Hakutulokset

  1. piama

    Elokuu 2017

    Laitoin kans pyyntöö, Kiiltokuva. meniköhän oikeeseen paikkaan se mun viesti. Tää alusta on kans mulle vähä vaikee paikka keskustelulle. :D
  2. piama

    Elokuu 2017

    pikkumude, jossei se sijaisuus vaikuta sun äitiyspäivärahaan, ni ehkä on ihana jos oot vaan kotona ja harrastat? Vauvan myötä loppuu se oma-aika hetkeks ;D Toisaalta vauvan kaa sit saa olla kotona kyllästymiseenki asti? Harrastuksia suosittelen eniveis. Oon ite koulussa ja teen vähän alan töitä...
  3. piama

    Elokuu 2017

    Mulla on ennestään 3v8kk vanha tytär ja joko en muista oikeesti enää mitää hänen odotusajastaan tai sit nyt on tulossa ihan erilainen raskaus! rv4+6 menossa ja oireita on vaikka kuinka! Palelee, rinnat on kipeet ja ISOT (jee) ja väsyttää. Heräsin "päikkäreiltä" tänää klo19 ja nyt vois mennä jo...
  4. piama

    Elokuu 2017

    Aa, odotellaan vaan lisää plussaajia. jännät ajat käsillä :) Unohin mun iän laittaa tohon aikasemmin. Oon siis 25 :)
  5. piama

    Elokuu 2017

    Moi, määkin nyt uskaltaudun tänne. Tein positiivisen raskaustestin viime viikolla ja laskurin mukaan la on 8.8. <3 Onko elokuisille facebook ryhmää? 8.8./ piama/TAYS/2.lapsi

Yhteistyössä