Hakutulokset

  1. S

    Kesäkuun Keijut 2017

    Kirpakkaa elokuun aamua! Voi @mimma] , ikävä juttu tuo kohtutulehdus, onneksi parani hyvin sit antibiooteilla. Teillä on sit potra, tyytyväinen tyttönen :love: @AdAstra , teilläkin sairasteltu! Kyllä se on aina niin sydäntäsärkevää kun pieni sairastaa, toivottavasti nyt paranemaan päin. Ja...
  2. S

    Kesäkuun Keijut 2017

    Niin ja vielä tosta kuparikierukasta, se saattaa runsastuttaa vuotoja. Hormonikierukkaa käyttäessä vuodot voi jäädä kokonaan pois. Mulla on ollut hormonikierukka, ei sopinut ollenkaan. Jatkuva hiivatulehdus. Yleensähän se on hyvin pidetty ja sopii varmasti useimmille. Mulle tehtiin tosiaan...
  3. S

    Kesäkuun Keijut 2017

    Voi vitsi miten hyvin teidän vauvat nukkuu! Oon kyllä vähän kade..! No on meidän tissimieskin nyt parina yönä herännyt vaan kahdesti ja eka pätkä jopa 5h, et ehkä tässä on toivoa.. Meillä myös @mannamakaroni just samanlaista kakomista. Saattaa tulla vielä pitkän ajan päästä syötöstäkin. Ei toki...
  4. S

    Kesäkuun Keijut 2017

    Moi ja kiitos @mannamakaroni tästä uudesta ketjusta! Mielelläni jutustellen täällä, toki kiireet ovat kovasti lisääntyneet, niinkun meillä kaikilla..! Kateellisena kerran, kaksi yöllä herääville - ei meillä vaan. 4-8 kertaa yölläkin syödään useimmiten. Joskus mennyt kolmella mutta harvoin...
  5. S

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Sydämelliset onnittelut kaikille vauvoista :love: Nopeasti vain @mannamakaroni, imwtä ihmeessä ihan lapsentahtisesti, turha mitään välejä pitää ja lasta itkettää! Tiheän imun kaudet on juurikin noin 3, 6 ja 9 viikon iässä. Tai muulloin, kun ei vauvoilla kalenteria ole :) Ja vauva on silloin...
  6. S

