Hakutulokset

  1. N

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Piti kans sitä kommentoida, että olen kans täällä palstalla hiljaisempi kommentoija, mutta ahkerasti luen kuulumisia. Odottelen vielä uskallusta liittyä fb-ryhmään :) sit on kiva kuulla teistä enemmän ja kertoa myös itsestänikin. Maanantaina mulla on jo eka neuvolalääkäri rv10+1 :)
  2. N

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Täällä kans ollut pientä rusehtavaa vuotoa useampana päivänä ja soittelin neuvolaan ja sielä sanottiin tuota samaa, mitä ylempänä oltiin sanottu eli jos ei liity kipuja ja raskausoireet säilyy niin no hätä. Mulla takana kuitenkin 1kkm (siinä raskaudessa ei ollut vuotoja), niin kävin rv7+3...
  3. N

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Mä kävin tänään varhaisultrassa ja yksi pikkuinen sykkeineen löytyi <3 nyt rv 6+5 La muuttui eli on nyt 25.2 :)
  4. N

    Helmikuun hippuset 2018

    Heippa täällä uusi odottaja! Ninnuuu/24v/1.lapsi/k-hks/La 23.2 ❤️ Nyt siis menossa rv5+3! :) Toivon nyt, että kaikki menisi hyvin, edellinen raskaus päättyi kkm 12/16 :( Kun ollaan hieman varmemmalla pohjalla, niin sitten haluisin littyä fb-ryhmään, toivottavasti onnistuu myöhemmin :) mutta...
  5. N

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heippa vanhat kamut. Kaikki taitaa olla fb puolella. Mullahan kans sillon joulukuussa todettiin kkm :( eli mutkin voi listoilta poistaa. Nyt olen kuitenkin raskautunut uudestaan, toivottavasti nyt parempi onni :)
  6. N

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mä aattelin ettet oo viel täyttänyt 23v :D toivottavasti päästään pian tohon ryhmään :)
  7. N

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Samoissa siis mennää! Joo mäkin haluisin tohon fb ryhmään mut en tiedä miten :(
  8. N

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Täällä plussattu muutama päivä sit! Ja esikoista odotellaan. <3 la olis laskujen mukaan 28.7 Ja muokataan tätä ohjeiden mukaseks 28.7/Ninnuuu/23v/khks/ensimmäinen

Yhteistyössä