Hakutulokset

  1. B

    Jännitysniska...

    Hei! Minulla jännitysniska diagnosoitu vuosi sitten. Hakeuduin hoitoon korvaongelmien takia. Poski oli puutunut ja käsi sormenpäihin asti. Korvissa ja puolessa päässä paineen tunnetta ja korvista kuului ihme ääniä, mm. pillin vinkumista. Ongelmana oli lisäksi ylirasitustila, hermostollinen. Se...
  2. B

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Onnea Hiekkis:)(y)! Tärppäsipä nopeasti!
  3. B

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kiitos hiekkis! Tiedän muuten tuon tunteen kun odottaa menkkoja..tai jotain muuta(y)
  4. B

    1-vuotiaan sulamaton kakka

    Meillä sama ongelma 2 vuotiaalla. Kakka tulee juoksevana läpi bodien ja vaippojen. Kakka on kellertävää tai vihertävää ja mukana on sulamattomia ruuan kappaleita. Ihan äimänä ollaan?? Kuitulisä (ruisleipä) vähän auttaa, mutta tätä löysää sontaa tulee silti...
  5. B

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    :(Aamulla vauvatoive päättyi. Menkat sieltä tuli päiviä myöhässä ja niin oudoilla oireilla, että en edes tiennyt niiden olevan tulossa. Mieskin vähän pettyi, oltiin jo niin kummiskin "odottamassa" syysvauvaa. Eilen vielä ostosreissulla hipelöin pieniä bodeja ja suunnittelin hiihtoloma kuvioita...
  6. B

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Ei näy menkkoja...olen jo ihan varma, että raskaana ollaan. Mies järkyttyi, mut sopeutui pian ajatukseen. Sanoin, et voihan se vielä kesken tulla. On sitäkin joskus tapahtunut. Olo on hieman sekava. Olen kaivannut vauvaa salaa enemmän ja vähemmän. Väsymyksen ja arjen kiire välillä sotkenut...
  7. B

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Muutaman päivän tuntunu kuin alkais synnyttämään. Kuukautisten pitäisi alkaa milloin vain, jos ei ole tärpännyt..En ole ainakaan turvonnut. Paino pikemminkin laskenu tälle viikkoa. Vitamiineista menee kalaöljy, D-vitamiini ja Orionin raskaus/imetys monivitamiinivalmiste. Mies eilen tuumi, ettei...
  8. B

    vieläkö iltatähti

    Meilläkin jonkinlainen yritys...luomuna on menty enemmän ja vähemmän kuopuksen (reilu 2 v ) jälkeen... aika hyvin nuo "varmat päivät" toimii. Nyt on kokeiltu toisin päin... Onnea Hiekkasärkkä piinailuun ja odotuksen kihelmöintiin! Et malttanut odottaa kesää:) Kummasti alkaa katse kääntyä...
  9. B

    vieläkö iltatähti

    Vauvakuume on ja pysyy...taitaa olla menoa sitten....Tämä asia piinaa jatkuvasti. Ihana lukea teidän innokkaiden vauvakuumeilua. Taidan tietää miltä se tuntuu! Onnea kaikille yritykseen ja odotuksen jännitykseen!!
  10. B

    vieläkö iltatähti

    Kyllä on lähellä ettei iltatähti lähtis tilaukseen..hirvee vauvakuume ja silti niin jarru päällä. Alkaa nämä elämän realiteetit paljastua vähitellen. Oma jaksaminen ykkösenä. Ei ole helppoa :rolleyes: onneks on vielä taapero talossa niin auttaa pahimpiin kuumeoireisiin:geek:
  11. B

    vieläkö iltatähti

    Hiekkasärkkä, on ollut jo yritystäkin..mutta ei ole tärpännyt..toki luomumenetelmiin sisältyy aina pieni epävarmuus:)Meinaa vaan nämä epävarmat fiilikset sotkea nyt liikaa. Nuorempana en pelännyt esim. lapsen vammaisuutta ollenkaan. Nyt olen ihan varma , että se alle puolen prosentin...
  12. B

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Naturamama, hyviä haaveita sulla. Ei se auta kuin keskustella vakavasti miehen kanssa. Naisilla lasten saanti on hieman eri asia, kuin miehillä iän puolesta, vaikka ethän toki vanha ole ollenkaan!
  13. B

    vieläkö iltatähti

    Vuosikin voi mennä vaikka on hedelmällinen. Itse pohdin nyt sitä, että miten taata varmasti terve vauva jos iltatähti putkahtaa..vastaus ei mitenkään. En kestä tätä epävarmuutta, vaikka monissa asioissa luotan "johdatukseen", niin nyt tuntuu, että haluaisn tietää sikiön terveydestä kaiken...
  14. B

    vieläkö iltatähti

    Kiitos! Ihanaa oli löytää tämä iltatähti palsta. Huvittaa, että en koskaan haaveillut suurperheestä, mutta esikoisen jälkeen tajusin, että tämä on menoa..olin aina "kade" lestadiolaisystävälleni joka sai vauvan joka toinen vuosi:) itse en olis jaksanut niin usein. Katotaanhan mitä elämä vielä...
  15. B

    vieläkö iltatähti

    Täällä myös iltatähden haaveilija. Saa nähdä jääkö vain toteutumattomaksi haaveeksi. Lapsia nyt 4, joista vanhin nyt 11v tyttö, sitten 9v tyttö, 6v poika ja 2 vuotias poika. Ikää itsellä pian 37v. Vauvakuume on vaivannut jo vuosia. Aiemmin kun siltä tuntui niin vauvaa vain odottamaan. Helposti...

Yhteistyössä