Hakutulokset

  1. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Siis ihan mahtavaa plussasadetta täällä! Onnea kaikille ihan valtavan paljon! Mulla kp7/28 ja yk 10 lähti käyntiin. Plääh. Jotenkin en ihan kauheasti pettynyt, tiesin odottaa tätä. Vai olenko sitten vain luovuttanut? Maraton pitäis juosta syksyllä ja treeni-into on ihan nollassa. Ompa...
  2. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Hannah4 Voi kurjuuksien kurjuus. Me on aloitettu yrittäminen kuukautta myöhemmin, kuin te. Voin samaistua tuohon alkukierron oloon kyllä. Keräile voimia rauhassa <3 Kyllä todennäköisyydet on sun puolella, se vauva antaa nyt vaan odotuttaa itseään hetken kauemmin. @Piusy Noi sun oireet...
  3. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @tänttähäärää Se on selvää, että mietityttää ja pelottaa, mutta nykyään on niin hyvä hoito ja kontrollit päälle tuohon. Mitään vakavampaa se ei voi olla, kun ei ollut nelos tai vitostulos. Eli oikeinkin hoidettavissa. Kurjaa ja varmasti pelottavaa silti ❤ Ota tukea vastaan ja puhu asiasta...
  4. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @tänttähäärää Mun täytyy heti sulle vastata näin sairaanhoitajan ominaisuudessa. Tuo luokka 3 tarkoittaa sitä, että tulos on epäselvä. Useimmiten se tarkoittaa, että on jokin virustulehdus. Ja todella hienoa, että jos sulla sellainen on, se saadaan nyt hoidettua <3
  5. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei vaan pitkästä aikaa naiset! Täällä onkin loppukierto menossa aika monella. Mulla se menee silleen, että loppukierto on sitä toiveikasta aikaa, sitten tullaan alas pilvilinnoista, sitten vituttaa ja sitten ajattelen, että ihan sama, en mä tätä haluaiskaan ja sitten taas oviksen jälkeen löydän...
  6. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Lumi87 Ukko suhtautuu kyllä tosi hyvin siementen luovutukseen. Totesi vaan, että onhan se mielenkiintoista nähdä, onko siellä elämää ☺ Ekaa yhteistä tehtiin vuoden päivät viisi vuotta sitten, eli jotain elämää oli ainakin silloin. Hyvä kun välillä pääset tuulettumaan! Jaksaa taas perus arkea...
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Uusiomamma71 Eikö tuo oo plussa? ☺ Onnea!
  8. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Pia87 Tervetuloa! @Lumi87 Hienoa, että ei tarvitse tuon kauempaa kuitenkaan odotella! Tiedän tuon tunteen toivon menettämisestä. Mullekin on jotenkin selvää, että kuukautiset aina alkaa. Nyt lähinnä odottelen, että mies menee ensi viikolla tutkituttamaan siemenensä. Sitten katsotaan, että...
  9. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Juliet86 Onnea! :) Hiljaiselon jälkeen takaisin. Otti niin lujille nuo menkat ja nyt onkin jo sitten seuraavat alkamassa. Nyt on yk8/kp25/28-31. Tässä kierrossa olen varma, ettei mahkuja ole, koska oltiin aika jäätävässä taudissa miehen kanssa juuri oviksen aikoihin, samoin muksut. Sen päälle...
  10. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Äitirouva M Mä tilasin raskauskeijulta niitä one steppejä. Mulla on näyttänyt niissä viivanpaikkaa tai semmosta hailuraa, mutta se on ollut usein ihan väärässä kohdassa testiä :D Nyt aion olla testaamatta, vasta viikonloppuna sitten. Kun ei kai näin aikaisilla kiertopäivillä oikein voi...
  11. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Mamushka32 Meillä taitaa joo mennä aika samoissa kierto. Mulla tänään dpo 8 ja saan jokaiseen noista one stepeistä ihan hailuraa viivaa. Mutta silleen, että sen kuitenkin näkee Saa nähdä.. Pitäis pitää muutama päivä testailusta taukoa ja odottaa niitä menkkoja tai sitä vahvempaa viivaa...
  12. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Äitirouva M Täällä ollaan jännän äärellä. Kp 25/28-31. Testasin tuon aiempana laittamani ihmeellisen viivan testiin ja tänään toisen samanlaisen. Odottelen kuitenkin vielä muutaman päivän ja testaan uudelleen jollain muulla kuin one stepillä. Vielä ei uskalla iloita. Millaisilla oireilla muut...
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On nää, one steppejä. ☺ Taitaa olla viivanpaikka, aika aikaseen nöyttäis jos nyt jo olis plussaa. Mutta täytyy odotella ja testata uudelleen.
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @nuuppu Mä näen viivan!
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa vaan tähänkin ketjuun! Tulin kyselemään kummallisesta raskaustestin tuloksesta, vaikka tiedän, että odottamalla selviäis. Mutta hätähousu mikä hätähousu. Eli nyt mun laskujen mukaan dpo 6-7, voi toki olla enemmänkin, mulla kierto epäsäännöllinen, enkä ole satavarma ovulaatiosta. Mutta...
  16. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @tänttähäärää Se on kyllä niin hienoa, että sulla on tuollainen mies siellä tukena ❤ @kookospieni Aika stressaavia aikoja elät. Toivotaan, että magneettikuvat on kunnossa eikä mitään ikäviä yllätyksiä tule ❤ @Tiituu Munkin mielestä tuo viiva, jonka siinä näen, on liikaa toisessa reunassa...
  17. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Anteeksi omanapainen viesti.. Juuri kirjoitin siitä, että olen alkanut keskittyä maratonille vauvahaaveiden sijaan enemmän. Nyt on VASTA dpo 6. Koitan laittaa tähän kuvan raskaustestistä. Näettekö tuossa jotain? Yk 7. http://aijaa.com/sMGpxq
  18. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @1986/13 Hyvin tutulta kuulostavaa kyllä.. Mulla on välillä ollut olo jopa ihan ok, välillä tuntuu, että hengästyttää koko ajatus tästä kaikesta. Mä aloitin tavoitteellisesti ennenkin harrastamani urheilun, syksyn maratonille tähtään ja on hyvä porukka, valmentajat ja kaikki. Juokseminen on...
  19. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @teris Harmi kun sulla ei tuonut pienennys toivotunlaista tulosta.. :( Mulla muuttui elämänlaatu ihan täysin, tosi kauniit rinnat on ainakin vielä, vuosi kohta operaatiosta. Eikä mua haittaa, vaikka ne tuosta vielä lässähtäis, ensi kesänä meinaan käyttää tuubitoppeja koko elämäni edestä :)...
  20. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    @mincha Mä kävin julkisella puolella, kun kriteerit täyttyi. Ihana plastiikkakirurgi teki pienennyksen ja kohotuksen. Eli yks yö sairaalassa, eli jonkun kahdeksankymppiä plus pari polimaksua. Rinnat ultrattiin ja tehtiin mammografia. Puoltpista kiloa lähti yhteensä ja nyt on terhakka D-kuppi...

Yhteistyössä