 ja järjettömästi ilmavaivoja 🙈
  12. H

    Heinäkuiset 2024

    Mä oon kanssa miettinyt nyt noita riskejä mitä varhaisultrassa on.. Haluanko riskeerata seitsemän vuotta odotetun plussan vaan itsekkyyttäni, varsinkin kun ei ole mitään kummempia kipuja eikä mitään vuotoja, eli perjaatteessa voisi ajatella kaiken olevan kunnossa. Toki tiedän että keskenmenot...
  13. H

    Heinäkuiset 2024

    VARHAISULTRA Onko teistä kukaan käynyt tai ajatellut käyvänsä varhaisultrassa? Itse olen vähän kahden vaiheilla.. hirveästi tekisi mieli mennä tarkastuttamaan että onhan kaikki kunnossa ja pikkuinen siellä missä pitääkin, mutta sit taas toisaalta pitäisikö sitä vaan odottaa viikon 12 ultraa...
  14. H

    Heinäkuiset 2024

    Toivotaan että selvitään molemmat ilman raskausdiabetesta ja että kaikki muutenkin sujuisi hyvin loppuun asti 😊 Mulla on eka neuvola 13.12, mutta ei ollut mitään puhetta että kuuluuko siihen minkäänlaista ultraa vai joudunko oikeasti odottamaan sinne viikolle 12 asti, että saan tietää onko...
  15. H

    Heinäkuiset 2024

    Mä oon vähentänyt kahvia vaan vajaaseen kupilliseen päivässä.. eikä se kahvi nyt jotenkin muutenkaan hirveämmin maistu 😅 Tänään on ekaa kertaa ollut sellanen ikävän vellova huono-olo.. Mua vähä pelottaa myös tuo raskausdiabetes, kun itselläni on hivenen noita liikakiloja ja mun äidillä on...
  16. H

    Heinäkuiset 2024

    Täytyy siis leipähimon iskiessä syödä vaan lämpimiä voileipiä 🙈 tai tietty jos ostaisi jonkun lihaköntin kaupasta ja itse paistaisi sen ja leikkaisi viipaleiksi.. 😅 Onneksi se on niin pieni määrä mitä mä ylipäänsä leipää syön niin ehkä näin hyvästä syystä voi leikkeleistä luopua. En mitään...
  17. H

    Heinäkuiset 2024

    Mä just yritän niihin perehtyä ja jäin pohtimaan kun kaikki lihatuotteet pitää kuumentaa niin eikö leikkeleitä saa syödä leivän päällä ilman kuumennusta? Vai koskeeko se vaan jotain tiettyjä leikkeleitä.. se nyt on selvää että kestomakkarat on kielletty, mutta olisi se nyt kiva leivän päälle...
  18. H

    Heinäkuiset 2024

    Täältä mukaan keskusteluun hyppää yksi vihdoin ja viimein plussannut 🙈 Meillä vuosien yritys takana (ihan luomuna) ja sunnuntai-iltana plussasin ❤️ testi ilmoitti pregnant 3+.. Tänään varasin ekan neuvolan, joka on joulukuun puolessa välissä. Nyt pitäisi olla viikkoja 5+6.. Tuntuu jotenkin...
  19. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Päätin pitkästä aikaa kirjotella tänne, kun kuulun edelleen hätähousuisiin piinailijoihin yli 4 vuotta on jo sitä yritystä takana ja loppu vuodeksi odotellaan pääsyä tutkimuksiin.. Jälleen viime kuussa kuvittelin olevani raskaana, mutta sieltäpä ne menkat tulikin.. tähän uuteen kiertoon päätin...
  20. H

    Omituisia oireita

    Onnittelut viivasta Mä koitan vielä malttaa odotella ens viikkoon On mulla tuolla kaapissa yks testi odottamassa, mutta hätäpäissäni oon niin monta turhaa testiä tehnyt, että nyt on pakko malttaa

Yhteistyössä