Hakutulokset

  1. L

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Heippa! Uutena mukaan hyppäisin, kun alkaa täs vertaistukea jo kaipailla. Keskusteluja jo täs muutaman viikon seurannu. Oon 38v kahden lapsen äiti 7v. ja 5v., nyt odotellaan kolmatta. Viimeviikolla kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi yksi viikkojaan vastaava kaveri. Viikkoja siitä +menkoista...
  2. L

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille synnyttäneille!! Ihanaa saada lukea tarinoita kuinka homma sujunut! Mul alko just 38+0 ja ei minkäänlaista kiirettä tunnu olevan kaverilla tulla esiin.. Just tos kattelinkii jo viimestä käynnistys päivää, et ehkä se tässä kuussa kumminkin tulee! Pikkusen siis kärsimättömyyttä...
  3. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005186301.html Noin! Miten kaikki paikat voi olla tuossa kunnossa??!
  4. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea @Vauveli vanhalle ja ihanaa vauvantuoksuista arkea! Tunteet tulee heittelemään taatusti laidasta laitaan, mut se menee onneksi ohi ja pääset nauttimaan kaikesta siitä mitä olette saaneet! Kertoile sitten tännekkii lisää synnytyksestä jos tunnet et se helpottaa jos jotain traumaa jäi, mut...
  5. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Ihanaa et muillakin ristiriitainen olo. Mä just oon täs miettiny et toisaalta sitä haluais jo mahdollisimman pian synnyttämään mut toisaalta taas ei todellakaan.. Apua, kuinka sitä selviääkään siitä alusta! Mut eiköhän se siitä!! Pääasiassa kuitenkii tosi positiivisella mielellä! Tänne on kyl...
  6. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kiitos, tosiaan streptokokkihan se oli mikö testataan! Mun täytyy nyt koittaa ens viikon lopulla kysyä neuvolassa asiasta, et eikö täällä enää testata vai unohtuiko se nyt sit ottaa.. Vauveli ollu pari päivää tosi vilkas, puuhaillut vaikka mitä. Oli jopa kääntynyt pää ylöspäin yks ilta. Tunsin...
  7. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Nopee kyssäri, kun tässä nukahtaessa tuli mieleen.. Eli onko teillä otettu näytettä kohdunsuulta, et onki siellä sitä bakteeria, joka voi tarttua lapseen synnytyksessä ja jos se on niin siihen saa synnärillä antibiootin. En siis nyt muista mikä se bakteeri oli nimeltään.. Multa siis otettiin...
  8. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    @pupumama onnea ihan hirmuisesti!! Voikaa hyvin ja toivu rauhassa!
  9. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Nopeat lääkäri kuulumiset. Ultrassa näytti kaikki olevan hyvin, joka tietysti se tärkein ja ihanin asia kuulla. Tosin teki ultran tosi nopeeta ni ei kyl kaikkee kerenny kattoo, mut sydän löi tasaisesti! Kohdunkaula edelleen pitkä mut vähä pehmenny, mut ei ollenkaan auennut. Mä jo vähän...
  10. L

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Ihanaa huhtikuuta mammat! Mö kans hetken ihmettelin kun maaliskuu hiljeni niin tyystin! Mä en oo sanu aikaseks kirjotella mitään aikoihin mut lähes päivittäin keskusteluja seuraillut! Vaikuttaa siltä yleisfiilis et kaikki on rauhallisin mielin ja odottaa innolla vauvan saapumista! Mulla kivut...
  11. L

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Nyt otat ja menet toiselle lääkärille!! Ei tuo voi olla noin! Oon kyl huomannu et on kiristetty noita sairasloman kirjoituksia mut eihän se nyt noin voi mennä!! Sanot et on alkanut supistella ja välil kipeitäkin, ja et sun työ sellasta et rauhassa ei voi ottaa! Pienet valkoiset valheet ei kyl...
  12. L

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    @ironmom kiitos listasta! Hyviä juttuja tuli mieleen mitä pitäis hankkia! Oikeestaan oon vaan luottanut et kaikkee on mut tosiaan jotainhan on pakko hankkia! Mä siis oon tehnyt sen verran valmisteluja et oon tänää käyny kattoo varastossa mistä löytyy pienet vaatteet ja harsot! (y) et siinäpä...
  13. L

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    @Mikayla onnea kovasti sinne! Pikaista toipumista ja kuulumisia odottelen minäkin kovasti :love: ihanaa kun näitä pieniä alkaa tulemaan, tosin mieluummin kyl täysillä viikoilla! Mul eilen neuvola ja kaikki ok. Kovaasti pikkunen koitti karkuun kun sykkeitä kuunneltiin, mut karkulainen saatiin...
  14. L

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Vauveli vanhalle, kuulostaa tosi hyvältä suunnitelmalta! Meillä oli ihan hirvee trafiikki pari viikkoa ja mä olin ihan poikki! Mut sitä vaan aatteli et sittenpähän ovat käyneet! Oli ihanaa nähdä ihmisiä kun tuntui muuten et on jäänyt neljän seinän sisään.. Mut jännintä siinä oli se et sellasia...
  15. L

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Aivan ihana tuo uusi pakkaus! Mä niin haluaisin sen! Mut jos vasta alkaavat jakamaan huhtikuun lopussa voi olla aika epätodennäköistä et sen saa.. Ens viikolla viimestää jätettävä hakemus! Mut jos vanhan saa kiva on sekin, mut tän valitsisin jos tosiaan voisin! Eilen illalla tein muut...
  16. L

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Mä kannatan kans tota fase ryhmää! Mut ei kiirettä asian kanssa, mut pikkuhiljaa sinne olis siirryttävä, kun ei ole pari kuukautta aikaa kun ensimmäiset meistä on jo synnyttänyt! Hui ja ihanaa samaan aikaan! Nimiä ollaan koitettu miettiä, mut oikein yhteistä suosikkia ei ole löytynyt...
  17. L

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Heippa pitkästä aikaa! Oon käyny lueskelemassa säännöllisesti kuulumisia, mut kirjoittelut omista kuulumisista jäänyt! Elämä on ollu nyt tasaista lun saikulla ollu kohta jo kuukauden ja lisää olen hakemassa. Teen tosi fyysistä työtä ja nyt noita suppareita tulee tosi herkästi ja osa muuttunut...
  18. L

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Tosta imetyksestä ei mullakaan oo niin ihania muistoja alkuun.. Ensimmäisenä mille työnnettii rintakumi nännille, ja kommentin et kun on niin pienet nännit että ei voi saada otetta, pakko käyttää. Jätkä oli aika siro eikä jaksanut imeä riittävästi koska sen kumin läpi vissii pitäs olla enemmä...
  19. L

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Onko kellään kokemusta kantopussista? Onko kannattava vai liina edelleen parempi?
  20. L

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Moikka! Sinne vierähti jo Tammikuukin, ihab hurjaa kun viikot vaan vierii ja pian on jo se kauan odotettu ihana Toukokuu! Kiitos miljoonasti tosta keskustelusta laantionpohjan lihasten treenaamisesta! Oikeesti oon niin laiminlyönyt niitä aina, kun ei mitään oiretta ollut, mut nyt tuntuu...

Yhteistyössä