Hakutulokset

  1. J

    Elokuu 2017

    @Myrtti85, oon tosi pahoillani. Voimia sinulle menetyksen käsittelyyn ❤ @Minga lle kovasti tsemppiä ja toiveita, että ois harmitonta vuotoa.
  2. J

    Elokuu 2017

    Miten sinne facebook-ryhmään pääsikään? Haluan mukaan Tänään pitelin pitkään sylissä nelikuukautista tyttövauvaa ja tunsin valtavaa onnea siitä, että meilläkin on kohta vauva Jos Luoja suo ❤
  3. J

    Elokuu 2017

    @Myrtti85, oi, oon tosi pahoillani jos tuo vuotosi enteilee keskenmenoa. @Nachsalille kovasti toiveita, että olis harmitonta vuotoa! Sain varattua neuvola-ajan tammikuun alkuun kuten toivoinkin Oon ollut tosi väsynyt ja mieli ailahtelee. Etova olo iskee, jos ei ole syönyt 2-3 tuntiin. Mulla...
  4. J

    Elokuu 2017

    Oi, onnea kovasti @Nachsal! Muistan sut vauvakuumeilijoista. Tervetuloa ja paljon onnea myös muille uusille! Mä oon koulutukselta terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja. Todella epävarma työtilanne on nyt, joulukuun loppuun saakka soppari. Eikä vielä tietoa uudesta. Vähän stressaa ja ahdistaa...
  5. J

    Elokuu 2017

    @kuuru, paljon onnea ja tervetuloa! Ei raskausoireita tule läheskään kaikille noin aikaisin. Kyllä niitä oireita pian alkaa tulla. Voi kun voisin jotenkin helpottaa sun huolta! Ja omaani myös.. Mulla rv4+4 ja oireita on. Mutta mä taas huolehdin siitä kun viiva testissä ei ollut kovin vahva...
  6. J

    Elokuu 2017

    Listaan voi lisätä mutkin! 9.8/Jshanti88/28/PHKS/2.lapsi ❤❤❤
  7. J

    Elokuu 2017

    Oi @iikki, toivon kovasti että kaikki ois hyvin! Muakin vähän hirvittää tää vuotojen määrä Mulla on nyt limakalvot todella arat ja jotenkin turpeat. Oon laittanut kookosöljyä. En ihmettelis yhtään jos seksin jälkeen vaikka vähän vuotais. Mutta saisin kyllä semmoisen slaagin siitä, että koitan...
  8. J

    Elokuu 2017

    @Minga, oi, toivottavasti kaikki on hyvin! Ikävää, että tulee tuollaisia säikäytyksiä. Raskausaikanahan limakalvot helposti myös verestävät. Tervetuloa uusille! Kivaa tosiaan, että keskustelu vilkastuu @Mutzilla, kiitos kun laitoit kuvan testistä! Mulla viimeksi samanvahvuinen. Ei ole juuri...
  9. J

    Elokuu 2017

    Yks raskausoire, ikenet vuotavat kun pesen hampaita! Mä en voi uskoa, että oikeasti olen raskaana. Tää on niin ihmeellistä ja ihanaa ja jännittävää ja liikuttavaa! Jouduin töissä sanomaan, etten voi mennä eristyshuoneisiin. Influenssaa tai noro-virusta ei kiitos nyt tänne!
  10. J

    Elokuu 2017

    Hitsi.. Ehkä mäkin @Mingan innoittamana nyt vaan haen vielä sen digitestin! Ei tartte tihrustaa noita viivoja. Ei laita kuvaa kun on liian iso tiedosto. Vaikka edellisen kuvankin laitoin samalla tavalla puhelimesta.
  11. J

