Hakutulokset

  1. J

    Elokuu 2017

    Iltaa naiset! Olemme yhteistuumin päättäneet sulkea faceryhmän, otamme ryhmään vielä perjantaihin asti halukkaita. Yv minulle tai kiiltokuvalle perjantaihin mennessä! Faceryhmässä käy vilkasta keskustelua ja on ollut erittäin bueno omasta mielestäni :love:
  2. J

    Elokuu 2017

    Ei kyllä mä oon ainaki meinannu myös täällä kirjotella :) ei kaikki välttämättä haluu siirtyy facen puolelle ni ois tylsää että tää kuivahtais sen takia. Ei muutosta oire rintamalla täällä, onneksi! En kaipaa pahoinvointia tähän :D tänään soittelen neuvolaan ensimmäistä aikaa ja se...
  3. J

    Elokuu 2017

    Mulle ei oo väliä. Esikoisesta olen noin 40hlö ryhmässä, se oli musta tosi passeli, 100 kun alkaa olemaan niin ei välttämättä tuu jaettua niin hlökohtasia. :) ja esikoisen aikaan oli paljon muitaki ryhmiä joilla samassa kuussa laskettu, avoimia. Mut ite toivoisin tästä salaista. Ei näkyisi...
  4. J

    Elokuu 2017

    Miten voi väsyttää kokoajan näin paljon! Järkyttävää väsymystä! :sleep: ja vihlova repäsy kipu kun yskäsee tai aivastaa tai likahtaa nopiaa. Aaaaai saakura :X3: Mäkin soittelen huomenissa neukku aikaa saa nähä meneekö tammikuulle eka aika :LOL: varhaisultraa yritän saada joulunvälipäiville :)
  5. J

    Elokuu 2017

    Pikkumude, sanoisin ihan samaa kuin piama. Jos vaan talous antaa periksi niin jää ihmeessä kotiin! :) ja nautit! Kiva kun uusia tulee taas mukaan, terppatuloa:p Mulla ei oo juurikaan lisää oireita tullu, väsyttää toki ihan pirusti ja nälkä vaivaa aika useesti mut sit kun saa pari...
  6. J

    Elokuu 2017

    Sleiz, mulla ne rannekkeet ei auttanu mitään. oksensin rv6-rv17 joka saaaaaakeli päivä:sick::D Moni kun kyselee tuota face ryhmää ni mä sanoisin et ootellaan siihe saakka et koko kuun raskautujilla on mahdollista olla mukana alusta asti.:) mitä muut mieltä? Eli siis mun mielestä ootellaan...
  7. J

    Elokuu 2017

    Kuuru, kaikille ei tuu välttämättä minkäänlaisia oireita alkuraskaudessa. Kyllä ne sitten jossain kohtaa tupsahtelee! :) Iikki, ei sitä oikein voi vaikuttaa se menee kesken jos on mennäkseen. Mutta hyvä jos ei oo enempää vuotanut, jos ois vaan limakalvot vuotaneet :) Mulla on itselläni oireina...
  8. J

    Elokuu 2017

    Joo, ymmärrän et ei kauheesti muuta ajattele. :( eikä täs oikeen muuta voi tehdä kun odotella, koita keksii jotain mukavaa tekemistä mikä veis ajatukset muualle! tsempit ja ilmoittele jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen! :)
  9. J

    Elokuu 2017

    No seuraile nyt iikkis, jos ei verta tuu paljoa ja kipuja ei oo niin ei auta kuin odotella. Pidän peukkuja sulle(y) Koska sulla pitäis olla oletettu menkkojen alkamis päivä?
  10. J

    Elokuu 2017

    Onpa kurja kuulla iikki:( ei voi kuitenkaan limakalvoilta vuodella? Tai olla vaan välivuotoa? Kun kuitenkin jos oot vahvat plussat saanu. :(
  11. J

    Elokuu 2017

    Mä en oo viel ehtiny ees tutustuu mitä ei sais syödä nykyään.. (n) edellisestä noudatin noin suurin piirtein, salmiakki taitaa olla ainut harmittavainen. SE ON MUN LEMPPARI:mad: Enkä noin muutenkaan oo vielä ehtinyt ajatella asioita kovin pitkälle kun pakko vielä varmistella että alkaa viivat...
  12. J

    Elokuu 2017

    Heippa! Voisin ilmoittautua varovasti mukaan keskusteluun. muutaman päivän jo keskustelua seuranneena ajattelin vielä muutaman varmistus liuskan kyllä tehdä. ja varhaisultraan ajattelin myös itse mennä, en jaksa nimittäin millään odotella kyllä nt ultraan saakka
  13. J

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Täällä kp 12 menossa! Ovista odotellessa
  14. J

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Kp 31 mennään, luulin tänään jo alkaneen mut eipä oo vielä näkyny toivotaan että ei näykkään!! Joten jännitys tiivistyyyy!!
  15. J

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Heippa! Aattelin osallistua keskusteluun! Toiveissa siis toinen lapsi. :) Juuri tässä jännittelen kuinka mahtaa käydä että tärppäsikö vai ei, kp 30 ja huomenna pitäisi alkaa menkat. Pari vuotta jo esikoisen syntymästä joten pitää muistella taas kaikki termit xD antakaa siis anteeksi jos meen...

Yhteistyössä