Hakutulokset

  1. M

    l

    j
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    ompas täällä hiljaista! itsekään en ole ehtinyt vähään aikaan kirjoittelemaan. Raskaus on sujunu ihan kivasti, vaikka on tullut jo jonkin verran supistuksia aina viikolta 20 lähtien aika pienestäkin rasituksesta. Oon yrittänyt ottaa sitten rauhallisemmin.. Mulla ei ekassa raskaudessa ollut...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Tällä viikolla on alkanut väsyttämään ihan hirveästi, ja uutena juttuna on myös iskenyt joku loputon nälkä. Voisin syödä koko ajan, ja jos ei syö, niin alkaa ihan tosissaan heikottamaan, vaikka kaiken järjen mukaan olen juuri syönyt! Siihen vielä lisäksi kaikki ruoka ällötykset ja pahoinvointi...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Meillä on np-ultra ensi viikolla, ja sitä ennen pitäis käydä verikokeissa. En malta odottaa. Yksi ultra jo oli, mutta siinä todettiin vain että kohdussa tosiaan on elämää. Taas jännittää ihan samalla tavalla että onko kaikki hyvin.. Mulla on ollut myös tällainen jännä raskausoire, että kaikki...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täällä uusi huhtikuinen! uskaltaudun vihdoin mukaan kun ultrassa käyty ja kaiken todettiin olevan hyvin. Oireina on ollu nyt vaihtelevasti pahaaoloa ja kaikenlaista ällötystä.. pelkkä tiettyjen ruokien ajattelukin saa jo oksettamaan.. kuten pähkinät, vaikka ennen söin joka päivä kourallisen...

Yhteistyössä