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Kiitos kaikille onnitteluista :love: On tämä ihanaa ja ainutlaatuista aikaa..! @nobelius, suurensuuret onnittelut tyttärestä!!! Ihana oli myös lukea synnytyskertomus, kiitos siitä! Tsemppiä täysien tissien kanssa..! @mannamakaroni, lämmin virtuaalihalaus täältä. Tosi surullinen juttu, tottakai...
  7. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Vauvantuoksuiset terkut kaikille :love: Täällä sitä ollaan kahden päivän ikäisen, pienen, Ihanan, suloisen poikasen kanssa! Hän painoi 3,3kg, 50cm pituutta. Sektio meni sata kertaa paremmin kuin oisin voinut kuvitella enkä ole juuri joutunut kipeänä olemaan, hyvät kipulääkkeet oon saanut. Tänään...
  8. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    @Lahja* , mä kans ajattelin, että katsotaan mimmonen vauva tulee, nukutaanko taas kans tissi suussa.. Mä olen vaan niiiin laiska yöllä tekemään yhtään mitään, että olen kokenut sen helpommaksi tavaksi, vaikka kieltämättä jumittaa paikkoja. Me tavataan vauvan kanssa kahden yön päästä...
  9. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Meillä oli tänään mun synttäri"bileet", ihanaa oli nähdä tähän väliin kaikki läheiset, vaikka meinasi vähän kovillekkin ottaa. Supisteli ja lantiota särki niin että särkylääkkeen jouduin ottaa. No, nyt saa relata ja laskeutua ensi viikkoon.. @mannamakaroni, ei se niin yksinkertaista olekaan...
  10. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Vielä se piti sanomani, että kun olin eilen myös viimeisessä neuvolassa, niin oli eri tätsy kun yleensä ja mittasi myös multa tuon mahan ympäryksen, oliko se 106 ja sitten teki jonkun laskutoimituksen jolla arvioi vauvan painoa. Olisko se voinut olla sf-mitta ja sitten tuo ympärysmitta...
  11. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Voi @mannamakaroni :LOL::LOL: Todella tuttua tuo raskausaivoisuus :LOL: Mulla on ilmennyt viime aikoina auton ratissa.. Kaikkihan on (mutta mä olen oikeasti ;) ) keskimääräistä parempi kuski, siis omasta mielestäni ainakin.. ajan tosi paljon ihan pakostakin, missä kelissä vaan, reippaasti...
  12. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Ihanaa äitienpäivän iltaa kaikille meille toivoville, tuleville ja oleville äideille :love: Mitäs teillä on päivään kuulunut? Nobeliuksen kakku kuulosti ihanalta, mä en nyt ehtinyt leipoa. Sulla myös hemmottelua ollut ja tulossa, just oikein tässä kohtaa! Meillä oli oikein kiva äitienpäivä...
  13. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Ihanaa pöhinää täällä :love: Vauvelit kaivautuu oikein päin lähtökuoppiin odottamaan sitä oikeaa hetkeä syntyä :love: @uutsimam, hyvä kun olo helpotti!! Olisko se voinut olla jotain sappivaivaa? Mäkin oon katsonut tota tulan free to growta, vaikuttaa tosi kätsältä. Voi olla että joutuu...
  14. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Toivotaan parasta @AdAstra että vauva vaikka itse vielä käännähtäisi. Turvotusta täällä kans lievästi ruvennut olemaan, kuten Nobelius sullakin, mutta ei mitään pahaa vielä. Mulla jäi esikoisen jälkeen pysyvästi numeroa suuremmaksi kenkä, jotenkin se sen verran levis. Tuntuu että mun...
  15. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Kiva kuulla @Hannakau että sait sairasloman ja pääset lepäämään! Kyllä multa ainakin kivi putosi sydämeltä kun sairasloman sain, mä olin niin puhki, toki siinä oli sitä sairastelua. Mutta heti sen tiedon jälkeenkin kun tiesi että nyt ei tarvi aamulla raahautua mihinkään, niin olo helpotti...
  16. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Ja nobelius, niin tuttua myös tuo synnytyksen jälkeen hormonihuuruissa itkeminen, miten tästä pienen ihmisen kanssa selviää :love: :cry: No, siitä se elämä hakee äkkiä uuden uransa ja pieneen ihmiseen rakastuu niin nopeasti. Ihana saada pian vauva syliin, sitä on ikävä vaikka se ei ole kuin...
  17. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Kiitos Nuutti sektiokokemuksista :love: Kiva kuulla, että oot toipunut hyvin ja että imetyskin lähti sujumaan. Mulla on kaksi alatietä, ovat käynnistyneet ihan samalla kaavalla, limatulppa pari päivää aiemmin ja sitten hiljakseen supistellen. Tokasta valvoin jo koko yön supistusten kanssa, vasta...
  18. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Hauskoja vapunrippeitä kaikille! Päätin yrittää uuden viestiketjun luomista, en tiedä menikö nyt ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan :whistle: Ens kuussa sitten jo meidän kuu!!!! Mä luulen, että tästä pikkuveljestä tulee itse asiassa toukokuinen, mikäli sen sektioajan saan, se...
  19. S

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Laskettu aika Kesäkuussa 2017 :love: Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla. Odottajat: 1.6...
  20. S

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Eka äitiyslomapäivä :love: Että ihanaa päivää vaan kaikille muillekkin! Voi iih, @mannamakaroni ! Toivottavasti vauveli vielä käännähtää raivotarjontaan takaisin! Ainakin tilaa on, kun mahtuu vielä noin mylläämään. Meillä oli painoarvio 2,2kg viikolla 33+6. Kasvaa hivenen alle keskikäyrän, eli...

Yhteistyössä