Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mikä kp sulla on menossa? Ja testasitko aamupissasta? Mä sain hailakan plussan 6 päivää ennen menkkoja ja seuraavana päivänä oli vielä haaleempi...mut tää seuraavan päivän testi oli vaan parin tunnin pissan pidätyksellä tehty eli paljolti riippuu myös siitä pissan vahvuudesta testin tulos...
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Uijui! Juu huomen sit vaan uutta kehiin ;)(y)
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en ihme ja kumma enää testannut viime viikon haalean plussan jälkeen vaan odottelin että menkat ei varmastikkaan ala..vähän jännitti että josko onkin vain kemiallinen mutta tänään tein digin ku menkat kaks päivää myöhässä ja tuli siihen onneksi teksti "raskaana 2-3" eli paksuna ollaan...
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi Hipiti sua kun tuo stressaaminen vaan jatkuu :( jospa sieltä tulis kuitenkin jouluksi ihan hyviä uutisia :) voimia odotteluun!
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä kyl nään ihan selkeesti toisen viivan :) onko toi testiajalla otettu kuva?
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun käsityksen mukaan oviksia voi tulla joissakin tapauksissa parikin per kierto...mut tiedä sitten. Ja lh voi nousta loppukierrosta hetkellisesti mut en sit tiedä nouseeko niin paljon että näyttäis ovistesti plussaa (n)
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Millä testillä oot testannu?
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea!! :love:(y)
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä aamu alkanut etomisella eikä mikään maistu...teen huomenna aamulla taas pc:n ja katson onko viiva jo vahvistunut. Ihmettelin täällä muuten joku aika sitten kovaa huimausta aamulla ja näköjään se enteili plussaa eli huimaus ainakin mulla selkeä raskauden oire jo ennen menkkoja. Plus...
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Noniin!! Hieno homma!! :love::love::love: Nyt vaan ihan relax ;)(y)
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eikös raskauteen kaikki tuikkimiset ja kolotukset liitykin...mulla vasta 3+5 nyt menossa ja koko ajan nivusiin särkee ja alavatsaan tuikkailee :confused:
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nonih!! No ei muuta ko testaamaan!! :D :D
  13. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eilen tein päivällä ton rfsun ja illalla sen ekan pc plussan ja eilen oli dpo 11 ja kp 24/29-30 (kierron pituus vähän epäselvä). Rfsu:ssa tänäkin aamuna näkyvissä tooooodella kaukaa haettu haamu...vois mennä viivan paikastakin et jos sellasia rfsu tarjoo niin ainakin mun kohdalla tarkottais...
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei kun näköjään aiemmin just sulle olin tota ovistestiä suositellut....nonii mä meen nukkumaan :D :D pistetään nyt sit raskauden piikkiin tää (kin) sekoilu :whistle:
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oho mun viestistä jäänyt osa pois :D kiitos häsläävän taaperon... Niin siis piti sanoa että en muista tarkkaan miten niitä menkkoja on tullu pillereiden lopettamisen jälkeen mut 4-6 kk itellä mennyt et alkanu kierto säännöllistymään. Ja sullekin suosittelen sen oviksen tikuttamista..se kun voi...
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mut oli noussut kuitenkin ja sehän on hyvä vaan? Ei kai nämä just niin tasan oppikirjan mukaan aina mene...? Koita nyt vaan ottaa ihan rauhallisesti! Mä uskon et kaikki menee hyvin <3
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/aWyXtp Tässä tän aamun testit...on toi rfsu vaan jännä mun kohdalla! Joku siinä on et näyttää mulle tosi huonosti...eikös niissä oo pc:n kans samat herkkyydet kuitenkin? Ja aamupissa ei näköjään oo myöskään mun kohdalla se paras mahdollinen..näin tais olla edellisessäkin...
  18. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En nyt muista tarkkaan miten niitö Nyt ootat vaan sitä äitiysneuvolan mielipidettä...siellä todnäk tuedetään paremmin. Et nyt heitä kirvestä kaivoon! Sanoko ne siis ihan konkreettisesti että ei oo tarpeeks noussut vai oliko kyse vaan äänenpainoista tms. miten asia siellä puhelimessa esitettiin...
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Hipiti mikä tilanne? Onko kaikki hyvin??

Yhteistyössä