Hakutulokset

  1. eevas

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mulla molemmat plussat näkyneet vasta kp 35-36 on toki pitkät kierrotkin. Ehkä noin 33 päivää keskimäärin. Hitaasti tummuivat myös viivat sitten plussan jälkeen, mutta siitä ei vaikuta olleen mitään haittaa. Esikoisen raskaus meni hyvin ja tämä toinen on kanssa sujunut oikein mukavasti. Kyllä ne...
  2. eevas

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Nyt kp 21 / ?? Edelleenkään ei tee mieli makeaa, Näin yksi yö todella elävän tuntuista unta synnytyksestä, se ei siinä unessa kyllä mennyt kovin hyvin, piti muka koronan takia synnyttää kotona xD. Rinnoissa ja alavatsassa on nyt ollut jotain tuntemusta, mutta varmaan johtuu ihan ehkäisyn pois...
  3. eevas

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hihii piti kaivaa oma kirjoitus vuosien takaa, kun on toisen lapsen yritys alkamassa enkä enää itse muistanut yhtään millaisia oireita oli. Olihan hauska lukea, onneksi ketju oli hengissä. Juuri jätetty pillerit pois eikä vielä ole tullut kuin tyhjennysvuoto tuossa joku viikko sitten. Vähän...
  4. eevas

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Aivan ihanaa @voittamaton:love: Hurjasti onnea! Ja kiva huomata, että en ole ainoa, joka tätä vielä silloin tällöin käy tuolta plussanneista lukemassa. Itselläkin täällä melkein vuosi vierähti ja aina sain tukea lukuisiin kriiseihin. Paljon tarrasukkia pienelle<3
  5. eevas

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minäpä käyn täällä taas höyryämässä, anteeksi kaikki. Mutta mun yllätysplussa tuli melko pian se jälkeen, kun sain kilpirauhasarvot tasapainoon, että ainakin minä uskon, että niillä on vaikutusta. Ultraajakin just sanoi, kun nyt on taas vajaatoimintaa, että "tulit kuitenkin raskaaksi". Eli...
  6. eevas

    Heinäkuiset 2018

    Minäkinpä kirjoitan tänne pitkästä aikaa! Joulukuu meni hirveässä kiireessä (töissä haipakkaa) + väsymys + etomiset ja ruokahaluttomuus, mutta nyt oon päättänyt, että suosta noustaan:D Oon lähdössä lenkille kaverin kanssa, viime viikolla en käynyt ja aina jännittää pystyykö vielä vai alkaako...
  7. eevas

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pitääpä tulla taas pitkästä aikaa tänne huuteleen, että @VauvaHaaveilija89 ja @NeitiHaaveilija minulla kyllä tasoittui venyvät kierrot mukavasti, kun sain painoa vähän lisää.(y) Alipainon puolella oli alussa minullakin. Nyt plussanneena toivon, että olisi ollut vielä vähän enemmän painoa jo...
  8. eevas

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Aurorials mä käytin melkeen pelkästään noita testejä enkä koskaan saanut viivanpaikkaa, ennen kuin sain haamusen, joka vahvistui plussaksi. :) Toivotaan siis sinnekin plussaa lähipäiviksi:love: Mulla oli jo seuraavana päivänä selkeempi viiva ja silloin myös digi antoi "raskaana" tuloksen...
  9. eevas

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Hiutale89 olikohan 60€ Oulussa, ei ollut mikään iso ketju vaan paikallinen toimija. Torniossa kans toimipiste. Etelässä tuntuu olevan heinäkuisten ketjun perusteella kalliimpaa. Kovasti jaksamista ja onnea matkaan, kumpa pysyis mukana.
  10. eevas

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tää ketju on kyllä koukuttava, oon käynyt aina välillä lukemassa kuulumisia. Ihanaa @tilliina @Piusy ja @Kajo88! Paljon onnea plussasta:love: @Hiutale89 mulla on ollut kokoajan aika lievät oireet, mutta ultrassa kuitenkin kaikki oli hyvin. (Kävin yksityisellä kurkkaan onko ketään kotona, kun...
  11. eevas

    Heinäkuiset 2018

    Mä en ole vielä mitään ostanut, mutta tänään ois varhaisultra ja jos siellä jotain näkyy niin saattaisin sen kunniaksi ostaa jonkin yhden pienen jutun jostain, jos löytyy kiva:love: Aika matelee tänään niin hitaasti! Toivottavasti tulis joku kiireinen juttu täällä töissä, kiipeilen kohta...
  12. eevas

    Heinäkuiset 2018

    @Peppiis18 mulla vasta torstaina, enkä millään jaksa odottaa:D Mäkin oon päättänyt, että sitten saan ihan vähän ostaa jotain, jos siellä näkyis syke. @satutytti mun on kyllä pakko omalle perheelle kertoa jouluna, jos jätän väliin viinin ja mietin syönkö graavikaloja yms.. (ainakaan nyt en kyllä...
  13. eevas

    Heinäkuiset 2018

    @Peppiis18 helpottavaa, että on muitakin joilla aika lievät oireet. Mulla on tosi lievää tää etominen. Lihaa ei pysty syömään tai haistamaan, mutta aika hyvin menee muuten kaikki sapuskat alas. :) Mutta kyllä se silti jännittää, että onko siellä ketään. (n) Viikko vielä varhaisultraan, en tiedä...
  14. eevas

    Heinäkuiset 2018

    @ladygreen täällä kanssa pelottaa, kun ne kivut on melkein ainoa oire turvotuksen lisäksi. Eilen oli vähän paha olo, mutta nyt ei juurikaan.. Mun pitäis vielä viikko jaksaa ennen varhaisultraa:unsure: Ja joo eihän se takaa, että kaikki menee hyvin, mutta tietäisi edes ollaanko siellä vielä...
  15. eevas

    Heinäkuiset 2018

    @Menia voi ei pahoittelut:( Ja tervetuloa takaisin, jos kuitenkin paljastuu, ettei mennyt kesken.
  16. eevas

    Heinäkuiset 2018

    @Ninni06 jos soitat niin kerrothan täälläkin mikä oli tuomio. Mä oon kyllä netistä lukenu oireita ja nipistelyt tms. on mainittu monesti, että voi olla normaaliakin:) @ladygreen kuulostaa kamalalta tuo sun pahoinvointi:( Jospa se kohta helpottaa. Ja onnittelut kaksinumeroisista viikoista...
  17. eevas

    Heinäkuiset 2018

    Pahoittelut @vuuti :( Toivottavasti seuraava pysyy mukana koko matkan. Ja ihanaa, että sulla kuitenkin on ne kinastelijat siellä.:love: Varmasti surettaa ja ei kyllä kenenkään tarvitsisi käydä tuota läpi. Kaikkea hyvää ja kovasti onnea jatkoon. <3
  18. eevas

    Heinäkuiset 2018

    @mariaaem just tuollaista, helpottavaa jos en ole ainoa. Jos tää ois vaikka normaalia(y) Lisäksi alavatsa on mulla niin turvoksissa, että pakko olla töissä nappi auki ja pitää pitkiä paitoja :rolleyes:
  19. eevas

    Heinäkuiset 2018

    Mulla on sellaista kohtuullisen ikävää alavatsakipua melkein joka päivä. Onko muilla tällaista? Meinaa huolestuttaa, että onkohan normaalia:unsure: Ei nyt mitenkään kamalasti satu, mutta kolottaao_O
  20. eevas

    Heinäkuiset 2018

    Voi ei @vuuti onpa kamala tilanne, oispa jotain muuta kuin keskenmeno:unsure: Kovasti voimia sinne. <3

Yhteistyössä