Hakutulokset

  1. A

    Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi ja miten?

    Moikka, Jospa tännekin tunkisin tietojani :p - Ikää tänä vuonna 36, mies 22. - Minulla alhainen AMH- taso 0,8. Kilpirauhasen vajaatoiminta, alhaiset ferritiinitasot, 20. Keliakiatestiin seuraavaksi, ihan poissulkumielessä, meinaan vatsa kyllä toimii ;) ja aina ollut ns. kevyttä vatsaherkkyyttä...
  2. A

    Clomittaret / Letroilijat

    Voi ei..... en tiedä mitä sanoa. Varmasti rankkaa, turhauttavaa, vihastuttavaa, epätoivoista, ärsyttävää, en vielä osaa edes kuvitella tunnetta. :( Jos saa kysyä, niin onko keskeytyneet ihan alkuviikoilla? Tai no, keskeytyy missä vaiheessa tahansa niin onhan sitä jo kerennyt varmasti monet...
  3. A

    Clomittaret / Letroilijat

    Hei, yritin etsiä tätä ryhmää facesta, jotta olisin voinut laittaa sinulle yksäriä facen kautta ja päästä mukaan ryhmään. En kuitenkaan löytänyt. Millä nimellä ryhmän löytää facesta? (n)
  4. A

    Amh arvo ja clomit?

    Tänään saatiin juuri miehen spermis- tulokset, ja laatu on priimaa, paljon siittiöitä ja hyvin liikkuvia. Elikkäs kuten jo etukäteen manailinkin, minä olen sen ongelma. Letrot pitäisi alottaa ensi viikolla, kun menkat alkaa. Tuleekohan miusta ihan hormoni-pöpi? :p Edelleenkin mysteeri, miksi...
  5. A

    Clomittaret / Letroilijat

    Ihana kuulla että jollakin on Letrozolit auttanu. Tänään saatiin juuri miehen spermis- tulokset, ja laatu on priimaa, paljon siittiöitä ja hyvin liikkuvia. Elikkäs kuten jo etukäteen manailinkin, minä olen sen ongelma. Letrot pitäisi alottaa ensi viikolla, kun menkat alkaa. Tuleekohan miusta...
  6. A

    Clomittaret / Letroilijat

    Letrot alkaa miullakin, ja kaipaisin kokemuksia, hyviä huonoja. Kenellä auttanut raskautumiseen tms. :rolleyes:
  7. A

    Clomittaret / Letroilijat

    Moikka! Ensimmäistä kertaa palstalla :) Kävin viime viikolla yksityisellä klinikalla tutkituttamassa itseni, sillä nykyisen mieheni kanssa AKTIIVISTA :p yrittämistä takana vuosi, eikä yhtään tulosta. Ikää minulla 36 vuotta, normaalipainoinen, terveellisesti syövä aktiiviliikkuja. Kuukautiskierto...
  8. A

    Amh arvo ja clomit?

    Moikka! Ensimmäistä kertaa palstalla :) Kävin viime viikolla yksityisellä klinikalla tutkituttamassa itseni, sillä nykyisen mieheni kanssa AKTIIVISTA :p yrittämistä takana vuosi, eikä yhtään tulosta. Ikää minulla 36 vuotta, normaalipainoinen, terveellisesti syövä aktiiviliikkuja. Kuukautiskierto...

Yhteistyössä