    Elokuu 2017

    @Tyttti, voi, oon niin pahoillani sun puolesta! Elämä ei aina todella ole reilua. Voimia sulle menetyksen käsittelyyn. Itse keskenmenon kokeneena tiedän ettei ole mikään pikkujuttu. @Sleiz, toivon kovasti, että kaikki on hyvin siellä ❤ Mua pelottaa tosi paljon keskenmeno tai tuulimunraskaus ja...
  12. J

    Elokuu 2017

    Kiitos tsempeistä! Mulla on nyt molemmat tissit niin kipeät että alan senkin puolesta uskoa, että raskaana olen! Vielä aion kuitenkin tän viikon rauhassa kattella, kun menkat on pisimmän kierron mukaan myöhässä oikeastaan vasta lauantaina. Maanantaina sitten soittoa neuvolaan @Minga, huoli pois...
  13. J

    Elokuu 2017

    @muurukka, voi kiitos kuvista! Testasitko siis päivän välein? Mulla ei tosiaan kahdessa päivässä ollut viiva vahvistunut yhtään. Tässä kuva testistä. Miltä tää mielestänne näyttää? Koitan malttaa seuraavaa testiä su aamuun. Silloin on vapaapäivä. Epätietoisuus on mulle todella vaikeaa! Paljon...
  14. J

    Elokuu 2017

    Hei! Varovasti täältä kurkistelen.. Sain su aamuna ja tänä aamuna haalean viivan testiin. Menkat on pisimmän kierron mukaan myöhässä vasta perjantaina. Todella epäuskoinen olo. Kun tämä on toinen yk ja ei harrastettu seksiä kierron puolivälissä! Vaan vähän menkkojen jälkeen.. Huomaan etten...
  15. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tein tänä aamuna, 2 vrk edellisestä, toisen pregcheck- testin ja haalea viiva tuli taas! Oon tosi jännittynyt ja huomaan odottavani tummaa viivaa, jotta uskaltaisin täysillä iloita. Ihmettelen, miksei viiva ole yhtään vahvistunut. Ohjeessa kyllä sanotaan, että kaksi viivaa = raskaana. Nyt on...
  16. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Josia, mun mies on tosi järki-ihminen ja ottaa asiat rauhallisesti, toisin kuin minä ailahteleva tunneihminen. Hän on sitä mieltä ettei ala intoilla ennen kuin jos toinenkin testi todistaa mun olevan raskaana. Mutta on hän hyvillä mielin ja antanut mun intoilla, ja ollaan puhuttu jo yhtä sun...
  17. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Iso kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä! Olen nyt rauhoittunut sen buranan suhteen. Tuo etenkin rauhoitti, että istukka ei tosiaan ole muodostunut edes vielä. Kiitos kovasti. Lisään tähän kuvan testistä, toivottavasti onnistuu. Todella epäuskoinen, vuoroin innostunut vuoroin...
  18. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Niin ja ihanaa, että teidän miehet ymmärtää tuon, että testeihin menee rahaa :) Tosi tärkeää. Mulla hakkaa sydän ihan hulluna täällä. Kävi niin, että eilen pakkaillessani löysin yhden vanhan testin, joka menee tässä kuussa vanhaksi. En tiedä, kauan se on siellä kaapissa ollut. Aattelin sitten...
  19. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Lumi87, astangajooga on voimakkaasti puhdistava harjoitus ja ekan kolmen kuukauden aikana suositellaan keskenmenoriskin vuoksi, että antaa kehon levätä. Ja tarkoitus on antaa myös mielelle sopeutua muutokseen. Keskiraskaudessa voi taas joogata kehoa hyvin kuunnellen. Raskausaikana nivelet...
  20. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jännä juttu muuten tuo lakritsin vaikutus.. Mäkin nyt taidan jättää juomatta vihreän teen, jossa on mukana myös lakritsinjuurta. Just in case! Eikä!!! Tajusin just, että nappasin burana. Hammasta tuntui vähän juilivan. En ajatellut ollenkaan. Jos oisinkin raskaana. Noita ei suositella. Ääh :(...

Yhteistyössä