Hakutulokset

  1. R

    .

    @Wintersun oon seurannu taustalla vielä sun tilannetta et saako loputkin muutokset pois ja pääsette aloittaan hoidot ja nyt se tapahtu vihdoin :love: miten ihanaa!!!!:cry::love::love: Onnea hyvistä tuloksista ja onnea matkaan jotta uusi vuosikymmen tuo heti alkuun nyytin teidän syliin :love...
  2. R

    Syyskuiset 2019

    Nt ultra takana ja kaikki hyvin ainakin nyt :love: voi huokaus ja helpotus :love: seulonnoissa ei syytä huoleen/lisätutkimuksiin (y) @Viltti-tossu ompa kyllä ihme niuhotusta :eek: mää oon käyny 18+ jotain viikoilta muistaakseni 21+ jotain ultrissa...siis rakenne ultrissa noilta mun isommilta...
  3. R

    Syyskuiset 2019

    @forester ompa teillä surullinen tilanne :( voimia!!! Täällä RV 11 ja ei millään malttais oottaa ens viikon ultraa :X3: en ole ostanut vauvalle mitään vielä enkä ehkä osta ennenku rakenneultran jälkeen ku meillä on kaikkea jo... Jotain omaa haluan vauvalle kyllä ostaa ja jotain pientä kuten...
  4. R

    Syyskuiset 2019

    Voiiiii ollaanko me jo niin pitkällä et on jo marraskuistenkin ketju :love: Täällä 10+2 tänään :love: tule jo 12 viikkoa täyteen että pääsen kertomaan läheisimmille :rolleyes: ja mulla 12+1 nt ultra niin sopivasti siinä heti sit :love: Mut joo noihin ruokiin niin onneksi ite en oo kova...
  5. R

    Syyskuiset 2019

    Ihanaa @Beibihaaveilija :love: onnea ja tarrasukkia :love: kiva ku kävit kertomassa uutiset (y) en usko kyllä että heti uudestaan tulis keskenmeno vaan tän saatte syliin :love:
  6. R

    Syyskuiset 2019

    @Olivia_ voi surku kun toinen oli kuihtunut pois :( onneksi sitten nyt ettei vie toistakin mukanaan ja toisella oli kaikki hyvin :love: Dopleria ei varmaan tosiaan kannata hankkia jos tuntuu, että voi mennä pasmat vaan sekaisin, mutta jos hermoja on, niin ite oon tykännyt kun mulla oman painon...
  7. R

    Syyskuiset 2019

    @topis ompa surullista :( voimia!!
  8. R

    Syyskuiset 2019

    @forester kiva että katsoivat ultralla ja löytyi reipas pikku tyyppi sieltä :love: Kävin tänään ekassa neuvolassa jossa myös mun yllätykseksi ultrattiin, koska on toi ala maha niin kipeä ollut ja muuten oon ihan melkein oireeton o_O siellä meiän pikku ruttu pötkötteli sydän läpättäen :love...
  9. R

    Syyskuiset 2019

    @Veeja joo mullaki hirvittää vähän, että totunko mää omassa päässä ajatukseen pojasta ja sitten se tietty on tyttö :barefoot::LOL: mulle ois ihan sama, mutta mies kyllä toivoo poikaa (vaikka sanoi myös ettei sillä oikeasti ole väliä). Me ollaan kaikista kysytty sukupuolta, mutta nyt vähän tekis...
  10. R

    Syyskuiset 2019

    Täällä kans yks jolle uppooa appelsiinit :p mutta mulla kun ei oo ällötystä niin pystyn syömään kyllä melkein mitä vaan...suklaa ja herkut ei uppoa enää niin hyvin (y) mutta ei ne vielä totaali nounou ole....sitä odotellessa :D Toi imetys asia on kyllä sellanen mistä äideille saa pahan mielen...
  11. R

    Syyskuiset 2019

    Meille on tulossa 4. ja viimeinen vauva :love: me ollaan aina puhuttu että 3-4 ois meidän luku ja nuorimman odotusaikana ajattelin että tää on viimeinen ja samalla tein työtä ettei olis paha mieli luopua ajatuksesta vielä yksi vauva :oops: musta tuntu jotenki tosi surulliselta ajatella että tää...
  12. R

    .

    Hei pakko tulla vielä huutelemaan ku on ollut silloin tällöin aina pohdintaa, että miten sais pysymään tavarat sisällä, niin huomasitteko täällä kaksplussan sivuilla oli juttu kuukupista avuksi :p(y) siis mullakin se käsitys, että ei sillä pitäis olla väliä vaikka heti nousee ylös ja se valuva...
  13. R

    Syyskuiset 2019

    Täällä kans yks flunssalainen...räkää puskee poskiontelot täyteen :confused: meidän nuorin kans kauheassa räkiksessä, kuume onneksi laski jo ja miehellä nousi kuume ja kurkku tosi kipeä. Mulla jo helpotti nuo vihlomiset alamahalla mutta ne palasi..jospa se pieni ottaa kasvuspurttia :love: nyt...
  14. R

    Syyskuiset 2019

    @TIpsutii tupla onnea teille :love: ja ollut ehkä kolmaskin, wau!! Mulla olleet kovatkin ala maha kivut alkaneet helpottaa ja enää tulee pääasiassa vaan niitä repäisykipuja eikä nekään käy enää tuskasen kipeää (y) oon tosi onnellinen ettei ole oireita, mutta kyllä myös hirvittää että miten ei...
  15. R

    Syyskuiset 2019

    Lyllis sulle tulee ryhmään kutsu (y) itekki mietin samaa liittyessä :)
  16. R

    Syyskuiset 2019

    Voi kuinka monta surullista uutista on syyskuisiin sattunut :( Olen pahoillani @Karvakorvat :cry:
  17. R

    Syyskuiset 2019

    @gemmy onko vuodellut enää? Entä @Josephina ? Kellä oli blogi ku en löydä enää millään sitä viestiä missä oli linkki? OT: en oo vielä soittanut neuvolaan...ajattelin ehkä viikon päästä (n) Vihlooko/repiikö teillä ala mahaa kovasti? Ja jos kyllä niin onko se toispuoleista vai koko alamahaa...
  18. R

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija eikä :cry: voi pieni ja voi teitä :cry: voimia <3 sun äidin vaisto oli sitten oikeassa :cry:
  19. R

    Syyskuiset 2019

    Voi @Beibihaaveilija voimia!! Tosi kurjia nuo krampit ja epätietoisuus :cry: toivon niin että pieni ois vielä mukana <3
  20. R

    Syyskuiset 2019

    @jjjessma voi surkeus, olen pahoillani :cry: voimia!!

Yhteistyössä