Hakutulokset

  1. H

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Hei piiiitkästä aikaa. Het hävettää kun ei ole ollut mukamas aikaa käydä kirjoittelemassa. Kaikkia kirjoituksia en muista vaikka luin kyllä kaikki joita olikin kertynyt melkoisesti mutta tsemppiä kaikille jotka joutuvat levossa olemaan! Tää aika on mennyt hurjaa vauhtia eteenpäin,yhtäkkiä vaan...
  2. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Heippa pitkästä aikaa. Tuntuu että viikot menee niin hurjaa vauhtia,täälläkään ei ole ehtinyt kuin yhden kerran käydä viime kirjoituksen jälkeen,menikin tovi että luin kaikkien kirjoitukset. Kiva että on suht aktiivinen ryhmä ja tykkään lukea muiden kuulumisia. Tänne...
  3. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Hei pitkä aikaa. Täällä taas valvotaan, tää viikko on omien unien kanssa menny ihan persilleen,alkuyö menee hyvin mutta jos jostain syystä herään näitä aikoja niin uni ei tule sitten millään uudestaan..tai joo siinä vaiheessa olisi tulossa kun pitääkin jo herätä :D...
  4. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Eilen oli rakenneultra 21+0 ja siellä oli kaikki kunnossa. ❤ Lääkäri teki ultrauksen koska meillä on v.2012 syntynyt vauva jolta löytyi syntymän jälkeen palleatyrä,joten kaikissa mahdollisissa raskauksissa tuon jälkeen lääkäri tekee mulle automaattisesti rakenneultran.Painoarvio pienellä oli...
  5. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Ja hei , huomasin tuossa että oon laittanu väärän lasketun ajan ( tai sitten saan syyttää ennakoivaa tekstisyöttöä :D) eli oikea laskettuaika on 22.2 ei 20.2. Että jos joku viitsisi päivittää mut oikeaan päivään :D
  6. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    No niinpäs onkin samat viikot :) Mäkin oletan tämän vihlomisen olevan nomaalia tai ainakin toivon niin :D Olen myös touhunnut lauantaista asti paljon.
  7. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Hei. Onkos muilla täällä ollut alamahan vihlontaa? Nyt lauantaista asti aina välillä ollut semmoista että vihloo ihan ykskaks vasemmalle puolelle alamahaa.. tuntuu typerälle et vaikka onkin jo kuudes lapsi tulossa, niin silti sitä on huolissaan joka nippasusta tai vihlomisesta.. :/ Oon miettiny...
  8. H

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    20.2 / Hannaval / 31 / K-SKS / 6. lapsi Moi kaikki. Uusi ryhmäläinen ilmoittautuu. :) Odotan 6.lastamme raskausviikolla 19+0.Kahden viikon päästä olisi rakenneultra ja jännittää jo paljon että onko pienellä kaikki hyvin. Liikkeet on tuntunu jo 11+6 asti ja 16+6 mieskin tunsi liikkeet.Vauva ei...

Yhteistyössä